CDC ارشاد برای بازگشایی مدارس و مراقبت از کودکان و اردوهای تابستانی است که به بیرون درز

هیچ اردوهاي. هیچ بازی اتاق. هیچ خرس عروسکی. اینها برخی از دستورالعمل CDC برای بازگشایی مدارس و مراکز مراقبت از

توسط MINERALNEWS در 19 اردیبهشت 1399

هیچ اردوهاي. هیچ بازی اتاق. هیچ خرس عروسکی. اینها برخی از دستورالعمل CDC برای بازگشایی مدارس و مراکز مراقبت از کودکان و اردوگاه های روز با خیال راحت در مکان های که در آن coronavirus موارد در حال کاهش است.

هدایت آن نیز پوشش می دهد رستوران ها و کلیساها و دیگر اماکن عمومی به دست آمده توسط آسوشیتد پرس که گزارش می دهد که کاخ سفید سعی در نگه داشتن آن را از آمدن به نور است. نیویورک تایمز به نقل از علامت مراتع رئیس ستاد عنوان نگران آن است که این دستورالعمل شد "بیش از حد تجویزی است."

CDC ندارد قدرت به اجرا درآوردن آن راهنمایی که در نظر گرفته شده است برای اطلاعات عمومی تنها واقعی سیاست تصمیم گیری هستند تا به دولت های ایالتی و محلی. مدارس تعطیل هستند از طریق پایان سال تحصیلی در سراسر این کشور به غیر از مونتانا است که استقبال از یک تعداد انگشت شماری از دانش آموزان این هفته است. مراقبت از کودک پروتکل های متفاوت در کشورهای مختلف.

اما میلیون ها نفر از پدر و مادر نیاز به مراقبت از کودکان به طوری که آنها می توانید کار و جامعه و تحریک برای کودکان که محدود به خانه مستندات برای هفته ها در پایان. این هدایت خداست که اردوهای تابستانی و روز مراقبت شده اند در انتظار برای تصمیم گیری در مورد بازگشایی با خیال راحت.

هدایت می گوید که که در آن coronavirus در حال گسترش است به سرعت در حال مراقبت از کودک باید تنها در خدمت فرزندان کارگران ضروری. این مورد امروز در بسیاری از کشور که دستورالعمل آن به عنوان "مرحله 1".

در فاز 2 برنامه می تواند گسترش به خدمت همه کودکان با افزایش اجتماعی فاصله اقدامات و در فاز 3 با کاهش خطر اجتماعی سوريه ادامه خواهد داد.

توصیه می شود اقدامات عبارتند از:

شستن دست ها;

پارچه ماسک برای کارکنان;

به طور منظم ضد عفونی تمام سطوح;

شش پا راه دور "در صورت امکان" سر-به-پا موقعیت با ملافه;

به اندازه هوای بیرون را به عنوان ممکن — باز کردن پنجره ها, طرفداران;

محدود کردن مخلوط کردن گروه

محدود کردن بازدید کننده و سرسام آور dropoffs و وانت برای کاهش تماس با ما در میان پدر و مادر;

محدود کننده های مواد مانند لوازم هنری و یا اسباب بازی. ضد عفونی آنها در میان استفاده کنید.;

اجتناب از اسباب بازی های نرم است که نمی توان به راحتی ضد عفونی;

با استفاده از زمینه های مشترک مانند سالن های غذاخوری و یا زمین های بازی در صورت امکان. اگر لازم است تلو تلو خوردن بازديد و ضد عفونی در بین;

تنظیم عملیات بر اساس بهداشت محلی داده ها;

نظارت بر غيبت.

این دستورالعمل همچنین تاکید بر حفظ حضور در چنین برنامه های محلی برای محدود کردن کودکان در آوردن این بیماری از بالا به پایین انتقال مناطق.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب