Blind Melon خواننده ایندیانا ریشه می آیند اغلب در فیلم

LAFAYETTE, Ind. - "همه به من می گویند" می شود نورد با شانون Hoon در Lafayette کروز در ماشین خود را به عنوان او

توسط MINERALNEWS در 15 تیر 1399

LAFAYETTE, Ind. - "همه به من می گویند" می شود نورد با شانون Hoon در Lafayette کروز در ماشین خود را به عنوان او می گوید خود دوربین "در کشور است."

آن را به پایان می رسد و با او در یک هتل در اکتبر سال 1995 صحبت کردن در تلفن در مورد او چگونه می توانید وجود دارد -- ساعت قبل از خواننده لافایت بومی و McCutcheon دبیرستان گراد درگذشت در سن 28 در یک اتوبوس تور در حالی که در جاده ها با گروه Blind Melon.

در آثار پس از 2015 – هنگامی که دنی پرچ یک عکاس فیلمساز و دوست Blind Melon خواننده شروع به کار با برخی از 250 ساعت از فیلمبرداری فیلم Hoon شات بین سال های 1990 و 1995 – "همه به من می گویند" باز در آوریل 2019 در جشنواره فیلم ترایبکا.

ژوئن 26 مشخص شده در جریان اولین بازی از آنچه که معلوم است به عنوان وعده داده شده به یک دفتر خاطرات تصویری ردیابی قوس از یک زندگی روزمره اتفاق می افتد که شامل راک اند رول حرفه ای است که افزایش می یابد و در آن پنج سال است.

در طول راه Hoon شات صحنه های از پشت صحنه از آهنگسازی تلاش استودیو ضبط شده از اتاق هتل خستگی از مصاحبه های تلفنی با دور خبرنگاران از اعتیاد او نمی تواند به نظر می رسد برای فرار از زندگی با خانواده از دنیوی – مسواک زدن دندان ها در میان دیگر حمام وظایف – به یاد ماندنی از جمله تولد دخترش, Nico.

"من احتمالا بیشتر از آن از شما" Hoon می گوید دوربین در یک نقطه چند دهه قبل از Instagram و یا Infinite دوران ثابت اجتماعی به اشتراک گذاری ویدیو. او می گوید یک خبرنگار: "به همین دلیل من یک دوربین فیلمبرداری است. وجود دارد بسیار اتفاق می افتد در حال حاضر من واقعا نمی تواند به نظاره نشست و خیس خوردن آن را در. من فقط تماشای آن را بعد از آن. تکه های کوچک از زمان من هرگز به عقب بر گردیم."

در طول یک Ask Me Anything جلسه به تازگی در ق, Taryn گولد – که شرکت به کارگردانی "همه به من می گویند" با پرچ و کالین هنسی با یک چهارم مدیر اعتباری رفتن به Hoon – به نام "شدید روند" برای دریافت فیلم به مدت پنج دقیقه و سپس به چهار و سپس تحت دو. (نسخه نهایی با سنجش زمان در یک ساعت و 42 دقیقه.)

"چالش های کار با فیلم آماتور بودند به عنوان بسیاری به عنوان شادی" گولد گفت: در طول یک ق جلسه با مدیران نیکو Hoon و اعضای Blind Melon.

"این خیلی خام و صادقانه آن را به اتهام این فیلم با یک فوریت" گولد گفت. "آن را به چالش کشیدن وجود دارد و امتیازات ما تا به حال به را بود اما همیشه ارزش آن را به عنوان به ندرت در مستند آیا شما یک فرصت برای گفتن داستان از یک همهجانبه اول شخص نقطه نظر. داستان خود را به حال همه سنتی طرح نقاط حماسی از جمله پایان غم انگیز ما به دنبال آن لحظات و پس از آن نگاه بیشتر برای بزرگتر وجودی ایده های در مورد زمان و حافظه است."

برای طرفداران که به دنبال Hoon حرفه ای طرح آشنا است:

حرکت به لس آنجلس. آوازی کار با اسلحه n' گل سرخ در آهنگ "گریه نکن." Hooking up با چهار نفر دیگر از اعضای Blind Melon. گرفتن امضا به Capitol Records زمانی که این گروه فقط به حال یک تعداد انگشت شماری از آهنگ ها. به تماشای همه چیز تغییر ظاهر یک شبه با انتشار زنبور عسل-دختر ویدئو برای "باران" — یک احساس خوب تصویری است که به کمک تعریف بخشی از '90s — یک سال کامل پس از این گروه اولین آلبوم منتشر شد. مسواک زدن با نیل یانگ و رولینگ استونز, نه به ذکر است '90s معاصران در جاده ها است. ظاهر در وودستاک '94. لغو اروپا پا از یک تور به جای ناتوانی از روی لئامت دادن. وزن انتظارات و یک ضربه تعجب در بحث اقامت بیش از Blind Melon دوم, آلبوم, "سوپ." تلاش برای دور کردن خود و گروه از یک تهدید به هر چیز دیگری آنها را انجام می دهند فقط به عنوان او می خواهم با دقت گذاشته زودتر در کار خود چگونه او نیست که فقط یک نفر از Guns n' Roses آهنگ.

دوربین خود را به دنبال یک گروه از خبرنگاران مسابقه به بحث به عنوان Hoon می گوید: به "همه اما بچه ها در Blind Melon."

"من فقط می خواهم به خانه با لیزا" Hoon می گوید در یک نقطه و در اواخر فیلم با اشاره به لیزا کروز, شریک زندگی خود را و مادر نیکو.

برای کسانی که می دانستند Hoon یا بودند در زادگاه خود در زمان لافایت منابع زیادی در "همه به من می گویند:" تراکتور جلو و عمل در Tippecanoe County 4-H Fairgrounds. یک وعده به دریافت اشعه X در بیمارستان سنت الیزابت برای یک دست که فقط پانچ دیوار. نیکو تولد در خانه بیمارستان با لافایت را دکتر جوئل McCuaig حضور می یابند. آب و گرافیک بر روی صفحه تلویزیون از WLFI-TV18 استفاده می شود به مناسبت روز نیکو متولد شد.

حتی Axl Rose رویت در ضبط گیاه یک استودیو که در آن Hoon کار بر روی خواننده پشتیبان برای Guns n' Roses متصل بازگشت به خانه برای دو لافایت بومی صحبت کردن در تلفن به Hoon مادر, Nel. اکسل ارائه می دهد Nel "Yo" کریسمس مبارک." (اما مثل علامت می گوید: در "گریه نکن" تصویری – "از کجا Izzy?" – Izzy Stradlin' یکی دیگر از لافایت بومی به نظر نمی رسد در Hoon فیلم یا.)

"وجود دارد مانند یک قبیله از مردم در کالیفرنیا از لافایت ایندیانا" Hoon می گوید در یک مصاحبه کنجکاو در مورد چگونه او در ارتباط با Guns n' Roses.

تن خانه پر "همه به من می گویند" از آغاز تا پایان.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

__

منبع: مجله پیک



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب