کالیفرنیا در سنای حل و فصل تلافی طرح دعوی در دادگاه توسط کارمند سابق بهداشت ، تونی مندوزا

کالیفرنیا سنا موافقت به پرداخت $310,000 به حل و فصل یک دعوی در دادگاه واصل شده توسط یک کارمند سابق که ادعا شده

توسط MINERALNEWS در 17 بهمن 1398

کالیفرنیا سنا موافقت به پرداخت $310,000 به حل و فصل یک دعوی در دادگاه واصل شده توسط یک کارمند سابق که ادعا شده که این خانه بالا و سابق بهداشت ، تونی مندوزا اخراج و انتقام در برابر او را برای گزارش یک اتهام که مجلس از نظر جنسی مورد آزار و اذیت او همکار.

این اتهام برای اولین بار در یک موج از شکایت علیه مندوزا در ابتدا گزارش شده توسط ساکرامنتو زنبور عسل است که در نهایت منجر به آرتسیا دموکرات به استعفا از دفتر در سال 2018 و درخواست سنا برای شروع به تعمیرات اساسی آن سیاست های داخلی برای توزیع آزار و اذیت جنسی ادعا می کند.

حل و فصل جدید با آدریانا Ruelas مندوزا سابق قوه مقننه مدیر علائم سنا دوم شش رقم پرداخت از #MeToo جنبش کمک کرد افشای یک فرهنگ از آزار و اذیت در دولت کاپیتول.

"من عمیقا به او افتخار برای داشتن شجاعت به گام به جلو و حقیقت را به قدرت گفت:" Micha ستاره آزادی یک وکیل برای Ruelas. "بدون آمدن او به جلو و خواستار رسیدگی رخ می دهد ممکن است هرگز انجام شده است. من صمیمانه امیدواریم که که این قطعنامه می تواند بسیار تیره و فصل که در آن قانونی کارکنان ترس به جلو آمده و گزارش سوء برای ترس از عذاب."

تبلیغات

Ruelas واصل طرح دعوی در دادگاه دو سال پیش علیه دولت سنا مندوزا و دو بالا سنا کارکنان است. هیچ یک از متهمان اعتراف کرد هر گونه تخلف در حل و فصل خواهد شد که پرداخت می شود با مالیات دهندگان دلار از سنا بودجه عملیاتی.

دبیر سنا اریکا Contreras تایید توافق با Ruelas که در حال حاضر با این نسخهها کار به عنوان رئیس ستاد به مجلس جیمز راموس (D-کوهستانی) و توصیف آن به عنوان حل مسالمت در یک بیانیه نوشته شده است.

"ما را همه محل کار سوء اتهامات بسیار جدی است و ما باید تبدیل به یک گوشه ای در حل و فصل ادعا می کند مانند این" او گفت:.

مندوزا نیست پاسخ به درخواست به دنبال نظر.

تبلیغات

Ruelas ادعا شده که او از کار اخراج شد در ماه سپتامبر 2017 چرا که او آگاه بود او را سرپرست و مقامات سنا در مورد آنچه که او ادعا در طرح دعوی در دادگاه به یک الگوی از تبعیض و آزار و اذیت و رفتار نامناسب با مندوزا به سمت اخیر فارغ التحصیل مشغول به کار در دفتر خود را از طریق یک ایالتی ساکرامنتو برنامه کمک هزینه تحصیلی.

این شخص به عنوان "جین سازمان حفاظت محیط زیست" در کت و شلوار. این بار را آشکار نمی کند نام ادعا قربانیان آزار و اذیت جنسی و یا حمله.

پنج ماه پس از Ruelas' ختم, مجلس سنا اعلام کرد که تحقیقات خود را تا به حال اثبات شکایت از مندوزا پیشرفت های ناخواسته و یا تحریک کننده جنسی رفتار نسبت به همکار و پنج زن دیگر که شامل سه از زمانی کارکنان.

مندوزا که تا حد زیادی محروم تخلف و متهم همکارانش از درمان او ناعادلانه پایین پا روز پس از سنا برای عموم منتشر یافته و به عنوان سناتور به بخش خصوصی مورد بحث برکناری او از موقعیت خود را.

سنا بررسی نیست اثبات Ruelas " ادعا می کنند که او و دو نفر دیگر از کار اخراج شدند در اقدامی تلافی جویانه برای گزارش Mendoza را به اتهام رفتار و مشکلات دیگر. Ruelas و وکیل او تحت فشار قرار دادند پشت در پیدا کردن این ادعا در طرح دعوی در دادگاه است که نتیجه گیری ساخته شده بود بدون "کافی بر اساس" و شهادت از یک شاهد کلیدی.

Ruelas ادعا کرد که در اواخر سال 2016 رسمی با برنامه همراهان خواسته خود را به سازمان دیده بان برای جوان کارمند به دلیل مندوزا بود "مسائل زنان" در گذشته با توجه به طرح دعوی در دادگاه.

این طرح دعوی در دادگاه در توصیف موقعیت های متعددی که Ruelas گزارش به سرپرست او از جمله دو بار مندوزا گفته خواست همکار برای شرکت در یک شب کار سفر با او و او ناراحت کننده است. در دیگر موارد این سناتور گفته دعوت شخص به خانه خود را به نقد و بررسی رزومه برای یک موقعیت او برای اعمال کرده بود با توجه به طرح دعوی در دادگاه.

Ruelas مدعی است که مندوزا رئیس ستاد به او گفت که او تا به حال گزارش شده است رفتار مجلس سنا در بخش منابع انسانی از فوریه 2017. وکیل او گفت: در طرح دعوی در دادگاه است که Ruelas گفت: منابع انسانی رسمی که اتهامات درست در ماه اوت آن سال.

تبلیغات

طرح دعوی در دادگاه نیز آمده است که Ruelas رئیس ستاد و زمانبندی در مندوزا در دفتر ملاقات با منابع انسانی رسمی و دوباره دقیق نگرانی در مورد سناتور اتهام رفتار در یک جلسه در اواخر ماه سپتامبر 2017. تمام کارکنان تحویل داده شدند فسخ نامه در این جلسه با توجه به طرح دعوی در دادگاه.

Ruelas و وکیل او استدلال کرد که مندوزا سابق شرق لس آنجلس ابتدایی, معلم مدرسه, بعد, تحقیر او در مطبوعات.

مندوزا در میان چهار قانونگذاران ایالتی در کالیفرنیا که متهم به آزار و اذیت جنسی و به طور داوطلبانه به کرسی های خود را در قوه مقننه.

دو دموکراتیک مجمع اعضای رائول Bocanegra از Pacoima و مت Dababneh از وودلند هیلز اعلام کرد استعفای خود را در اواخر سال 2017 پس از متهم به سوء رفتار جنسی. هر دو را تکذیب کرد تخلف و قانونی تحقیقات بعد از اثبات ادعا در برابر مردان.

سابق مجلس سباستین ریدلی-توماس یک دموکرات از لس آنجلس, استعفا داد و در دسامبر 2017 با استناد به مسائل مربوط به سلامت. زیر اوت تایمز گزارش داد که نماینده مجلس بود و این موضوع از دو آزار و اذیت جنسی شکایت در زمان او پا به پایین. مجمع تحقیقات نشان داده است که او به احتمال زیاد ساخته شده است جنسی ناخواسته پیشرفت به سوی یک زن کاپیتول کارمند.

هر دو مجلس قوه مقننه متعهد به تغییر سیاست های خود را به منظور آزار و اذیت جنسی ادعا می کند پس از سوالات مطرح شد در مورد چگونگی موسسه درمان خبرچین و در پاسخ به شکایت.

مجلس با تشکیل یک محل کار جدید انجام واحد و منصوب پانل از کارشناسان حقوقی در اوایل سال گذشته به نقد و بررسی گزارش آزار و اذیت جنسی در سنا و مجلس است. رهبران دموکرات گفت: محققان خواهد به طور مستقل کار در دفتر وکیل قانونی.

رسوایی نیز الهام گرفته از قوه مقننه به تصویب یک قانون در سال 2018 به محافظت قانونی کارکنان که صحبت کردن در مورد سوء رفتار.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن