ماشین کاروان کوچک, مراسم علامت, روز یادبود در نیویورک

نیویورک مشخص یادبود روز با ماشین کاروان و مراسم به جای رژه به عنوان کسانی که به دنبال افتخار افتاده نظامی memb

توسط MINERALNEWS در 5 خرداد 1399

نیویورک مشخص یادبود روز با ماشین کاروان و مراسم به جای رژه به عنوان کسانی که به دنبال افتخار افتاده نظامی memberscontended با کروناویروس محدودیت.

"این چیزی است که ما ناراحت اما ما درک می کنیم" گفت: ریموند Aalbue رئیس ایالات جانبازان نظامی از پادشاهان شهرستان که معمولا در یک رژه در بروکلین.

وجود دارد "هیچ دلیلی برای قرار دادن کسی در راه آسیب است," او گفت:. هنوز "این واقعا برش سریع به قلب همه جانبازان است."

خود را سازمان خواهد شد که یک کاروان از 10 اتومبیل خروج از خلیج ریج نقطه که در آن رژه معمولا شروع می شود و پس از آن پایان دادن به در بروکلین امور جانبازان بیمارستان که در آن شرکت کنندگان خواهد شد تا در کنار اتومبیل های خود را برای یک سلام و یک تاج گل-تخمگذار مراسم است. در جای دیگر در این شهر, شهردار, بیل د Blasio توجه بود و در یک تاج گل-تخمگذار در بروکلین یادبود جنگ.

در نزدیکی لانگ آیلند یک گروه کوچک از جانبازان ادای احترام کردند, پوشیدن ماسک و فاصله چند پا از هم جدا برای مشاهده اجتماعی فاصله به عنوان یک رژه اتومبیل در گذشت زیادی در زیر پرچم آمریکا توسط آیزنهاور پارک یادبود سربازان در صبح روز دوشنبه. رژه و تاج گل-تخمگذار بودند به روی عموم بسته است اما جریان در شهرستان اجرایی لورا کوران را در Facebook صفحه.

رژیم صهیونیستی. اندرو کومو توجه بود و بعد از آن صبح روز دوشنبه در یک مراسم خصوصی در Intrepid Sea, Air & Space Museum در منهتن.

به عنوان تعطیلات با نزدیک شدن کومو سست coronavirus مربوط به محدودیت در هفته گذشته اجازه می دهد تا کوچک تجمعات عمومی — در ابتدا فقط برای روز یادبود شهدای مذهبی و خدمات است. او تمدید کاسته قوانین جمعه به تمام تجمعات پس از نیویورک اتحادیه آزادی های مدنی شکایت کرد و گفت که اگر آن را امن برای جمع آوری به افتخار جانبازان و دین عمل به قانون اساسی نیاز به همان حق تمدید شود به گردهمایی های دیگر.

این قوانین در حال حاضر اجازه می دهد تا دریافت-togethers به عنوان بسیاری از 10 نفر ارائه شده است که شرکت کنندگان اقامت حداقل 6 فوت (2 متر) به دور از یک دیگر و یا پوشش چهره خود را زمانی که قادر به حفظ آن از راه دور.

در کوئینز گروه پشت گردن-Douglaston روز یادبود رژه می رود چند نفر در این سایت که در آن به طور معمول به پایان می رسد آن رژه, گفت, مدیر اجرایی, Victor می مونی.

یک فرد را به ذخیره کردن یک تاج گل دیگر را انجام مراسم پرچم و یک سوم بازی خواهد کرد "شیپور خاموشی" در حالی که برخی دیگر سازمان دیده بان او گفت: گریه به دور از جمعیت که معمولا حضور در این رویداد.

اما "ما احساس نیاز به انجام کاری" می مونی گفت.

در استاتن آیلند یکی دیگر از کاروان اتومبیل های led با موتور سیکلت را در صفوف پس از تاج گذاری مراسم در قهرمان پارک.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب