چگونه در استخر ایزی ست در 60 دقیقه پیشرفت کنیم

نمایندگی لوازم جانبی استخر و قطعات یدکی استخر پیش ساخته اینتکس خرید و فروش و ساخت انواع قطعات یدکی و مصرفی را

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

نمایندگی لوازم جانبی استخر و قطعات یدکی استخر پیش ساخته اینتکس خرید و فروش و ساخت انواع قطعات یدکی و مصرفی را مانند : پایه های آلومینیومی و آهنی گالوانیزه ضد زنگ به شکل یو و سه پایه , نردبان بزرگ و کوچک مخصوص ورود و خروج از استخر آماده , زیر انداز فومی یا فوم تاتامی در رنگ های آبی , قرمز , صورتی , سبز , زرد , درپوش از جنس pvc ویژه پوشاندن استخر های بزرگ و کوچک اینتکس در اشکال دایره و مستطیل , سبد یا شناور بزرگ و کوچک مخصوص قرص کلر استخر ضد عفونی کننده آب استخر , پودر و قرص کلر آنزیم دار مخصوص ضد عفونی آب و جلوگیری از جلبک و لیز شدن آب , شلنگ بلند و کوتاه مخصوص رفت و برگشت آب استخر در پمپ تصفیه آب , بست فلزی و پلاستیکی جهت نگه داشتن شلنگ بر روی بدنه استخر , فروش شن مخصوص پمپ های تصفیه شنی , پخش انواع فیلتر H , A , B مخصوص پمپ های تصفیه فیلتری استخر , آبشار رنگی با پخش چند رنگ در فضا برای زیبایی بیشتر , لامپ خورشیدی برای روشن کردن آب استخر در شب , گرمکن خورشیدی مخصوص گرم کردن آب استخر , جاروی دستی مخصوص تمیز کردن و فرچه کشیدن کف و بدنه استخر پیش ساخته و بتنی , جاروی اتوماتیک استخر پیش ساخته ویژه تمیز کردن جلبگ و خاک کف استخر , دماسنج استخر برای تشخیص گرما و سرمای آب , سایبان بزرگ و کوچک مخصوص استخر آماده INTEX , چراغ استخر جهت روشنایی در شب , کلمن روی آب برای نگهداری یخ و بطری , چسب تعمیرات بدنه استخر پرتابل اینتکس , حوزچه آب استخر , آویز حوله و لباس در کنار استخر , با کمترین قیمت به صورت عمده و تک فروشی ارائه میدهد .

در این متن توضیحاتی درباره تمامی اقلام مصرفی و لوازم جانبی مورد نیاز استخر داده شده که میتوانید برای انواع استخر پیش ساخته اینتکس به کار بگیرید . راه اندازی و استفاده از محصول با توجه به ساختاری که دارد بسیار ساده و آسان بوده و به همین دلیل نیز بسیاری از کسانی که قصد استفاده موقتی و یا فصلی از استخر پیش ساخته را دارند، نمونه ای از مدل های ایزی ست را خریداری می کنند. استخر آماده ایزی ست قابل حمل اینتکس با لبه بادی و بدنه برزنتی ساخته شده و یکی از مدل های کم حجم و سبک شرکت اینتکس می باشد . بخش لبه بادی این محصول انعطاف پذیر بوده و همانند بدنه استخر های بادی است چرا که در برابر رطوبت و نور آفتاب نیز مقاوم می باشد. پمپ تصفیه فیلتری اینتکس که به نام پمپ تصفیه کاغذی هم معروف است مخصوص تمیز کردن و گرفتن آشغال ها , شن , گل و لای کف و داخل آب استخر است . جاروی دستی استخر مخصوص پاک کردن دیواره های و کف استخر های آماده بزرگ و کوچک میباشد . استفاده دراز مدت از آب استخر باعث کثیف شدن آب , لیز شدن , جلبک زدن کف و دیواره استخر و ایجاد عارضه پوستی می شود که با استفاده از قرص کلر , تهیه زاج و کات کبود از عطاری از این مشکلات به دور باشید . Content w​as gen erated by GSA C᠎ontent Generat᠎or  Demover sion!

دیواره ها SUPER -TOUGH با ارتفاع 76 سانتی متر از 3 لایه با دوام و مقاوم ساخته شده است. انواع پمپ تصفیه فیلتری شامل پمپ تصفیه فیلتری نوع H , پمپ تصفیه آب فیلتری نوع A , پمپ تصفیه فیلتری آب نوع B , پمپ تصفیه فیلتری نمکی با پمپ قوی , ویژه انواع استخر های مختلف است . چنانچه سوالی درباره خرید , فروش , نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته برزنتی فریمی , راه اندازی پمپ تصفیه آب شنی و فیلتری , استخر برزنتی پیش ساخته ایزی ست دارید از کارشناسان ما در این مجموعه راهنمایی بگیرید . در صورتی که قرص های کلر به صورت مستقیم و بدون سبد یا شناور در داخل استخر آماده پرتابل , استخر پیش ساخته و استخر بادی انداخته شود باعث رنگ پریدگی و سوراخ شدن استخر می شود به همین دلیل استفاده از سبد قرص کلر و قرار دادن قرص کلر در آن الزامی می باشد . لازم به ذکر است، محصول فوق با توجه به ساختاری که داشته در دسته استخر های ایزی ست یا قرار می گیرد که یکی از بهترین استخر های طراحی شده بازار است که تنها تولید کنندگان بزرگ و مطرح از این نوع از استخر ها تولید می کنند.

سیستم بکواش که به معنی تمیز کردن آشغال های داخل مخزن شن است , سیستم اتوماتیک خاموش و روشن شدن پمپ با تایمر , قابلیت روشن شدن با برق 220 ولت را دارد . پمپ تصفیه شنی پرتابل است و به راحتی جا به جا میشود و با قیمت ارزان میتوان خرید کرد . مبلمان راحتی با پوشش پارچهای، روی یک فرش بزرگ قرار گرفته و به همراه این کفپوش، حس گرمایی و صمیمی را که مهمترین ویژگی طراحی داخلی اتاق نشیمن است، به فضا اضافه کردهاند. جنیفر لوپز به عنوان یکی از ستارههای موفق و محبوب در صنعت سرگرمی به شمار میرود و چندین بار در لیستهای مربوط به ثروتمندترین و موفقترین افراد هالیوود قرار گرفته است. زیر انداز تاتامی در اندازه های 1x1 با قطر 10 میل و 20 میل تولید می شود و به صورت پازلی در یکدیگر نصب شده و به صورت یک تیکه به عنوان زیر انداز و کف پوش استفاده می شود . فوم تاتامی استخر پیش ساخته در دمای بالا ریخته گری می شود و در برابر آب از خود مقاومت نشان می دهد به همین دلیل در دمای پایین از استحکام بالایی برخوردار است و در برابر اشعه ماوراء بنفش و ترک خوردن ناشی از فشار بسیار مقاوم می باشد .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن