کالیفرنیا قصد دارد 125 میلیون دلار در کمک به مهاجران بدون وضعیت قانونی. در اینجا جزئیات

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom اعلام کرده است $125 میلیون تلاش های امدادی با توجه به کروناویروس بحران برای مهاجر

توسط MINERALNEWS در 28 فروردین 1399

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom اعلام کرده است $125 میلیون تلاش های امدادی با توجه به کروناویروس بحران برای مهاجران بدون وضعیت قانونی.

"ما احساس می کنیم یک حس عمیق از قدردانی برای افرادی که در ترس از اخراج اما هنوز هم پرداختن به نیازهای ضروری از ده ها میلیون نفر از کالیفرنیا" در مواد غذایی جمع آوری و دیگر وظایف فرماندار گفت.

در اینجا چیزی است که ما می دانیم در مورد این طرح:

  • این پیشنهاد گفت: ارائه خواهد شد $500, نقدی, کمک های مالی برای افراد در آمریکا به طور غیر قانونی و به $1,000 برای خانواده ها با برنامه های کاربردی مجموعه ای پذیرفته می شود با شروع ماه آینده.
  • آن را تا حدودی تامین مالی توسط سازمان های غیر انتفاعی ارائه می, نقدی, کمک های مالی به افراد و خانواده های نیازمند. یک گروه از 23 خارجه اعضای مجمع با ارسال نامه ای به Newsom هفته گذشته درخواست او برای ایجاد یک صندوق.
  • پول پرداخت خواهد شد در منطقه ای از طریق گروه های غیر انتفاعی با تجربه در خدمت افرادی که در این کشور به طور غیر قانونی فرماندار گفت. Newsom ارائه نمی دهد جزئیات در تمام سازمان های غیر انتفاعی درگیر اما نام چند — از جمله کسانی که در تاسیس Laurene Powell, مشاغل, بیوه از شرکت اپل-استیو جابز بنیانگذار و توسط Facebook موسس مارک زوکربرگ و همسرش پریسیلا چان زوکربرگ.

کمک حال ارائه Newsom گفت: از آنجا که تنها شهروندان و دیگران که در آمریکا از نظر قانونی قادر به دریافت مزایای بیکاری و یا تحت حمايت جدید برنامه فدرال برای پیمانکاران مستقل.

تبلیغات

Newsom به ذکر است که مستند نشده کارگران را تشکیل می دهند 10 درصد از کالیفرنیا نیروی کار و آنها هستند که در مقایسه با نسبت جمعیتی در ارائه خدمات ضروری از قبیل بهداشت و درمان, مواد غذایی و ساخت و ساز.

"این است که به رسمیت شناختن این واقعیت است که خانواده های مهاجر ضروری برای دولت ما" گفت: گلپر Salas, مدیر اجرایی ائتلاف برای انسانی حقوق مهاجر. "اقتصادی و نیروی کار سهم در حال نگه داشتن ما رفتن."

مهاجر فعال حقوق Jose Antonio Vargas ستایش Newsom در توییتر: "با تشکر از شما برای به خاطر سپردن است که مستند نشده کالیفرنیا در حال حل نشدنی یک بخشی از دولت ما."

اما نیز وجود دارد یک واکنش محافظه کاران و کسانی که مخالف مهاجرت های غیر قانونی. برخی از ایجاد یک #recallnewsom در توییتر.

تبلیغات

دولت ایالت شانون گرو (R-Bakersfield) به اسوشیتد پرس گفت او فکر پول می تواند صرف بهتر در جاهای دیگر از جمله در بانک های مواد غذایی و یا آموزش و پرورش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب