کارناوال کروز خط موضوع بررسی کنگره

بزرگنمایی این تصویر کارناوال Corp. معجزه و چشم انداز کروز کشتی های لنگر انداخته در ساحل طولانی ، در

توسط MINERALNEWS در 13 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

کارناوال Corp. معجزه و چشم انداز کروز کشتی های لنگر انداخته در ساحل طولانی ، در 13 آوریل سال 2020 است. بلومبرگ/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بلومبرگ/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

کنگره در حال بررسی کارناوال کروز خط برای پاسخ به coronavirus بیماری همه گیر. یک کمیته مجلس می خواهد بدانید چرا کارناوال نیست هر چه زودتر عمل به حفظ سلامت مسافران و کارکنان.

رئیس کمیته مجلس در حمل و نقل و زیرساخت های پیتر DeFazio با ارسال نامه ای به کارناوال مدیر عامل آرنولد دونالد درخواست برای تمام اسناد و مدارک مربوط به خط کروز در پاسخ به این بیماری همه گیر. DeFazio (D-اورگان) به نقل از نگرانی های مطرح شده توسط شیوع در الماس شاهزاده در ماه مارس که در آن بیش از 800 نفر آلوده شدند و 10 نفر کشته شدند.

شیوع بیماری نورو ویروس روی کشتی های کروز led مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) و سازمان بهداشت جهانی (WHO) به صدور هشدار به صنعت قبل از ظهور coronavirus. "بر اساس این کارناوال شرکت در پاسخ به زمان coronavirus بحران" DeFazio نوشت: "به نظر می رسد که نوع مشاوره توجه نشد." با استناد به یک بلومبرگ گزارش او اشاره می کند حداقل نه از کارناوال را کشتی تا به حال شیوع کروناویروس با حداقل 39 کشته و بیش از 1500 تایید عفونت.

در حال حاضر صنعت کروز است که در خود نگه دارد. CDC صادر کرده است بدون بادبان به منظور منع کشتی حداقل تا جولای 24. هنگامی که محدودیت های مسافرتی در نهایت برداشته DeFazio گفت: کنگره و نیازهای عمومی و اطمینان داد که کارناوال و خط کروز صنعت "در حال سازماندهی اقدامات لازم برای اطمینان حاصل شود که ایمنی سفر و خدمه."

کمیته مجلس خواسته است برای کارناوال شیوع پیشگیری و پاسخ برنامه به همراه تمام مکاتبات مرتبط با این بیماری همه گیر. کارناوال گفت: آن را با تحقیقات همکاری کنند. در بیانیه این شرکت گفت: "هدف ما این است که همان کمیته است و هدف: برای حفاظت از سلامت ایمنی و رفاه مهمانان و خدمه همراه با رعایت و حفاظت از محیط زیست."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب