کالیفرنیا برف تهی میان آنچه می تواند یک رکورد خشک مارس

خشک فوریه در ادامه به عوارض آن در کالیفرنیا رو به کاهش برف مقامات گزارش روز شنبه.این بسته در شمال کالیفرنیا شه

توسط MINERALNEWS در 9 اسفند 1398

خشک فوریه در ادامه به عوارض آن در کالیفرنیا رو به کاهش برف مقامات گزارش روز شنبه.

این بسته در شمال کالیفرنیا شهر رفت و آمد مکرر از فیلیپس اندازه گیری فقط 47 درصد از دمای پایین به طور قابل توجهی از ماه گذشته اندازه گیری.

با وجود تعداد پایین, آب, مقامات می گویند آن را نمی شود بیش از حد زنگ — است.

نقشه برداران با وزارت کالیفرنیا از منابع آب مهاجرت از طریق برف در El Dorado County اندازه گیری ایستگاه به سومین فصلی اندازه گیری که به عنوان مهم نشانگر برای دولت در تامین آب است.

تبلیغات

نتیجه — عمق 29 اینچ — علائم کاهش در حدود 11.5 اینچ از آخرین اندازه گیری. اگر همه برف بودند به ذوب شدن در هنگامی که آن را به مقدار حدود 11.5 اینچ آب گفت: Sean de Guzman, رئیس آژانس برف سنجی و تامین آب پیش بینی بخش است.

گرمتر زمستان درجه حرارت و بدون زرق و برق بارش باران در ماه های ژانویه و فوریه به سرزنش برای برف را کاهش. در این ماه آماده است برای تبدیل شدن به خشک ترین ماه فوریه در شمال سیرا نوادا در سابقه قدمت آن به سال 1921. شده است وجود ندارد و قابل اندازه گیری بارش باران در منطقه در این ماه De Guzman گفت.

"مه و باران و برف کاملا ناامید کننده بود و ما کاملا دریافت نتایج امیدوار بودیم بنابراین ما به احتمال زیاد تا پایان این سال کمتر از متوسط" او گفت:. "ما فقط نمی دانم تا چه حد زیر."

تبلیغات

برف فصل به طور معمول آغاز می شود در ماه دسامبر به پایان می رسد و در اولین روز از زمانی که برف به طور معمول در بالاترین. اما نقشه برداران ادامه خواهد داد برای اندازه گیری بسته به عنوان طولانی به عنوان وجود برف بر روی زمین اغلب از طریق ممکن است. چقدر برف می افتد در طول این دوره بسیار مهم است به کالیفرنیا سالانه آب چشم انداز و تماشای از نزدیک توسط دولت مدیران آب. پنجشنبه خواندن در فیلیپس ایستگاه بود 46 درصد از مارس 1, متوسط برای آن مکان.

این برف را فراهم می کند در حدود 30% سالانه تامین آب شیرین برای دولت است. آن بهار و تابستان رواناب خوراک رودخانه ها و مخازن و بخشی از آن توزیع شده است به سازمان آب برای مزرعه آبیاری محوطه سازی شهری و نوشیدن لوازم.

خبر خوب این مقامات می گویند که دولت در مخزن ذخیره سازی حدود 104 درصد برای این زمان از سال در بخشی به جامد بارش باران در زمستان سال گذشته و سرد زمستان درجه حرارت در سال گذشته که نگهداری برف در اطراف به تابستان است.

که 2019 برف — که برداشت بعد در زمستان تقویت شده توسط یک سری از جوی رودخانه زوج با جبهه سرد است که با دولت بود در نهایت پنجم بهترین در تاریخ ثبت شده است. که داده است دولت برخی از کوسن در سال جاری خبر داد.

"چند ماه خشک واقعا به خشکی گفت:" کریس Orrock سخنگوی وزارت امور منابع آب. او افزود که در دو دوره متوالی خشک سال می تواند شروع به تاثیر دولت در تامین آب است.

هنوز حدود 70 درصد از کشور از جمله بسیاری از ساحل مرکزی و لس آنجلس است در نظر گرفته می شود غیر طبیعی خشک. حدود 23 درصد از کشور از جمله بزرگ عصری برای San Joaquin Valley و بخشهایی از سیرا نوادا حدود 5.9 میلیون نفر است در نظر گرفته شود در شرایط خشکسالی متوسط با توجه به نقشه پنجشنبه منتشر شد ایالات متحده خشکسالی نظارت بر.

تبلیغات

پیش بینی آب و مديران نگه داشتن چشم و نزدیک در آسمانی و در نتیجه برف ممکن است پیدا کردن یک تاخیر اگر بارندگی رمپ در ماه مارس, یک پدیده شناخته شده توسط کارشناسان آب و هوا به عنوان "معجزه مارس است." اما یک مرطوب مارس است که به دور از یقین.

از شش خشک ترین Februaries در ضبط شد و پس از خشک مارس و سه بودند و پس از مارس بود که بالاتر از متوسط بارش Orrock گفت.

"ما فقط باید صبر کنید و ببینید چه ماه آینده به ارمغان می آورد" او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن