کسب و کار به طور معمول در طول همه گیر در این زمان از طریق پلکسی گلاس

بزرگنمایی این تصویر یک کارمند با پوشیدن ماسک محافظ پاک ست مانع قبل از بازگشایی در بلومینگدیل فروشگاه

توسط MINERALNEWS در 14 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک کارمند با پوشیدن ماسک محافظ پاک ست مانع قبل از بازگشایی در بلومینگدیل فروشگاه در شهر نیویورک در روز دوشنبه 22 ژوئن 2020. Jeenah ماه/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Jeenah ماه/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

با کروناویروس موارد فزاینده در ایالات متحده بسیاری از مردم در حال انعقاد آنها می خواهید به یادگیری برای زندگی با ویروس تا زمانی که یک COVID-19 واکسن به طور گسترده ای در دسترس است — و این منجر به یک افزایش بزرگ در دستور پلکسی گلاس و انواع دیگر از پلاستیک روشن موانع به منظور امن نگه داشتن ما.

"تقاضا بالا مسخره گفت:" جکی یونگ 17 سال کارمند J. Freeman, Inc., یک پلاستیک توزیع و ثبت نام کننده در بوستون که محصولات عبارتند از پلکسی گلاس و ورق های پلاستیکی. "همه چیز درست شده است پرواز کردن درب."

این داستان از جنس پلکسی گلاس صنعت این روزها: به عنوان بسیاری از کسب و کار در تلاش برای بازگشایی با خیال راحت در طول بیماری همه گیر از ناخن سالن برای آرایشگاه به رستوران به قمار آنها نصب موانع حفاظتی سعی کنید برای جلوگیری از کارمندان و مشتریان از ابتلا به ویروس.

"مردم می ترسند آنها در حال رفتن به از دست دادن کسب و کار خود و به طوری که آنها در حال تلاش برای قرار دادن به عنوان بسیاری حفاظت به عنوان ممکن است به طوری که زمانی که مردم آنها احساس امن" گفت: J. Freeman, Inc., صاحب ژاکلین فریمن.

"ما تا به حال درخواست از مردم برای مقادیر عظیم — 400, 500, 600, ورق," او اضافه شده است. "حتی قبل از آن بازدید ساختمان ما آن را رفته است."

له سفارشات مارس آغاز شد و پس از سازمان بهداشت جهانی با برچسب coronavirus شیوع یک بیماری همه گیر و توصیه می شود استفاده از شیشه یا پلاستیک موانع برای کاهش قرار گرفتن در معرض COVID-19.

"به سرعت یک شبه افزایش تقاضا تقریبا چهار برابر آنچه در آن بود قبل از سال" گفت: Craig ساندرز رئيس جمهور از انجمن بین المللی پلاستیک و توزیع و تجارت ، "و این نبود محلی تقاضا در آمریکای شمالی بود تقاضای جهانی است."

بزرگنمایی این تصویر

استارباکس تغییر سرپرست Adan میراندا می پوشد یک ماسک صورت به او خدمت می کند یک نوشیدنی به یک مشتری در حالی که ایستاده در پشت یک ست سپر در یک غرفه در خارج از فروشگاه در ساکرامنتو کالیفرنیا 21 مه سال 2020 است. غنی Pedroncelli/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
غنی Pedroncelli/AP

با توجه به ساندرز که شش ماه منتظر محصول و سفارشات بیشتر از تولید کنندگان می توانید نگه دارید تا با. او گفت: تقاضا خواهد شد به احتمال زیاد باقی می ماند قوی به عنوان متحده همچنان خود را مرحله به مرحله reopenings و به مدارس و کالج ها سعی کنید تا دانش آموزان را به محوطه دانشگاه با خیال راحت.

"فقط وجود دارد این است که هیچ مواد در خط لوله," او اضافه شده است. "همه چیز را که دریافت کرده است در حال حاضر تایید کرد و تقریبا بلافاصله."

به عنوان تقاضا از عرضه پیشی گرفته و برخی قیمت ورق پلاستیکی که بطور شناخته شده به عنوان آکریلیک و پلی کربنات نیز در حال افزایش است. به گفته J. Freeman, Inc., یکی از فروشندگان آن به تازگی می خواستم پنج برابر قیمت معمول.

این در سراسر جهان سر و صدا برای موانع بوده است تاسیسات برای چه بوده است در حال کاهش میباشد.

"این بود که قبلا یک بخش که در واقع کاملا بی ثمر در حالی که در حال حاضر آن را واقعا بخش در گفت:" کاترین فروش مستقل کالا سرویس های اطلاعاتی است که جمع آوری داده ها در جهانی کالاها در بازار.

با توجه به فروش و تقاضا برای پلاستیک بوده و کاهش در دهه قبل به این بیماری همه گیر. که تا حدودی به این دلیل به عنوان محصولات مانند تلویزیون های صفحه تخت نازکتر به عنوان مثال, آنها نیاز نیست به اندازه پلاستیک تولید می شود. و هنگامی که این بیماری همه گیر تعطیل کردن ساخت و ساز و صنایع خودرو که کاهش تقاضا برای پاک کردن پلاستیک قطعات خودرو مانند چراغهای جلو و چراغهای عقب.

اما عجله برای محافظ پلاستیکی موانع شده است یک مزیت برای تولید کنندگان که در حال حاضر رزرو سفارشات برای 2021 فروش گفت.

"و اگر آنها می تواند به تولید بیشتر آنها گفت که آنها می تواند به فروش ده برابر آنچه که آنها در حال حاضر فروش, اگر نه بیشتر," او اضافه شده است.

"آن را به طور کامل از دست" گفت: Russ میلر مدیر فروشگاه از شیر پلاستیک در سن لیندرو کالیفرنیا که در 18 مکان در سواحل غرب است. "در 40 سال فروش ورق پلاستیکی, من هرگز دیده می شود هر چیزی شبیه به این."

شیر فروش شد تا بیش از 200 درصد در ماه آوریل به گفته میلر و او گفت: تنها دلیل فروش آن کاهش یافته و پس از آن است که این شرکت هیچ مطلب کامل ورق پلاستیکی برای فروش حتی اگر در اوایل این سال شیر دستور داد عرضه گسترده است که آن را تا به حال انتظار می رود به آخرین برای بقیه سال.

"که رفته بود در دو ماه" میلر گفت. "یک سال از عرضه رفته در دو ماه!"

در ضمن برای استفاده از پلاستیک روشن موانع در حال تبدیل شدن بیشتر خلاق و غیر معمول است. میلر گفت که او را دیده طرح برای نگهبانان محافظ و سپر که به نظر او "عجیب و غریب" از جمله یکی که مانت بر روی قفسه سینه خود را منحنی در مقابل صورت خود را و به معنای فرسوده در حالی که راه رفتن در اطراف.

یک طراح فرانسوی ایجاد کرده است یک آباژور به شکل گنبد پلاستیکی شفاف است که آویزان است بر سر مهمانان در رستوران. و یک طراح ایتالیایی ساخته شده است روشن و جعبه های پلاستیکی اجتماعی فاصله در سواحل — اساسا یک پلکسی گلاس کابین.

بزرگنمایی این تصویر

یک زن و شوهر ناهار تحت پلکسی گلاس حفاظت طراحی شده توسط کریستف Gernigon در H. A. N. D, رستوران, on May 27, 2020, در, پاریس, فرانسه به عنوان برطرف مستند اقدامات انجام شده برای جلوگیری از گسترش این COVID-19 بیماری همه گیر. آلن Jocard/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آلن Jocard/خبرگزاری گتی ایماژ

ممکن است آن را دشوار است به تصور برخی از این اختراعات تبدیل شدن به بخشی از جامعه است اما اگر این بیماری همه گیر را نمی توان کنترل contraptions است که ممکن است قبلا کشیده تخیل ممکن است تبدیل به یک واقعیت است.

مثلا میلر گفت: شرکت در حال حاضر فروش ورق پلاستیکی به تعداد زیادی از مدارس که در حال توسعه راه برای جدا کردن دانش آموزان در طول ناهار و در گروه دیگر تنظیمات.

'"آنها می خواستند برای تقسیم زمان چرت زدن" به یاد می آورد میلر "که نوع غم انگیز است."

اما به وجود داشته باشد در طول یک بیماری همه گیر بدون یک واکسن است که ممکن است آنچه را که جهان به مانند نگاه.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن