هرج و مرج تظاهرات بی درنگ روح جستجو در پورتلند, اورگان

پرتلند سنگ. - نزدیک به دو ماه از تظاهرات شبانه که تفویض به خشونت و درگیری با پلیس را وادار روح جستجو در پورتلن

توسط MINERALNEWS در 25 تیر 1399

پرتلند سنگ. - نزدیک به دو ماه از تظاهرات شبانه که تفویض به خشونت و درگیری با پلیس را وادار روح جستجو در پورتلند اورگان یک شهر است که به خود می بالد در مترقی آن شهرت است اما به طور فزاینده قطبی بیش نحوه رسیدگی به اعتراضات.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به تازگی مستقر ماموران فدرال به "سرکوب" تظاهرات در پورتلند آغاز شد که پس از جورج فلوید مرگ در دست مینیاپولیس پلیس درخشان ناخواسته ویژه به این شهرستان در تلاش برای پیدا کردن یک راه رو به جلو است. ملی توجه می آید به عنوان تعمیق اختلافات میان مقامات منتخب در مورد مشروعیت بیشتر خشونت — قابل توجه در قلب پورتلند هویت به عنوان یک ultraliberal پناهگاه که در آن اعتراض دیده می شود به عنوان یک نشان افتخار.

"من متولد و بزرگ شده اینجا و من فارغ التحصیل از مدارس دولتی محلی سیستم. من تصمیم به ایجاد معیشت در اینجا من تصمیم به افزایش دختر من در اینجا گفت:" شهردار تد ویلر که در مواجهه انتقاد از همه طرف. "و در تمام این سالها که من در اینجا زندگی می کردند من را دیده اند هرگز جامعه بیشتر تقسیم شده است. و نه من را دیده اند آن را نگاه بدتر است."

گروه کوچکی از معترضان مجموعه, آتش سوزی, راه اندازی آتش بازی و اسپری نقاشی های دیواری در ساختمان های عمومی از جمله حوزه پلیس و دادگاه فدرال منجر به تقریبا شبانه درگیری با پلیس که با استفاده از نیروی که ناشی از صدمات. مشابه ناآرامی فرا گرفته بسیاری از شهرهای ایالات متحده زمانی که فلوید درگذشت و پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو به گردن او در مه 25. اما در پورتلند است که زمین آشنا برای آزادانه سازمان چپ فعالان شناخته شده به عنوان "antifa" یا ضد فاشیست تظاهرات را متوقف نکرده است.

از دست داد در بحث مرکز شهر کسب و کار racking تا میلیون ها نفر در صدمه به اموال و از دست فروش و صدای صدها هزار نفر از ساکنان پورتلند که باید خاموش ماند خیابان.

"تاثیر وحشتناک است چرا که آنچه مردم در تلویزیون دیده می شود ... ترس مردم که زندگی می کنند در خارج از مرکز شهر. آنها احساس می کنید که راه در 24 ساعت شبانه روز" گفت: David Margulis که گفت این تظاهرات باعث فروش در فروشگاه طلا و جواهر به افت بیش از 50٪. "من با مردم صحبت در گوشی که به من بگویید:" من نمی دانم اگر من تا به حال آمده در مرکز شهر دوباره.'"

به زودی پس از فلوید مرگ متنوع جمعیت هزار نفر به خیابان ها ریختند و هر شب به صورت مسالمت آمیز راهپیمایی و تظاهرات پر کردن یک پل است که دهانه رودخانه ویلامت در چند شب. گروه های کوچک تر اما به سرعت تبدیل به خرابکاری.

بازداشت ده ها تن از مردم متفرق کردن معترضان با گاز اشک آور در موارد متعدد. فدرال مأموران اجرای قانون فرستاده شده در دو هفته پیش مغلوب ساختن پیشی جستن به توقف ناآرامی ها را بیشتر ملتهب و تنش به خصوص پس از ختم شد به شدت مجروح هنگامی که یک عامل فدرال اخراج غیر کشنده دور در سر خود را.

شهردار و پلیس بارها و بارها تقبیح درگیری به عنوان یک مخرب انحراف از موضوع زندگی جنبش و تیز تمایز بین تظاهرات مسالمت آمیز و کسانی خم در تعامل با مقامات آنها با پلیس تماس "آشوبگران." مقامات دیگر از جمله چندین شهر در کمیسیون دموکراتیک رژیم صهیونیستی است. کیت براون و اورگان در مجلس با انتقاد از پلیس بودن بیش از حد تهاجمی است.

آن را تبدیل به یک چرخه از ناآرامی پاسخ پلیس و بیشتر خشم.

"هر شب اعتراض است و در حال حاضر تبدیل به یک اعتراض از شب قبل از پلیس فعالیت است. و تا زمانی که مردم می گویند ما می خواهیم این را متوقف, آن را نمی تواند متوقف شود چرا که امروز اعتراض خواهد بود در مورد چه فدرال و یا پلیس پورتلند اداره دیروز گفت:" گرگوری McKelvey یک فعال سیاسی و منتقد پاسخ پلیس.

"واقعا وجود دارد این نبرد که ما در حال حاضر — ارتباطات جنگ بیش از, که 'خوب معترض" و که " بد می گوید.' و چه پلیس و شهردار در حال تلاش برای تبدیل این شهر در برابر مردم است که اعتراض," او گفت:.

برخی از اعضای جامعه سیاه و سفید که باعث می شود تا کمتر از 6 درصد از پورتلند جمعیت می گویند مستمر درگیری با پلیس — از جمله در طول تاریخ سیاه و بخشی از شهر هستند منحرف از پیام نژادی عدالت است.

"این بسیار برای من روشن است که این است که در مورد دستیابی به اهداف. این است که در مورد هرج و مرج و مردم با استفاده از این تظاهرات برای خود دلایلی که هیچ ربطی به عدالت اجتماعی" گفت: Ron هرندون برجسته فعال حقوق مدنی. "هر گونه حمایت شما فکر می کنم شما می تواند شما احتمالا از دست داده اند و از بسیاری از مردم است که شما باید منفی نهفته زندگی خود را."

Jo Ann هاردستی اولین زن در پورتلند شورای شهر گفت: معترضان نیازی به از بین بردن اموال در اثر تغییر اما معتقد است که خشونت در واکنش به نوظهور درک به خصوص در میان مردم سفید در مورد "چگونه از سوء استفاده پلیس می تواند باشد."

با این وجود هاردستی که اختصاصی حرفه ای خود را به پلیس اصلاحات با اعتماد به نفس است پرتلند خواهد آمد از این قوی تر است. او را به یک اندازه گیری قبل از رای دهندگان — هایی قدرتمند اتحادیه پلیس — برای ایجاد یک کشور مستقل پلیس بررسی هیئت مدیره. او همچنین رهبری فشار در ماه گذشته به قطع $27 میلیون از بودجه.

"ما باید همه بفهمند که چگونه ما حرکت شهرستان به جلو ؟ آنچه ما می دانیم این است که ما نمی توانیم اعتراض برای همیشه و همیشه. و آنچه ما می دانیم این است که مردم می خواهند تغییر واقعی," هاردستی گفت. "من فکر می کنم بیشتر ما دعوت از مردم در این اختلال کمتر خواهیم دید که در خیابان های ما."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

دنبال جیلیان Flaccus در توییتر در http://www.twitter.com/gflaccus.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن