نیروهای کانادایی در لتونی اقامت در هدف به عنوان COVID-19 upends ماموریت های دیگر

اتاوا—در یک روز اخیر در لتونی یک گروه از سربازان کانادایی در سمت چپ یک پایگاه نظامی در نزدیکی شهر ریگا. ستون س

توسط MINERALNEWS در 1 خرداد 1399

اتاوا—در یک روز اخیر در لتونی یک گروه از سربازان کانادایی در سمت چپ یک پایگاه نظامی در نزدیکی شهر ریگا. ستون سوار حدود 30 کیلومتر که در آن آنها تنظیم و در یک نقطه در طول چند روز آینده جنگیدند شبیه سازی حمله را قبل از بسته بندی و بازگشت به خانه.

در حالی که یک جزء اصلی از کانادا آموزش نظامی در زمان عادی این ورزش خاص غیر معمول بود که در بسیاری از فعالیت های دیگر توسط نیروهای مسلح کانادا در خانه و خارج از کشور شده اند به حالت تعلیق و یا کوچک راه بازگشت در ماه های اخیر به دلیل COVID-19.

در واقع همه چیز در مورد کانادا سه سال ماموریت در لتونی است که غیر معمول این روزها در بخشی به دلیل کوچک در واقع تغییر کرده است.

کسانی که در خط مقدم می گویند که بازتابی از چگونگی هدف از این ماموریت دفاع شرق اروپا از تهاجم روسیه — باقی مانده است مسلما مربوط تر از همیشه به دلیل ترس مسکو ممکن است سعی کنید به استفاده از همه گیر برای پیشبرد دستور کار خود را.

"این بسیار مهم است برای نگه داشتن که حضور این دلیل که ما را دیده اند و نه هر پوسته پوسته شدن بازگشت از روسیه نیروهای" خارجه لتونی, وزیر Edgars Rinkevics گفت: در مصاحبه با کانادا را فشار دهید.

"هنوز هم وجود دارد یک وضعیت در حال انجام. بله, آن است که احتمالا به عنوان پر تنش به عنوان آن استفاده می شود ... اما در همان زمان ما در یک وضعیت که در آن ما نباید استراحت و ما نباید از خود راضی. که چیزی است که داد می داند و ما به کانادا دوستان درک کنند."

کانادا دارای 540 سربازان در لتونی که در آن آنها به صورت هسته 1500 قوی چند ملیتی battlegroup ایجاد شده توسط نظامی ناتو داد سه سال پیش. مشابه battlegroups به رهبری انگلیس و آلمان و ایالات متحده آمریکا تاسیس شده اند در استونی لیتوانی و لهستان بود.

این battlegroups ایجاد شد پس از روسیه ضمیمه کریمه از اوکراین در سال 2014 و شروع به حمایت از نیروهای جدایی طلب در اوکراین در مناطق شرقی. که موجب نگرانی کرملین می تواند راه اندازی تلاش های مشابه در برابر بالتیک و دیگر بخش هایی از شرق اروپا است.

این battlegroups طراحی شده برای دفاع در برابر تهاجم روسیه اما اندازه کوچک خود بدان معنی است که آنها را تقریبا قطعا غرق خواهد در یک جنگ واقعی است. به جای اصلی خود ابزار است برای جلوگیری از روسیه در برابر تجاوز با این ایده که حمله به یکی می رسم در ناتو است.

این COVID-19 همه گیر را مجبور به نیروهای مسلح کانادا به حالت تعلیق و یا مقیاس عملیات خود را در سراسر جهان از جمله در اوکراین و عراق که در آن نظامی بوده است آموزش نیروهای بومی و محلی. هزاران نفر از پرسنل نظامی گفته شده است به ماندن در خانه در کانادا.

در همان زمان, کانادا فرماندهان نظامی هشدار داد در اوایل بیماری همه گیر است که دشمنان بالقوه ممکن است سعی کنید به استفاده از COVID-19 قابل توجه در حالی که دولتها در سراسر جهان در حال پریشان این بیماری همه گیر.

کانادا-led battlegroup در لتونی شده است مجبور به تنظیم برخی از شیوه های آن به دلیل COVID-19 به عنوان به خوبی. کسانی که بیشتر شامل فیزیکی, فاصله, شستن دست و با داشتن 60 سربازان از طریق پایگاه خود در اردوگاه Adazi, ضد عفونی سطوح هر دو ساعت.

اجتماعات بزرگ مانند رژه نظامی نیز معلق شده است در حالی که تمرینات است که یک بار دیدم نیروهای کانادایی و دیگر اعضای ناتو battlegroup تعامل با مردم محلی در حال حاضر هدایت روشن ،

"اما ما در حال گرفتن" گفت: سرهنگ اریک Laforest فرماندهی battlegroup که شامل سربازان از هشت دیگر ناتو و سازمان ملل. "آموزش در رفتن نگه می دارد که شما گمان می برند با کامل battlegroup نه سازمان ملل و آموزش فقط می رود به عنوان برنامه ریزی شده."

فرماندهان نیز تصمیم به رفتن پیش با برنامه های به جای نیروهای کانادایی در حال حاضر در لتونی با مشروط در اواسط ماه جولای. بر خلاف در اوکراین که در آن یک نیروی کوچک است که برگزاری این قلعه تا COVID-19 به پایان می رسد وجود دارد هیچ برنامه ای به مقیاس لتونی ماموریت.

"مشخص بود از نظر من به عنوان یک فرمانده در اینجا است که ما نمی تواند ما تغییر فرمت" Laforest در مصاحبه ای گفت:.

"ما پیشنهاد بازگشت به اتاوا در مورد آنچه که یک تغییر ماموریت می تواند مانند نگاه کنید اما کسانی که اخراج شد به سرعت در حال. هر کس متوجه این ماموریت متفاوت است و ما در اینجا برای دراز مدت است و ما در واقع می تواند به حفظ این عملیات با وجود این COVID محدود و محیط زیست است."

که تصمیم گیری شده است مورد استقبال دولت لتونی است که نگران این پیام را کاهش خواهد ارسال به روسیه است.

"این بسیار مهم است که بدون تغییر به اندازه کانادا-led battlegroup چرا که ایجاد این تصور ما داد در حال تغییر سیاست خود" Rinkevics گفت. "است که می تواند این تصور که (روسیه) می توانید سعی کنید به آزمون مرزهای ما یک بار دیگر."

کانادا متعهد شده است که منجر به battlegroup در لتونی حداقل تا آوریل 2023.

ناتو و مقامات اروپایی را متهم کرد روسیه از آزمایش نظامی داد آمادگی طول COVID-19 به ویژه در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر که این کشور تا به حال تنها تعداد کمی از موارد مثبت.

انگلیسی, کشتی های جنگی سایه هفت روسی عروق آنها به عنوان transitted کانال انگلیسی و دریای شمال در ماه مارس است. ناتو ره چندین نظامی روسیه هواپیما به عنوان آنها با نزدیک شدن به حریم هوایی متفقین. نیز وجود داشته اند گزارش از یک چشم انداز مثبت در روسیه اطلاعات غلط.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

در عین حال روسیه پس از ضربه سخت شده توسط COVID-19 با بیش از 300,000 موارد مثبت. که نشان دهنده دوم بیشترین تعداد موارد در یک کشور پس از ایالات متحده است. نزدیک به 3000 نفر در روسیه کشته شده اند از بیماری های دستگاه تنفسی.

Rinkevics با اینحال تاکید بر اهمیت حفظ battlegroup به خصوص که روسیه ادامه داد: برای انجام تمرینات در آن طرف مرز با لتونی با وجود COVID-19.

"این بسیار مهم است برای نگه داشتن که حضور این دلیل که ما را دیده اند و نه هر پوسته پوسته شدن پشت نیروهای روسی" او گفت:. "ما نه از جنگل در همه."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب