چلسی منینگ دوره نقاهت پس از اقدام به خودکشی در زندان وکلا می گویند

بزرگنمایی این تصویر این Alexandria, Va., کلانتر تایید شنبه که سابق ارتش تحلیلگر اطلاعاتی چلسی منینگ

توسط MINERALNEWS در 22 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

این Alexandria, Va., کلانتر تایید شنبه که سابق ارتش تحلیلگر اطلاعاتی چلسی منینگ "امن است." برنده McNamee/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
برنده McNamee/گتی ایماژ

چلسی منینگ سابق ارتش تحلیلگر اطلاعاتی در زندان به دلیل امتناع از همکاری با یک هیئت منصفه بررسی digital anti-پنهان کاری گروه ویکی لیکس و موسس آن Julian Assange, دریافت مراقبت های پزشکی پس از اقدام به خودکشی به گفته وکیل او.

"در چهار شنبه, مارس 11, 2020, چلسی منینگ اقدام به گرفتن زندگی خود را. او گرفته شده بود به یک بیمارستان است و در حال حاضر دوره نقاهت" منینگ را وکیل در بیانیه ای گفت.

Alexandria, Va., کلانتر دانا Lawhorne تایید کرد که "حادثه" در محل بالغ بازداشتگاه در شمال ویرجینیا بعد از ظهر روز چهارشنبه.

"این رفتار مناسب با کارکنان حرفه ای ما و خانم منینگ امن است" او در بیانیه ای گفت.

هیچ جزئیات دیگری ارائه شد.

منینگ وکلا گفت که او بیداد می کرد تا بیش از نیم میلیون دلار جریمه برای امتناع از همکاری با هیئت منصفه. او برنامه ریزی شده است به نظر می رسد قبل از قاضی آنتونی Trenga در ایالات متحده دادگاه منطقه ای برای منطقه شرقی ویرجینیا در روز جمعه. در این جلسه در حرکت به خاتمه مدنی تحقیر اتهامات او متحمل شده است.

"او همچنان تزلزل در او امتناع از شرکت در یک هیئت منصفه روند که او را می بیند که بسیار مستعد ابتلا به سوء استفاده" وکیل او نوشت. "خانم منینگ قبلا نشان داد که او نمی خواهد تا اصول حتی در معرض خطر از قبر آسیبی به خودش است."

به عنوان NPR گزارش در ماه مه منینگ بود دوباره به زندان فرستاده و دستور دادگاه او را به پرداخت جریمه نقدی از $500 به صورت روزمره او همچنان در بازداشت است. جریمه افزایش به 1000 $در هر روز پس از 60 روز است.

منینگ در آن زمان گفت که دادستان قرار داده بود او را در یک موقعیت غیرقابل دفاع و حتی پس از وزارت دادگستری اعطا او مصونیت از خود مقصر شماری.

بالا رسمی سازمان ملل متحد توافق کردند که تماس منینگ را درمان "محرومیت از آزادی است." Nils sd times, the U. N. گزارشگر ویژه در مورد شکنجه نوشت: در نامه ای به تاریخ Nov. 1 اما ساخته شده تا هفته بعد که "عمل سرکوبگر بازداشت و به نظر می رسد ناسازگار با حقوق بشر بین المللی تعهدات ایالات متحده است."

منینگ دستگیر شد در سال 2010 برای ارائه صدها هزار نظامی و دیپلماتیک اسناد به ویکی لیکس. در نهایت او محکوم به 35 سال زندان در سال 2013. پس از محکومیت منینگ پس از آن شناخته شده Bradley اعلام کرد او یک نما زن و تغییر نام او به چلسی.

رئیس جمهور سابق باراک اوباما کوتاه حکم قبل از خروج از اتاق و در سال 2017 او از زندان آزاد شد پس از گذراندن هفت سال است.

او اخیر مشکلات قانونی آغاز شد و در مارس 2019 زمانی که یک قاضی در بر داشت خود را در تحقیر برای امتناع از شهادت و دستور داد او را به زندان بازگشت.

یک ماه بعد وزارت دادگستری unsealed اتهامات علیه Assange, بنیانگذار ویکی لیکس و اتهام او تلاش برای کمک به منینگ سعی کنید برای شکستن رمز عبور در وزارت دفاع رایانه است.

در اوایل ماه مه سال 2019 او از زندان آزاد شد پس از هیئت منصفه در مدت منقضی شده است. بعد که ماه دادستان سیلی او را با یک حکم جدید برای شهادت قبل از یکی دیگر از هیئت منصفه. او رد شد و دوباره به زندان فرستاده که در آن او شده است از زمان.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب