تلخ یونیسف در گزارش کودکان و نوجوانان و COVID-19 ... اما امید وجود دارد

بزرگنمایی این تصویر جوانان در نپال با برگزاری اجتماعی دور اعتراض و خواستار موثر دولت در پاسخ به این

توسط MINERALNEWS در 4 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

جوانان در نپال با برگزاری اجتماعی دور اعتراض و خواستار موثر دولت در پاسخ به این رمان coronavirus. جدید یونیسف در گزارش برجسته مسائل مواجه با افراد جوان در جنوب آسیا در طول همه گیر Navesh Chitrakar/ایسنا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Navesh Chitrakar/ایسنا

یک بیماری همه گیر است که در هر کس. و حتی اگر افراد مسن در صورت بیشتر خطرات ناشی از رمان coronavirus یک یونیسف گزارش منتشر شده در روز سه شنبه اشاره به یکی دیگر از ویژه آسیب پذیر جمعیت: جوانان است. این گزارش که با عنوان طرح میتوانست زندگی: چگونه COVID-19 تهدید آتی از 600 میلیون جنوب آسیا کودکان است.

بر اساس این گزارش این بیماری همه گیر است "ریشه در دهه بهداشت و درمان آموزش و پرورش و دیگر پیشرفت برای کودکان در سراسر جنوب آسیا است." به دلیل مستندات کودکان خارج از مدرسه (و قطع از توالت و آب آنها ممکن است وجود دارد اما نه در صفحه اصلی). آنها در معرض خطر گرسنگی زمانی که درآمد خانواده کوچک و سوء استفاده های داخلی و همچنین در محله های نزدیک. آنها جدا از دوستان است.

به خصوص در مورد می گویند یونیسف و منطقه ای بهداشت روانی کارشناسان در حال موردی و گزارش های آماری نشان می دهد که خودکشی و افکار خودکشی در حال رفتن به ویژه در میان نوجوانان است.

آمار گزارش شده توسط بهارات Gautam, روانشناس بالینی برای Transcultural روانی-اجتماعی سازمان نپال سند 134 گزارش خودکشی در میان نوجوانان از مارس 24 آوریل 23 — و 127 ماه قبل.

یونیسف گزارش اشاره می کند که پس از همه گیر شروع یک بنگلادش تدریس خصوصی در خانه برای کودکان "مداخله در شش مورد از پتانسیل خودکشی" در یک هفته و دو نوجوان موارد خودکشی در بوتان در ارتباط بودند به "تنش های خانوادگی و خشونت."

کمک گرفتن

اگر کسی شما می دانید نمایشگاه علائم هشدار دهنده خودکشی:

  • آیا فرد به تنهایی است.
  • حذف هر گونه سلاح گرم و الکل و مواد مخدر و یا اشیاء نوک تیز است که می تواند مورد استفاده در یک اقدام به خودکشی.
  • در ایالات متحده تماس ملی پیشگیری از خودکشی نجات در 1-800-273-8255.
  • فرد به اتاق اورژانس و یا به دنبال کمک از یک پزشکی یا سلامت روان حرفه ای.

سیمون اینگرام نویسنده این گزارش و قبلا یک یونیسف زمینه افسر در منطقه می گوید که "خودکشی [است] اغلب پنهان [و] کارشناسان تخمین می زنند اعداد [در طول مستند] می تواند حتی بالاتر است."

"ما به نظارت بر وضعیت زیرا بدیهی است که ما انتظار داشتند روانی و سلامت روحی و روانی اثرات با توجه به عدم قطعیت و انزوا در یک کشور که در آن بسیاری از خدمات اجتماعی مبتنی بر جامعه و عادی که در آن اختلال در سرویس های مختل به مستند می گوید:" Inah Fatoumata Kaloga یونیسف رئیس حفاظت از کودکان در نپال.

اما Kaloga گفت: او با کارکنان خود "بودند ناگهان توسط [خودکشی گزارش] و سرعت که با آن [آنها] گزارش شده است." و می افزاید: Kaloga "توسط این واقعیت است که جوانان ممکن است فکر می کنم که تنها راه آنها می تواند مقابله با این وضعیت است."

گوتام که یک اپراتور در یک خودکشی تدریس خصوصی در خانه برای نوجوانان که خود سازمان اجرا می شود می گوید تماس گیرنده این روزها می گویند "خود را نگرانی اصلی شده اند و غم و اندوه بیش از نه دیدن دوستان خود را, رفتن به مدرسه, گیر بودن در خانه آزار دهنده توسط پدر و مادر. و آنها به نظر نمی رسد به دانستن چه باید بکنید, برای از بین بردن چگونه آنها احساس."

گوتام می گوید تماس گیرنده به او بگویید که آنها احساس می کنید بیش از حد غم انگیز و حتی گوش دادن به موسیقی و یا تماشای فیلم. "و آنها خود را در مورد بحث اضطراب و ترس خود را و است که آنها نمی دانند چه اتفاقی خواهد افتاد."

خط اپراتور می گوید Gautum ارائه انواع حمایت گفتن تماس گیرنده است که آنها نه تنها آنهایی که در این راه احساس. "پس از اعتبار سنجی احساسات خود را," او می گوید: برای برخی تماس گیرندگان با توجه به آنچه که در حال بیان "ما به آنها کمک کند با تمرین تنفس برای کمک به آنها احساس آرامش و استراحت است." اگر نگرانی باقی می ماند کارکنان اپراتور مراجعه تماس گیرنده به صورت آنلاین سلامت روان منابع – یک پلت فرم در مورد چگونه به مقابله با احساس غم ، اگر آنها از ترس تماس گیرنده ممکن است سعی کنید برای کشتن خود, خط تلفن کارمند را اتصال تماس گیرنده به ارائه دهندگان خدمات سلامت روان.

یونیسف پاسخ می گوید Kagola شده است "به مقیاس تعامل ما برای کمک به افراد جوان به دنبال کمک و تعامل با روانی و حمایت اجتماعی و سلامت روان ارائه دهندگان خدمات. ما نیز رسیده و افزایش تعامل ما با خط مقدم ارائه دهندگان خدمات از جمله پرستاران و پزشکان پلیس داوطلبان سلامت جامعه کارگران هستند زیرا راه نجات جامعه است."

اخیرا می گوید Kagola نپال سلامت روان ارائه دهندگان اضافه شده سیستم عامل آنلاین با اطلاعات مربوطه را برای جوانان بیان افکار خودکشی ارائه از راه دور یک در یک مشاوره و اعزام کارکنان آموزش دیده در تجهیزات حفاظت شخصی برای بازدید جدا شده جوانان در قرنطینه و بازداشتگاه ها در بیمارستان که در آن یک جوان بیمار نمی تواند حتی بازدید شده توسط پدر و مادر و جوانان در مراکز بازداشت.

لورا موری ارشد دانشمند و روانشناس بالینی در دانشگاه جانز هاپکینز دانشکده بهداشت عمومی که تحقیقات خودکشی و خشونت در جهان در حال توسعه می گوید مربوط به سلامت جامعه کارگران شده است یک استراتژی موثر. او نویسنده سرب از مطالعه است که مورد اعتماد و تربیت افراد در جامعه برای کمک به کاهش خودکشی و برای کمک به افراد در مقابله با سوء مصرف مواد و خشونت خانگی; نتایج بسیار قانع کننده به نظر هیئت مدیره متوقف شد محاکمه یک سال زود به قرار دادن مفاهیم به عمل.

از آنجا که COVID-19 شیوع می گوید موری برخی از تأمین کنندگان مالی شده اند "به اندازه کافی زیرک" به محققان اجازه می دهد به تمرکز بیشتر بر خشونت و خودکشی.

Kaloga امیدوار است کشورهای کمک کننده خواهد بود به همان اندازه زیرک وقتی که می آید به بودجه درخواست برای دیدار با نیازهای کودکان که مشخص شده در گزارش یونیسف. درخواست عبارتند از:

  • تجهیزات حفاظت فردی برای کارکنان بهداشت جامعه.
  • Low-tech آموزش و پرورش صفحه اصلی راه حل برای کودکان بدون دسترسی به اینترنت و معلول است.
  • کار با رهبران مذهبی و دیگر همکاران به آدرس اسطوره ها و نفرت گفتار است که همه گیر است منجر به دامن زدن شایعات که برخی گروه ها اغلب آسیب پذیر آنهایی که باعث شیوع.

Kaloga خوشبین است. "من باید یا هیچ نقطه وجود دارد در ادامه," او می گوید. "ما باید خوشبین باشیم که COVID-19 نیز بر چالش های متعدد مردم از طریق رفتن. من امیدوارم که این خواهد بود که خوب از خواب بیدار کردن تماس برای همه ما و را [اهدا] درک ما نیاز به منابع بیشتر است."

Fran Kritz سلامت سیاست خبرنگار مستقر در واشنگتن کار خود را به نظر می رسد در واشنگتن پست و قیصر سلامت نیوز. پیدا کردن او در توییتر: @fkritz.

آخرین مطالب