CDC مسائل تصمیم گیری ابزار برای راهنمای بازگشایی مدارس کسب و کار حمل و نقل

بزرگنمایی این تصویر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری منتشر شد مانند فلوچارت تصمیم گیری ابزارهای روز پ

توسط MINERALNEWS در 26 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری منتشر شد مانند فلوچارت تصمیم گیری ابزارهای روز پنج شنبه طراحی شده برای راهنمای کسب و کار, مدارس, جرم حمل و نقل و سازمان های دیگر را از طریق فرایند بازگشایی. جان Elswick/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Elswick/AP

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری منتشر شد مجموعه ای از اسناد و مدارک در روز پنج شنبه طراحی شده برای ارائه راهنمایی در مورد چگونگی مراقبت از کودکان, مراکز, مدارس, رستوران ها و کافه ها و دیگر موسسات می تواند آغاز روند بازگشایی در صورت coronavirus. جهت می آید پس از تماس از قانونگذاران و مقامات دولتی نصب شده برای CDC به وزن در چه مناطق باید بازگشایی اقتصاد خود را.

تصمیم گیری ابزارهای آژانس منتشر شد توصیه می کنند که تمام محل های کار نگه داشتن در بازگشایی مگر اینکه آنها آماده هستند برای حفاظت از کارکنان در معرض خطر ابتلا به بیماری های شدید از جمله کسانی که 65 ساله و مسن تر و افراد در همه سنین با زمینه ای شرایط پزشکی.

اگر یک سازمان می تواند به محافظت از کارگران و به جلو می رود با بازگشایی مجدد CDC توصیه می کند تشدید نظافت و بهداشت و ایجاد ایمنی و بهداشت اقدامات "به عنوان عملی" مانند شستن دست با پوشیدن یک پارچه صورت پوشش و اجتماعی فاصله. این اسناد همچنین توصیه به کارفرمایان تشویق کارگران به ماندن در خانه اگر آنها احساس بیمار.

مدارس و مراکز مراقبت از کودکان و اردوگاه نباید بازگشایی این دستورالعمل تصریح مگر اینکه آنها قادر به پیاده سازی coronavirus غربالگری پروتکل های ارزیابی کارکنان و کودکان روزانه به صورت نشانه ها و پتانسیل های گذشته مواجهه COVID-19.

رستوران ها, میله, جرم حمل و نقل و محل دیگری را تشویق به پیاده سازی شبیه سیستم های مانیتورینگ برای کارکنان خود را. در خصوص جرم حمل و نقل باید افزایش خدمات مگر اینکه آنها می توانند در محل قرار داده و اقدامات لازم برای حفاظت از کارکنان در معرض خطر با توجه به CDC.

این فلوچارت-مانند اسناد منتشر شده توسط CDC همچنین از کسب و کار و مدارس و محل های کار برای اولین و مهمترین در نظر بگیرید که آیا پایبندی با آژانس بازگشایی دستورالعمل های سازگار با دولت های ایالتی و محلی stay-at-home سفارشات.

"این مهم است که به بررسی کنید با دولت های محلی و مقامات بهداشت و دیگر همکاران
به منظور تعیین مناسب ترین اقدامات در حالی که تنظیم برای دیدار با نیازهای منحصر به فرد و شرایط جامعه محلی" اسناد می گویند.

انطباق با CDC جهت باد بستگی دارد که آیا متحده اتخاذ تصمیم ابزار خود را به سیاست های محلی — و اینکه آیا تهمت و دولت پشتیبانی و ترویج آژانس دستورالعمل.

هفته گذشته آسوشیتد پرس به دست آمده زودتر پیش نویس CDC ابزار تصمیم گیری اسناد و مدارک که در آن زمان همچنین شامل راهنمایی برای جوامع دینی. اسوشیتد پرس نیز گزارش داد که نسخه های قبلی را مقرر است که اردوهای تابستانی تنها بازگشایی اگر آنها محدود به حضور مردم که زندگی در آن جامعه است.

کسانی که زودتر مدارک موضوع نیست راهنمایی برای مدارس که آژانس به طور خاص خطاب در روز پنج شنبه در این نسخه تصمیم ابزار.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب