کالیفرنیا نقطه عطفی برقی کامیون قانون اهداف 'دیزل مرگ منطقه'

بزرگنمایی این تصویر این Freightliner eCascadia و eM2 دو برای اولین بار الکتریکی نیمه کامیون ها برای

توسط MINERALNEWS در 6 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

این Freightliner eCascadia و eM2 دو برای اولین بار الکتریکی نیمه کامیون ها برای ضربه زدن به بزرگراه برای آزمون رانندگی حسن نیت ارائه میدهد از Daimler Trucks North America پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از Daimler Trucks North America

در یکی دیگر از اول-در-این-ملت حرکت برای مقابله با تغییر آب و هوا کالیفرنیا نیاز خودروسازان برای فروش بیشتر برقی کامیون با شروع در سال 2024. اندازه گیری تصویب به اتفاق آرا روز شنبه توسط انجمن منابع هوایی کالیفرنیا می گوید که توسط 2045 تمام کامیون های جدید به فروش می رسد دولت باید صفر تولید گازهای گلخانه ای.

قانون جدید با هدف بهبود کیفیت هوا و کمک به دولت در رسیدن به آن تهاجمی آب و هوا اهداف است. حداقل هفت دیگر ایالت و ناحیه کلمبیا ممکن است به دنبال کت و شلوار.

برخی از گروه های صنعت مخالف حرکت می کند اما تعداد زیادی از خودروسازان اعلام کرده اند برنامه ای برای ساختن برقی وانت یا کامیون. و در نشانه ای از پیشرفت قدرت باتری, تکنولوژی, این بازار در حال ظهور حتی شامل برق سکوهای بزرگ — سنگین کامیون که حمل و نقل حمل و نقل در سراسر کشور است.

در Daimler Trucks North America ستاد در پورتلند, Jason Gray کمک کرده است ساخت این شرکت اولین 38 متوسط و سنگین برقی کامیون. این Freightliner eCascadia یک کلاس 8 برقی, تریلر, به عنوان بزرگ به عنوان آنها می آیند و در عین حال آن را به سختی باعث می شود یک صدا در هنگام خاکستری شروع می شود آن را به نشان می دهد.

"چه شما در حال رفتن به شنیدن در حال حاضر است که تمام صداهای دیگر کامیون ها را, اما شما هرگز به شنیدن به این دلیل که موتور در حال اجرا," او می گوید. صداهای شامل ترمز شیر و یک صدای صفیر صدا از کمپرسور هوا.

حدود ده مشتریان در حال تست رانندگی این کامیون ها در سراسر کشور از جمله تدارکات شرکت NFI صنایع.

"رانندگان love 'em می گوید:" لایحه Bleim که نظارت کامیون ناوگان برای NFI. "آنها چیزی جز چیزهای زیادی برای گفتن در مورد آنها چگونه آرام آنها چگونه شما می دانید که آنها نمی آیند بو مانند دیزل."

اما وجود دارد مقدار زیادی از مشکلات برای Bleim به کار کردن قبل از او می تواند شروع به تعویض خود را از ناوگان دیزلی به الکتریکی است. او هنوز نمی دانند چقدر برای اولین بار الکتریکی نیمه به پایان رسید در حال رفتن به هزینه یک بار آنها در بازار وجود ندارد بسیاری از مکان ها به اتهام آنها در حال حاضر.

پس از آن وجود دارد مسافت پیموده شده. دایملر را eCascadia می تواند حدود 250 مایل قبل از آن نیاز به شارژ می شود.

"ما به طور متوسط حدود 300-350 مایل سفر دور و ما فکر می کنیم که الکتریکی است رفتن به دریافت وجود دارد" Bleim گفت. "آن هنوز وجود دارد."

بنابراین در حال حاضر Bliem شرکت تست شده است دایملر کامیون ها در مسیرهای کوتاه تر در جنوب کالیفرنیا داخلی امپراتوری که در آن کشتی های محصولات بین انبارها و بنادر لس آنجلس و لانگ بیچ.

Bliem امید به صرفه جویی در پول در گاز و تعمیر و نگهداری پایین خط اما این اتفاق نمی افتد نشده است.

"در حال حاضر وجود دارد هیچ مزیت های مالی," او می گوید. "در حال پایدار شرکت ما بزرگترین فشار برای این است. ما امیدوار مالی بهره مند می آید در پشت."

بزرگنمایی این تصویر

در برخی از روزها بیش از یک هزار کامیون دیزلی یک ساعت عبور در امتداد مسیرهای حمل و نقل بین توزیع انبارها و بنادر لس آنجلس و لانگ آیلند. حسن نیت ارائه میدهد از مرکز برای جامعه و محیط زیست عدالت پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از مرکز برای جامعه و محیط زیست عدالت

رشد صنعت لجستیک بدتر آلودگی هوا

آنتونی ویکتوریا با مرکز اقدام جامعه و عدالت محیط زیست می گوید: جوامع NFI کامیون در حال رانندگی از طریق در جنوب کالیفرنیا زندگی می کنند در یک ابر آلودگی هوا که او خواستار یک "دیزل مرگ منطقه."

بسیاری از آلودگی های ناشی از دیزل کامیون تحویل محصولات به توزیع انبارها.

"ما در نظر گرفته در بسیاری از راه های امریکا, سبد خرید" ویکتوریا می گوید. "در جوامع ما شما را بالا آسم نرخ بالا نرخ سرطان بالا و دیابت, نرخ, و است که می تواند تمام توان به صنعت وجود دارد که در اینجا تدارکات صنعت است."

ویکتوریا گروه شمارش بیش از یک هزار کامیون دیزلی یک ساعت عبور تا حد زیادی Latinx محله.

"تجمع می یابد که در طول زمان و آن مردم واقعا بیمار," او می گوید. "و بسیاری از آن متاسفانه آن محیط زیست نژادپرستی است."

ویکتوریا می گوید کالیفرنیا برقی کامیون حکم می تواند کمک به صرفه جویی در زندگی در این جوامع است. دولت تخمین می زند آن می تواند به جلوگیری از 900 مرگ و میر زودرس ارائه 9 میلیون دلار در مکان عمومی, مزایای بهداشت و درمان و خلاص شدن از 17 میلیون تن آب و هوا گرم دی اکسید کربن از جو است.

اما گروه های صنعت می گویند آن را بیش از حد به زودی برای کالیفرنیا به دستور برقی کامیون پس از این معلوم نیست که آنها را خرید و این که آیا وجود خواهد داشت به اندازه کافی ایستگاه های شارژ برای مدت طولانی hauls. آنها همچنین اختلاف تصمیم به حرکت به جلو با حکومت در حالی که این بیماری همه گیر کوروناویروس مجبور است بسیاری از تولید کنندگان به تعطیل.

"وجود دارد یک واحد تجاری در دسترس سنگین برقی کامیون در کالیفرنیا امروز می گوید:" آلن شفر با تکنولوژی دیزل فروم که نشان دهنده بسیاری از بزرگترین کامیون تولید کنندگان از جمله دایملر.

"در این نقطه وجود دارد و نه یک بازار تجاری برای این فن آوری است. و وجود دارد نه واقعا یک تقاضا از صنعت حمل و نقل آن را رک و پوست کنده" او می گوید.

شفر می گوید موتورهای دیزل جدید و تجدید پذیر دیزل گزینه نیز می تواند به طور چشمگیری کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و فن آوری های آن در دسترس هستند در حال حاضر بدون ایجاد زیرساخت های جدید.

داخل پورتلند انبار که در آن دایملر در حال ساخت آن برای اولین بار الکتریکی کامیون کارگران سیم یخچال به اندازه باطری بر روی تریلر و شاسی. تا کنون این نمونه های اولیه شده است و با دست ساخته شده است. اما مایکل Scheib مدیر دایملر الکتریکی تحرک گروه می گوید: این مقیاس کوچک تولید تغییر خواهد کرد به این شرکت تولید کارخانه در پایان سال آینده است.

دایملر در حال حاضر تولید کننده 500-600 کامیون در روز با شرکت دیزل Cascadia کامیون ادعا بخش زیادی از کامیون سنگین بازار است. با وجود حکم جدید از کالیفرنیا Scheib می گوید معلوم نیست که چگونه بسیاری از نسخه های برقی که کامیون آنها می تواند تولید خود را در کارخانه.

"کل صنعت هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد برق," او می گوید. "ما باید به نظر ما از این اتفاق می افتد شما می دانید آینده الکتریکی است. سوال این است که."

NPR جنیفر Ludden کمک به این داستان.

آخرین مطالب