می توانید ماسک نجات ما از بیشتر مستندات? در اینجا آنچه را که علم می گوید

بزرگنمایی این تصویر دانشمندان تخمین می زنند که نزدیک به جهانی استفاده از ماسک می تواند یک تفاوت عمده

توسط MINERALNEWS در 2 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

دانشمندان تخمین می زنند که نزدیک به جهانی استفاده از ماسک می تواند یک تفاوت عمده در پایین آوردن coronavirus عفونت در ایالات متحده است. Sean Gardner/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Sean Gardner/گتی ایماژ

آمریکا گفتگو در اطراف ماسک و COVID-19 گرفته است گیج کننده به نوبه خود. برای ماه ها با پوشیدن ماسک شده سیاسی به عنوان نشانه ای از گرایش لیبرال. اما در روزهای اخیر تا کنون بیشتر فرمانداران — بسیاری از آنها خواهان نقل مکان کرد به دستور ماسک. این هفته رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن — مسلما ترین کشور قابل مشاهده ماسک های سازمان ملل متحد به علاقه مندان آغاز شده با اشاره به پوشیدن آنها به عنوان "وطن پرست."

در حال حاضر دانشمندان برجسته هستند پیشنهاد رادیکال و امیدوار — امکان: حتی به عنوان coronavirus موارد مارپیچی به سمت بالا در سراسر ایالات متحده به سطوح بیش از این بهار افزایش این کارشناسان استدلال می کنند که اگر آمریکایی ها شروع به پوشیدن ماسک یکهو ایالات متحده ممکن است در عین حال جلوگیری از بازگشت به مستند اقدامات است.

"نگاه ما هرگز تلاش برای استفاده از ماسک ها به عنوان استراتژی اصلی ما در هنگام شیوع این بد است می گوید:" Ashish Jha مدیر هاروارد بهداشت جهانی موسسه. "اما من معتقدم که اگر ما می خواهیم برای جلوگیری از کامل مستند ما رو به حداقل یک شات بدهید."

آن را به ارزش تاکید بر آنچه یک جهش این ایده نشان دهنده از اوایل بحث از ماسک به عنوان تنها یکی از بسیاری از عام احتیاطی است که مردم می تواند و باید.

اما وقتی که می آید به ماسک به همه-اما-نوش دارو چه شواهد علمی? در اینجا یک آستر.

متوسط — اما گسترده — حفاظت اضافه می کند تا سریع

به نظر می رسد آشکار است که ماسک را کاهش می دهد گسترش تنفسی اشکال مانند coronavirus به حداقل برخی از درجه است. هنگامی که یک فرد سالم می پوشد یک ماسک سد فیلتر کردن برخی برنامه قطرات حاوی ویروس است. حتی مهمتر زمانی که یک فرد بیمار می پوشد یک ماسک مانع دارد در بسیاری از ویروسی شدن قطرات آنها بازدم.

اما کمیت بزرگی از این اثر در کل جمعیت است پیچیده تر است. وجود دارد reams اعم از مطالعات با استفاده از طیف وسیعی از روش ها برای تعیین چقدر ماسک پوشیدن محدودیت انتقال است. بسیاری از مقایسه آنچه اتفاق افتاده است در مکان های که در آن بسیاری از مردم با استفاده ماسک را با آنچه اتفاق افتاده در تنظیمات که در آن بیشتر نیست.

این شامل تجزیه و تحلیل از چین و آلمان و ایالات در ایالات متحده است.

علی Mokdad است که در یک تیم تحقیقاتی است که تلاش برای ایجاد حس از تعداد زیادی از این مطالعات است. Mokdad و همکاران با دانشگاه واشنگتن موسسه سلامت و معیارهای ارزیابی آنچه را به نام meta-analysis.

"شما را از هر مطالعه که منتشر شده است در این اثر حفاظتی و ماسک و سپس شما reanalyze تمام داده ها می گوید:" Mokdad.

خود را پایین خط برآورد: اگر 95 درصد از مردم پوشیدن پارچه ماسک زمانی که آنها در خارج و در مورد تعامل با افراد دیگر آن را کاهش انتقال حداقل 30٪. به عبارت دیگر هر فرد آلوده خواهد شد به آلوده 30 درصد کمتر مردم است.

Mokdad تاکید می کند که این یک محافظه کار پیدا کردن. با استفاده از این پایین تر محدود در محدوده تخمین می زند. و این فرض تمام ماسک های پارچه ای به جای فولاد ماسک یا N95 ماسک که حتی بیشتر موثر است. "گسترده ماسک [استفاده از] می تواند حتی قوی تر می گوید:" Mokdad چرا که بخشی از مردم خواهد بود به احتمال زیاد با استفاده از آن بیشتر نسخه های حفاظتی.

در عین حال حتی با 30% کاهش در انتقال تاثیر تجمعی در یک جامعه می تواند عظیم باشد. به درک که چرا این کمک می کند تا به در نظر گرفتن برخی از ریاضی: coronavirus گسترش نمایی. برای مثال بیایید می گویند در جایی که هیچ کس با پوشیدن ماسک های هر فرد آلوده است که در حال حاضر عبور از این ویروس به 1.03 دیگران است. این به این معنی 100 آلوده مردم را به آلوده 103 دیگران که در نوبه خود آلوده 106 دیگران که آلوده 109 ، نتیجه این است که می گویند هفت پنج روز چرخه عفونت در مجموع 889 مردم خواهد شد که قرارداد این ویروس.

اما اگر شما محدود نرخ انتقال 30 درصد این بدان معنی است که به جای آلوده کردن 1.03 دیگران هر فرد آلوده می گذرد این ویروس به تنها 0.72 دیگران است. بنابراین در حال حاضر 100 نفر آلوده به آلوده تنها 72 نفر است. این 72 رفتن به آلوده فقط 52 نفر در چرخه بعدی. توسط هفتم چرخه تنها 10 نفر جدید آلوده می شوند و تنها تعداد 332 نفر قرارداد این ویروس در دسترس نباشد. اساسا به جای رشد نمایی شما باعث آنچه به نام نمایی پوسیدگی.

برای دیدن چگونه این خواهد ترجمه برای کل ایالات متحده جمعیت Mokdad تیم در IHME فرار یک شبیه سازی است. بر اساس این بیماری همه گیر در حال حاضر مسیر از طریق ایالات متحده در آنها هوا است که توسط Nov. 1 حدود 80,000 بیشتر مردم خواهد مرد از COVID-19. اما اگر آمریکایی ها تا سطح شیب دار از سطح فعلی خود را از ماسک استفاده کنید تا 95% با استفاده از حدود 34,000 از این مرگ و میر می تواند اجتناب شود می گوید Mokdad.

یک جایگزین به مستندات

آن بهتر می شود. Mokdad تیم تخمین می زند که جوامع که در آن ویروس است که در حال حاضر موجی از کنترل خارج شده هنوز هم می تواند جلوگیری از اقتصاد کشتن مستندات اگر آنها را افزایش انبوه ماسک استفاده کنید.

در اینجا چگونه آنها شکل این. بر اساس ایالات متحده تجربه این بهار Mokdad تیم تخمین وجود یک نقطه که در آن محلی و یا مقامات بهداشتی دولت را احساس می کنند که هیچ چاره ای اما به reimpose مستندات به رغم اقتصادی و پیامدهای سیاسی. آن نقطه آنها تخمین می زنند که تعداد مرگ و میر روزانه در صدر هشت میلیون نفر.

تگزاس یک ماه از ضربه زدن به این آستانه با توجه به IHME فعلی پیش بینی شده است. اما اگر 95 درصد از ساکنان وجود دارد شروع به پوشیدن ماسک در حال حاضر IHME پیش بینی است که در تگزاس خواهد خم منحنی آن به اندازه کافی برای باقی می ماند در زیر آستانه و می تواند در جلوگیری از یک مستند.

"زیادی وجود دارد امیدوارم که در اینجا می گوید:" Mokdad.

دانشگاه هاروارد Jha ممکن است به نظر می رسد بعید است کاندید دوم که مشاهده. او به ساخت یک ابزار امتیاز برای استان ها و ایالات متحده برای تعیین زمانی که کروناویروس در حال گسترش است بنابراین به طور گسترده ای که تنها راه برای دریافت یک دسته در این است که به بازگشت به اقامت در خانه حالت. (خود ابزار است که بر اساس های مختلف متریک برای خارج از کنترل شیوع بیماری: 25 جدید روزانه مورد در هر 100,000.) و در حال حاضر این ابزار نشان دادن 11 متحده در آن منطقه قرمز و دیگری 19 به یک درجه زیر در منطقه نارنجی.

و در عین حال Jha می گوید: "اگر شما نگاه کنید در داغترین نقاط داغ در آمریکا — آریزونا و تگزاس فلوریدا و کارولینای جنوبی — می توانید اجتناب از آنها کامل پناهگاه در محل ؟ با ماسک, من فکر می کنم ممکن است یک پنجره."

همانطور که برای کسانی متحده با کمی پایین تر اما هنوز هم نسبتا سطح بالایی از انتقال جهانی پوشش می تواند آن را ممکن است به نگه دارید تا نسبتا قوی طیف وسیعی از فعالیت های. نوشیدن و غذا خوردن در محیط داخلی کافه ها و رستوران ها خواهد بود بیش از حد خطرناک است, او می گوید.

اما می گوید جها "من فکر می کنم اگر شما با پوشیدن ماسک, شما احتمالا می توانید برخی از تعداد زیادی از مردم به ادارات. شما احتمالا نمی توانید به رفتن به سطح اصلی از اشغال. اما شما می توانید شروع به گرفتن برخی از مردم به خصوص اگر شما می تواند در بهبود تهویه." همین امر غیر ضروری کسب و کار خرده فروشی و حتی او می گوید: مدارس — به خصوص متوسط و بالا مدرسه که در آن نه فقط معلمان دانش آموزان می تواند به احتمال زیاد پوشیدن ماسک.

"وجود دارد هیچ چیز می شود که ما همه چیز را ما می خواهیم می گوید:" جها. "اما جهانی پوشش واقعا بخش مهمی از اجازه دادن به ما بود و 80 درصد از زندگی ما است."

در یک کنفرانس خبری هفته گذشته Adm. برت Giroir, معاون وزیر بهداشت و درمان در وزارت بهداشت و خدمات انسانی نیز تایید شده است که مشاهده. اگر بدترین نقاط داغ, از داخل میله حد داخل سالن ناهار خوری به 25 درصد ظرفیت و افزایش استفاده از ماسک به حدود 90 درصد "با این اقدامات ساده مدل های ما می گویند که واقعا به خوبی به عنوان تعطیل" گفت: Giroir. "این ساده [اعمال] واقعا می تواند تعطیل شیوع این بیماری به طور کامل و بدون خاموش کردن منطقه محلی خود."

می تواند آمریکایی ها را وادار به جهانی نزدیک ماسک استفاده کنید ؟

البته کلمه از عمل در جهانی-پوشش استراتژی است که "جهانی است." آن است که قابل تصور است که بسیاری از آمریکایی ها خواهد اتخاذ عمل ؟

Mokdad اشاره می کند که تعدادی از نقاط به دست آورد سطوح بالا — سنگاپور, کره جنوبی, تایوان, ژاپن.

IHME تحلیل همچنین نشان می دهد که حتی بدون حکم در سراسر ایالات متحده پس از coronavirus موارد شروع به افزایش مردم شروع به سطح شیب دار تا ماسک پوشیدن و اجتماعی فاصله از توافق خود را. (در واقع در آریزونا که در آن مقامات را ندارد و موظف جامع stay-at-home سفارشات با وجود مرگ روزانه تعداد که پیشی گرفته اند و هشت در هر میلیون آستانه IHME پروژه های عفونت منحنی به زودی برو پایین تا حد زیادی به دلیل داوطلبانه اقدامات توسط ساکنان است.) وقتی که می آید به اجتماعی فاصله شواهد وجود دارد که پس از آن موظف است مردم تمایل به عمل به آن به درجه و حتی بیشتر. بنابراین این امکان وجود دارد که حرکت اخیر نسبت به پوشش اجباری در بسیاری از ایالت ها خواهد شد که اثر را به عنوان به خوبی.

هنوز Mokdad اشاره می کند که ایالات متحده به یک راه طولانی برای رفتن برای رسیدن به 95% پوشش. بهترین برآورد این است که در سراسر کشور حدود 40 درصد از مردم به طور منظم با پوشیدن ماسک. و در برخی از نقاط داغ این رقم نزدیک به 20٪.

اما ماسک به تنهایی واقعا کافی است ؟

ناتالی دین یک biostatistician در دانشگاه فلوریدا می گوید: او با احتیاط از تمرکز بیش از حد به شدت در ماسک.

برای یک چیز دین است leery از مطالعات مقایسه نتایج در ماسک پوشیدن و غیر-ماسک-پوشیدن تنظیمات. "من پیدا کردن آن نوع از قبل و بعد از مطالعات کمی سخت به تفسیر فقط به خاطر اینکه معمولا وجود دارد بسیاری دیگری که در همان زمان" او می گوید.

آن را شایان ذکر است که در حالی که بسیاری از کشورها در آسیا با استفاده از ماسک باید موفق به حفظ این ویروس کنترل دو کشور در جنوب امریکا که در آن استفاده از ماسک نیز در برخی از مناطق — شیلی و برزیل — دیده مواج شیوع است. Mokdad می گوید: یکی از دلایل ممکن است که این کشورها در نیمکره جنوبی پس از شیوع بیماری خود را همزمان با آب و هوای سرد که به نظر می رسد مرتبط با بالاتر انتقال ویروس است. اما اگر درست است که می تواند کاهش سود که ماسک پوشیدن می تواند در ایالات متحده در پاییز آمده است.

بعلاوه می گوید دین حتی اگر شما می تواند با دقت اذیت کردن, اثر, از, ماسک, استفاده از, استفاده از آن اطلاعات برای شبیه سازی از چگونگی شیوع بیماری ممکن است پیشرفت ننهاده است.

"اگر ما دیده می شود هر چیزی را با مدل سازی آن است که رفتار انسان بسیار پیچیده است که همه چیز تغییر بسیار سریع می گوید:" در دین. "بنابراین توانایی ما برای پیش بینی تاثیر هر عنصر خاص است که واقعا از روی حیله و تزویر."

این است که می گویند که دین را پشتیبانی نمی کند استفاده گسترده از ماسک است. او می گوید او فکر می کند آنها می تواند بسیار مفید باشد. اما او می گوید: مهم این است که نه برای به تصویر کشیدن ماسک به عنوان یک "گلوله نقره ای" راه حل به جای تاکید همه انواع دیگر از اقدامات احتیاطی است که جوامع نیاز به پیروی از جمله اجتماعی فاصله, دست, بهداشت, بهتر, تست, تماس, ردیابی و جداسازی عفونی مردم است.

مشکل با جهانی-پوشش استراتژی "ایده این است که اگر ما فقط به این یک چیز کاملا, که ما خوب خواهد بود می گوید:" در دین. "من فکر می کنم راه حل واقعی در حال رفتن به انجام بسیاری از چیزهای خوب است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب