Cawthorn, 24, شکست مغلوب ساختن پیشی جستن را انتخاب کنید در کارولینای توافق اولیه

رالی, N. C. - 24 ساله در املاک و مستغلات سرمایه گذاری مدیر عامل شرکت برنده سه شنبه جمهوریخواه اولیه انتخابات ب

توسط MINERALNEWS در 4 تیر 1399

رالی, N. C. - 24 ساله در املاک و مستغلات سرمایه گذاری مدیر عامل شرکت برنده سه شنبه جمهوریخواه اولیه انتخابات برای غرب کارولینای شمالی در کنگره صندلی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را تایید نامزد برای نامزدی.

مدیسون Cawthorn شکست فیلم آموزش بنت برای تکمیل ناراحتی برای ایران با نامزدی در 11th کنگره منطقه. بنت دریافت کرده بود رئیس جمهور با نتانیاهو در توییتر و زودتر حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن رئیس ستاد علامت مراتع که تا زمانی که به تازگی برگزار شده بود روی صندلی.

Cawthorn به نام برای انتخابات و پس از او به پایان رسید دوم به بنت در 12 نامزد اولیه در اوایل ماه مارس. بنت به حال موفق به دریافت بیش از 30 درصد آرا نیاز به پیروزی آشکار است. برنامه ریزی ممکن است انتخابات به تعویق افتاد با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

Cawthorn که رسیدن به قانون اساسی موظف به سن 25 سالگی به خدمت در خانه در ماه اوت فلج شده بود و از شکم به پایین پس از 2014 یک ماشین تصادف. او را چهره دموکرات موزه دیویس سابق دادستان نظامی و دیگر نامزدهای حزب در ماه نوامبر. این منطقه که هنوز هم به عنوان جمهوری خواه متمایل به رغم اخیر مرزی تغییرات پس از دادخواهی.

Cawthorn برنده با وجود بنت بزرگ تاییدیه — بهداشت ، تد کروز نیز در میان آنها -- و خارج از حمایت سیاسی و تسلیحاتی از خانه آزادی حزبی که مراتع هنگامی که چراغ.

Cawthorn که نیز خود را به عنوان قوی تهمت حامی اقدام به reframe بنت را تایید کرد و گفت او نمی تواند از مدیون به هر کسی در واشنگتن اگر او رسیده کنگره است. اما مبارزات انتخاباتی خود نیز کمک کردم از یک سوپر پک که پشت نامزدهای متفقین با سن. رند.

مراتع اعلام کرد در اواخر ماه دسامبر نامزد پر کردن دوره او نمی خواهد به دنبال انتخاب مجدد و تایید بنت یک Haywood شهرستان املاک و مستغلات شرکت صاحب و دوست مراتع' ،

با رای دهندگان نگران این بیماری همه گیر را گسترش پست الکترونیکی-در رای گیری غایب بودند محبوب در 17 کوه شهرستانهای استان در 11 منطقه منجر به رواناب. در اوایل شخص رای گیری سایت باز بود و روز انتخابات حوزه در چندین منطقه 17 شهرستانهای تثبیت شد بیشتر به آدرس اجتماعی فاصله چالش است. نظرسنجی کارگران عینک ماسک و ارائه دهندگان تنها با استفاده از قلم و سواب پنبه به علامت برگه های رای.

آخرین مطالب