تماس های رشد به افتخار جان لوییس در هر دو راه نمادین و بتن

بزرگنمایی این تصویر عزاداران ادای احترام خود را در یک نقاشی دیواری از Rep., John Lewis, نقاشی در ساخ

توسط MINERALNEWS در 30 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

عزاداران ادای احترام خود را در یک نقاشی دیواری از Rep., John Lewis, نقاشی در ساختمان در آتلانتا. حقوق مدنی آیکون و کنگره روز جمعه درگذشت. الیاس Nouvelage/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الیاس Nouvelage/گتی ایماژ

به عنوان ادای احترامات پور در, John Lewis, پس از انجام طرح های پیشنهادی برای, راه هایی برای احترام به میراث از زمان کنگره و حقوق مدنی آیکون که درگذشت در سن 80 روز جمعه.

پیشنهادات طیف وسیعی از تغییر نام تاریخی پل برای عبور از رای گیری حقوق قانون برای برگزاری یک بیماری همه گیر امن عمومی یادبود.

در حال رشد وجود دارد تماس به تغییر نام ادموند Pettus پل در سلما علا. — محل که در آن 25 سال سن لوییس و دیگر معترضان راهپیمایی برای رای دادن حقوق به طرز وحشیانه ای مورد ضرب و شتم سربازان دولت — به افتخار او.

لوئیس led سالانه حج به سلما برای بزرگداشت مارس, ادامه سنت در این سال با وجود این بیماری همه گیر کوروناویروس و سلامتی خود را به چالش.

Pettus پل را به اسم یک تزئین مؤتلفه عمومی و عضو آلاباما, Ku Klux Klan.

طومار درخواست برای تغییر نام و شروع به گردش در ماه گذشته به دست آورده و شتاب در روزهای اخیر. یکشنبه, آن را به حال بیش از 469,000 امضا.

"این دور زمان گذشته برای تغییر نام ادموند Pettus پل پس از Rep., John Lewis, یک, حقوق مدنی, آیکون که تقریبا به زندگی خود در آن پل" نوشت: درخواست خالق Michael Starr هاپکینز. "ادموند Pettus بود تلخ نژادپرستانه و سزاوار بزرگداشت بر او. به عنوان ما از بین بردن این کشور لکه از تعصب ما نیز باید پاک و دور از نام مردان مانند ادموند Pettus."

به عنوان پشتیبانی برای تغییر نام رشد می کند دیگر صدای حمایت برای ادای احترام آنها را به عنوان بیشتر خور لوئیس' میراث.

روز یکشنبه قانونگذاران دموکرات از جمله خانه اکثریت شلاق تشکر. جیمز Clyburn پارچه مبلی. کارن باس و تشکر. Ayanna Pressley به نام برای عبور سریع از موجود رای گیری حقوق قانون.

حق رأی پیشرفت عمل خواهد بازگرداندن مفاد 1965 رای گیری حقوق قانون زده توسط دیوان عالی کشور در سال 2013. زمانی که مجلس تصویب این قانون را در Dec. 2019 شد لوییس اعلام کرد که شمارش.

در یکشنبه ظاهر در سی ان ان دولت از اتحادیه Clyburn خواست رئیس جمهور تهمت و رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل به تصویب این قانون است که او گفت: باید در Lewis' نام.

"آن را باید John R. Lewis رای گیری حقوق قانون از سال 2020" Clyburn گفت. "که راه برای انجام آن است. کلمات ممکن است قدرتمند اما اعمال ماندگار هستند."

هواداران نیز امیدوار به افتخار لوئیس اجازه می دهد باقی مانده خود را به دروغ در دولت در کنگره عمومی یادبود که ارائه لجستیکی و بهداشت عمومی چالش با توجه به ادامه coronavirus بیماری همه گیر.

کاپیتول ساختمان بسته به گردشگران و افراد مجاز در داخل باید حفظ شش پا از فاصله از دیگران است. در فاز کنونی واشنگتن را بازگشایی طرح تجمع جرم محدود به حداکثر 50 نفر است.

آن باقی مانده است دیده می شود چگونه قانونگذاران را افتخار انسان شناخته شده به عنوان "وجدان کنگره است."

"من می دانم که او را مفتخر به درستی ... چون او عضو محترم مجلس محترم توسط سنا مورد احترام هر دو طرف" Rep. باس, رئیس کنگره سیاه حزبی گفت: ABC روز یکشنبه.

او اضافه کرد که او معتقد است پرچم باید پرواز نیمه افراشته تا زمانی که لوئیس گذاشته است ،

رئیس جمهور تهمت دستور داد پرچم ایالات متحده در کاخ سفید و دولت تمام امکانات در سراسر کشور به نصف کاهش-کارکنان برای روز شنبه.

در آتلانتا, شهرستان Lewis نشان داده برای بیش از سه دهه شهردار Keisha لنس پایین گفت: پرچم را به پرواز در نیمه کارکنان به طور نامحدود.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن