کانادا نظامی به دنبال افزایش توانایی برای پاسخ به بلایای طبیعی می گوید: به طور کلی

اتاوا—ژنرال جاناتان ونس می گوید: نظامیان کانادایی را به یک نگاه سخت در مورد چگونگی پاسخ به بالا رفتن سرسام آور

توسط MINERALNEWS در 27 اسفند 1398

اتاوا—ژنرال جاناتان ونس می گوید: نظامیان کانادایی را به یک نگاه سخت در مورد چگونگی پاسخ به بالا رفتن سرسام آور تعداد درخواست برای کمک به آب و هوا مربوط به شرایط اضطراری.

نیروهای مسلح کانادا دیده می شود 1000 درصد افزایش در تعداد درخواست بیش از چهار سال گذشته به عنوان سیل و طوفانهای برف و آتش سوزی و دیگر شرایط اضطراری را غرق نقاط مختلف کشور است.

در مصاحبه اخیر خود با کانادا مطبوعات ونس می گوید: ارائه چنین کمک هایی است که نقش کلیدی برای نیروهای مسلح و یکی است شاد به انجام.

اما او می گوید در حال رشد فرکانس و دامنه این فجایع را تهدید می کند به کشش نظامی نازک است و نگران آن شروع خواهد شد برای کاستن از نظامی تمرکز اولیه — آماده شدن برای جنگ.

دولت فدرال در حال آماده سازی برای راه اندازی یک بررسی بزرگ از شمال امریکا دفاع است که در همه چیز از موشک های بالستیک به حملات سایبری و اطلاعات غلط مبارزات.

اما ونس می گوید بلایای طبیعی را نیز رقم در بحث از جمله اینکه آیا برای افزایش قابلیت های نظامی از جمله ذخایر و یا نهادهای مدنی که در حال نیز وظیفه پاسخگویی به شرایط اضطراری.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب