خواستار اصلاحات قرار داده مینیاپولیس پلیس اتحادیه رهبر در صندلی داغ

بزرگنمایی این تصویر معترضان در مینیاپولیس به نام برای حذف پلیس اتحادیه رهبر باب Kroll در روز جمعه.

توسط MINERALNEWS در 25 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

معترضان در مینیاپولیس به نام برای حذف پلیس اتحادیه رهبر باب Kroll در روز جمعه. دیوید Schaper/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید Schaper/NPR

شوراهای شهر و قانونگذاران ایالتی در سراسر کشور با توجه به تغییرات چشمگیر به پلیس اما یک مانع بزرگ برای پلیس اصلاحات است که اغلب افسران پلیس خود و اتحادیه های کارگری که نمایندگی آنها.

که به ویژه در مینیاپولیس که در آن بسیاری از ساکنان خواستار بحث برانگیز رئیس پلیس اتحادیه وجود دارد به استعفا در حالی که برخی از افسران به نظر می رسد به شکستن صفوف.

پلیس قتل جورج فلوید در مینیاپولیس در 25 مه را برانگیخته روزانه تظاهرات در سراسر این کشور علیه خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی. کسانی که راهپیمایی و تظاهرات تقاضای گسترده تغییرات به پلیس اما معترضان در مینیاپولیس اغلب تمرکز بر روی یک پلیس در خصوص شعار "باب Kroll باید برود!" و "آتش باب Kroll!"

سرهنگ باب Kroll است بحث برانگیز رئیس پلیس مینیاپولیس فدراسیون اتحادیه به نمایندگی از بیش از 800 افسران پلیس در این شهرستان است. عصر روز جمعه بیش از یک هزار نفر اعتراض در خارج از مقر اتحادیه یکی از چندین تظاهرات در هفته های اخیر است که هدفمند پلیس اتحادیه.

"باب کرول است که به عنوان نژادپرست به عنوان آنها آمده فریاد زد:" مینیاپولیس حقوق مدنی وکیل و فعال Nekima لوی آرمسترانگ به جمعیت تشویق جمعه. "و بد خود اجازه داده شده به چرک داخل مینیاپولیس اداره پلیس!"

هنگامی که مردم در اینجا بحث در مورد یک پلیس فاسد فرهنگ و جامعه را عدم اعتماد به پلیس بسیاری از نقطه به اتحادیه و کهنه پلیس که منجر به آن به عنوان یک دلیل عمده.

"باب Kroll رئیس جمهور این اتحادیه اما او همچنین یک شخصیت کارتونی رک و پوست کنده گفت:" میشل ناخالص رئیس گروه جوامع متحد علیه خشونت پلیس. "او utters نژادپرستانه زباله به طور مداوم ... و او شده است یک پلیس."

ناخالص امتیاز به کرول بسیاری از نظرات بیش از سال است که او و دیگران به عنوان نژادپرست است. او نامگذاری شد و در سال 2007 از تبعیض نژادی و طرح دعوی در دادگاه در برابر اداره پلیس ثبت شده توسط پنج سیاه افسران از جمله زمان رئیس Medaria Arradondo که اتهام وی سپس با تشکر. کیت الیسون که سیاه است و مسلمان یک "تروریست" و این که او گفته عینک سفید supremacist گروه پچ بر روی موتور سیکلت خود را قنتد, ژاکت. بیش از 31 سال در این نیرو وجود داشته است 30 شکایت Kroll که متوقف شده است و تنزل مقام توسط گروه و شکایت کرد چندین بار برای استفاده از نیروی بیش از حد.

"مردم بسیار مریض و خسته از راه که او vilifies قربانیان پلیس و دفاع از قاتل پلیس" ناخالص اضافه شده است.

در نامه ای به رتبه و فایل یک هفته پس از کشته شدن جورج فلوید کرول قول داد برای مبارزه با شلیک چهار افسر با عنوان جرم جنایی متهم در Floyd مرگ است. او هیچ اشاره ای درک چوین زانو در Floyd گردن برای نزدیک به نه دقیقه اما او اشاره فلوید را "خشونت آمیز جنایی تاریخ است."

او به نام این تظاهرات یک "تروریستی جنبش" و کرول انتقاد رهبران سیاسی' پاسخ به "نفرت از رفتار" گفت: ماموران پلیس ساخته می شد "مقصر می گشتند."

مینیاپولیس رئیس پلیس Medaria Arradondo این هفته اعلام کرد او بیرون کشیدن از قرارداد مذاکرات با اتحادیه اروپا و به دنبال راه هایی برای بازسازی این قرارداد شامل شفافیت و پاسخگویی بیشتر به عنوان بخشی از یک گسترده تر فشار به اصلاحات انجام ندادی.

زمانی که یک خبرنگار از او پرسید که اگر مذاکرات خواهد بود کمک کرد اگر کرول پایین پا ارشد sidestepped سوال. پرسید که آیا او فکر Kroll می تواند تغییر Arradondo گفت: "ما باید به نگاه به قلب ما چه ما در بهترین منافع بنابراین من امیدوارم که او همان را انجام خواهد داد."

کرول نمی گرداند تماس به دنبال نظر. پلیس فدراسیون تلفن های قطع شده; وب سایت خود را, Facebook صفحه و دیگر حساب های رسانه های اجتماعی شده است. کرول حتی به نام پلیس واشنگتن پست خبرنگار که رفت به خانه حومه به دنبال نظر.

با وجود سکوت کرول حضور بيشترین.

بزرگنمایی این تصویر

رئیس پلیس مینیاپولیس فدراسیون سرهنگ باب Kroll صحبت می کند در یک کنفرانس خبری در فوریه. 17 در سنت پل. معترضان خواستار استعفای خود را. استیو Karnowski/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
استیو Karnowski/AP

در یک ویدئو کنفرانس با خبرنگاران در این هفته در تلاش برای وصله پینه کردن پلیس مینیاپولیس رئیس شورای شهر لیزا بندر گفت: این اتحادیه می ایستد در راه است.

"پلیس فدراسیون روشن است و مانع تغییر," او گفت:. "و این معما از هر گونه کوتاه مدت تغییرات در گروه ما است که آنها را مخالف برای سال."

اما در حال حاضر برخی از افسران در حال شکستن صفوف با کرول و اتحادیه. چهارده امضا نامه ای سرگشاده به این شهر گفت: "ما از صمیم قلب محکوم درک چوین" این افسر فلوید را قتل است. افسران می گویند آنها به نمایندگی از اکثریت قریب به اتفاق مینیاپولیس نیروی پلیس و نوشت که آنها "آماده برای گوش دادن و در آغوش خواستار تغییر و اصلاح و بازسازی است."

"واقعیت این است که این افسران در حال قهرمانان و بیشتر باید به دنبال" گفت: سابق مینیاپولیس شهردار R. T. Rybak که در حال حاضر رئیس جمهور و مدیر عامل مینیاپولیس بنیاد بشردوستانه سازمان متمرکز نژادی و اجتماعی و اقتصادی عدالت در جامعه تلاش بهبود.

Rybak, که در خدمت به عنوان شهردار از سال 2002 از طریق 2013 می داند که برخی از افسران امضای نامه خوبی; دو نفر از آنها خدمت خود را در جزئیات امنیتی.

"آنچه بسیار مهم در مورد [14] پلیس قرار دادن یک حرف و صحبت کردن به عنوان انسان به انسان آنها در خدمت" گفت: Rybak "است که در نهایت ما در حال رسیدن سراسر خطوط است که من فکر می کنم بیش از حد طولانی را برگزار پلیس از مردم آنها قرار است به محافظت و خدمت می کنند."

اما دیگران در اینجا تردید دارند.

رهبران جامعه و معترضان اشاره می کنند که باب Kroll انتخاب شد و مجددا انتخاب اتحادیه پلیس جمهور رساندهاند. سال گذشته او حتی نمی باید حریف را در برنده سومین دوره دو ساله نشان می دهد حمایت خود را در داخل گروه اجرا می شود ،

"من می خواهم شما را به درک که باب کرول نمی آمد از هوا نازک" گفت: Jaylani حسین (ع) سر فصل مینه سوتا از شورای آمریکایی-اسلامی روابط در یک تجمع در این هفته. "باب کرول بود رای دادند در افرادی که قرار است برای محافظت از ما."

بدون در نظر گرفتن که در آن افسران پلیس ایستاده "اصلاحات در حال رفتن به محل در پلیس که آیا پلیس را انتخاب کنید برای شرکت یا نه" Rybak گفت. "آنها نیاز به به طور چشمگیری تغییر رهبری و اذعان چگونه اشتباه برخی از این چیزها هستند. اگر این تغییر اتفاق خواهد افتاد که آیا پلیس را انتخاب کنید و به بخشی از آن یا نه."

در سراسر کشور باب کرول است که یک ناهنجاری در پلیس اتحادیه های کارگری. مشابه وجود دارد بحث برانگیز رهبران پلیس اتحادیه های کارگری در شیکاگو, فیلادلفیا و چندین شهر دیگر. و به همین دلیل بسیاری از طرفداران اصلاحات می گویند این جنایت را نمی توان به سادگی تغییر داد. شهرستانها نیاز به از بین بردن آنها و بیش از شروع.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب