کانادا اطفال جامعه خواستار آموزش و پرورش وزارتخانه اجازه می دهد تا فارغ التحصیلی

اتاوا—کانادا اطفال جامعه خواستار آموزش و پرورش وزارتخانه اجازه می دهد تا امن در شخص فارغ التحصیلی برای دانش آم

توسط MINERALNEWS در 21 خرداد 1399

اتاوا—کانادا اطفال جامعه خواستار آموزش و پرورش وزارتخانه اجازه می دهد تا امن در شخص فارغ التحصیلی برای دانش آموزان برای کمک به آنها را بسته و پشتیبانی پس از یک چالش به پایان سال تحصیلی با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

این انجمن گفت این نگران است که دانش آموزان در حال حرکت به متوسط/متوسط مدرسه دبیرستان یا دانشگاه و یا نیروی کار نمی خواهد تجربه معمول انتقال و جشن می آید که با موفقیت خود را.

در انتشار اخبار چهارشنبه CPS تشویق استانی و منطقه ای آموزش و پرورش, وزارتخانه ها و انجمن ها اجازه می دهد تا مربیان مدارس و والدین به همکاری و اطمینان وجود دارد انعطاف پذیری جسمی فاصله فارغ التحصیلی است.

"کودکان و نوجوانان نیاز به دیدن خود معلمان خود اصول همکلاسی های خود را دانستن است که آن را آخرین بار آنها خواهید بود همه با هم" گفت: دافنه Korczak صندلی CPS سلامت روانی نیروی کار. "آنها نیاز به سالها کار سخت و دستاوردهای شناخته شده است.

"این rites of passage بسیار مهم در کمک به کودکان آماده برای انتقال در به دست آوردن بسته شدن در آشنایی آنها ترک و آماده سازی روانی برای فصل بعد در زندگی خود را."

با بسیاری از دانش آموزان با داشتن حداقل اگر هر گونه تماس با همسالان و معلمان از ماه مارس آنها ممکن است تا به حال معمولی پشتیبانی قبل از شروع تحصیلی جدید جریان برای سقوط و یا قادر به بازدید از مدارس جدید CPS گفت.

بسیاری از فرد در مراسم فارغ التحصیلی باید معطوف به یک مدل مجازی یا لغو شده و یا به تعویق افتاد روم کمی فرصت برای دانش آموزان به خداحافظی می شود و به رسمیت شناخته شده خود را برای موفقیت است.

برخی از استانها کاسته محدودیت Nova Scotia اجازه "drive-in" فارغ التحصیلی و کبک عمومی وزارت بهداشت اجازه می دهد درجه 6 و فارغ التحصیلی دبیرستان دانش آموزان برای رفتن به مدرسه برای یک روز نهایی به صورت عکس و به سالنامه امضا CPS اضافه شده است.

پزشکان که کار با خانواده ها و کودکان نگران دانش آموزان, سلامت روان, CPS همچنین گفت: نگرانی در مورد چگونه آنها را کرایه در سال تحصیلی جدید.

"انتقال اغلب نقاط آسیب پذیری" گفت: Korczak, یک روانپزشک کودک و نوجوان. "از آن خواهد شد به چالش کشیدن برای بچه ها به دنبال به جلو به سپتامبر اگر آنها آماده نیست را به حرکت می کند اگر بخشی از آنها هنوز هم احساس می کند که آنها واقعا هرگز خود را ترک مدرسه به دلیل پایان ناگهانی."

CPS نشان دهنده بیش از 3,300 اطفال و کودکان subspecialists و کودک, بهداشت حرفه ای در سراسر کانادا است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب