لایحه شرکت را مجبور به نگه داشتن بیمه صاحب خانه در آتش سوزی مناطق. آن کار خواهد کرد ؟

شرکت های بیمه در حال فرار در معرض خطر آتش سوزی مناطق را مجبور به ماندن قرار داده و حتی ارائه تخفیف اگر مالکان

توسط MINERALNEWS در 30 بهمن 1398

شرکت های بیمه در حال فرار در معرض خطر آتش سوزی مناطق را مجبور به ماندن قرار داده و حتی ارائه تخفیف اگر مالکان در این مناطق آماده برای آتش سوزی در یک جامعه در مقیاس گسترده تحت یک لایحه جدید ارائه شده در ساکرامنتو در روز سه شنبه.

این لایحه AB 2367 است که حمایت از دولت کمیسر بیمه ریکاردو لارا. این امر دستور که با شروع در سال 2021 های بیمه را مجبور به تجدید سیاست و همچنان به نوشتن جدید در جوامع است که مطابق با استانداردهای دولتی برای firescaping یا خانه سخت خواهد بود که قبل از تاسیس قانون اثر طول می کشد.

"مالکان که انجام داده اند همه چیز درست سخت شدن خانه های خود و برای کاهش خطر آتش سوزی هنوز هم با دیدن بیمه خود را لغو و یا عدم تمدید کرد" گفت: دولت Assemblywoman Lorena گونزالس (D-سن دیگو) همکاری نویسنده این لایحه است. "ما نمی توانیم اجازه می دهد شرکت های بیمه به ادامه افت مسئول مالکان از سن دیگو به Sierras فقط به دلیل آنها می توانند."

این لایحه در آخرین حرکت از ساکرامنتو به زور شرکت های بیمه به ادامه صدور سیاست های دولت wildland-شهری رابط خاکستری منطقه که در آن میلیون ها نفر از مالکان اقامت بین حومه و جنگل. به عنوان از 2010 تقریبا یک سوم از 13.6 میلیون خانه در کالیفرنیا واقع شد در این آتش سوزی منطقه با توجه به اطلاعات فدرال.

تبلیغات

پس 2015, شرکت های بیمه باید به طور فزاینده یا افزایش حق بیمه و یا کاهش یافته است به تجدید سیاست صاحب خانه در مناطق تازگی آمار آتش سوزی در نظر گرفته و یا در معرض خطر بالا از تجربه یک.

Assemblywoman Monique لیمون (D-سانتا باربارا) گفت که پس از سال 2017 توماس آتش مالکان در منطقه خود تجربه کرده بود "بی سابقه نرخ بیمه غیر تمدید حتی زمانی که جامعه شده است نسبت به کاهش این خطر است."

از آنجا که این لایحه را به طرفداران می گویند صاحب خانه در حال پیدا کردن آن به طور فزاینده دشوار است به ماندن بازسازی و یا فروش خانه خود را با توجه به گزینه های محدود.

"کلید اینجا را در دراز مدت کاهش و چگونه ما در کاهش خطر ابتلا به مالکان کاهش خطر ابتلا به جامعه" لارا گفت. "آنچه ما دیده ایم به تازگی توسط مصرف کنندگان سرمایه گذاری در هزاران دلار [در آتش کاهش] بدون هر گونه تضمین آنها هر گونه پوشش و یا که آنها نمی خواهد کاهش یافته است. این یک تعادل عادلانه: بیایید کاهش بازرسی و سپس اجازه دهید به شما تضمین می کنند."

تبلیغات

هر کس معتقد است این لایحه این است که بهترین راه رو به جلو است. رکس Frazier رئیس جمهور از بیمه شخصی فدراسیون کالیفرنیا یک انجمن از دولت بیمه, سوال این فرض استوار است که جامعه گسترده تلاش های مطمئن برای کاهش خطرات ناشی از خانه و زیان.

"ما در حال تلاش برای کشف کردن آنچه که در درون فرد و جامعه را از قدرت برای جلوگیری از از دست دادن اموال," او گفت:. "برای آتش سوزی وجود دارد هیچ علم در حال حاضر وجود دارد که که قابل اعتماد می تواند پیش بینی آنچه آشکارا کاهش خطرات ناشی از صاحب خانه است. ما در حال صحبت کردن در مورد عادی آتش سوزی خانه; ما در حال صحبت کردن در مورد مگا-حوادث. حتی خانه های ساخته شده به سال 2008 استاندارد در بهشت تنها 50 درصد از کسانی که در خانه مانده است."

هنوز هم وجود دارد تعدادی از جزئیات به کار می کرد قبل از اینکه این لایحه در اثر طول می کشد.

نیروی کار است که شامل مقامات با کالیفرنیا دفتر خدمات اضطراری, دولت, آتش مارشال, کالیفرنیا, گروه جنگلداری و آتش مدیریت و فرماندار دفتر برنامه ریزی و تحقیقات نیاز به آمده تا با استانداردهای لازم برای خانه و جامعه گسترده firescaping یک روش حفظ زمین و ملک به کاهش آتش رفتار و امکان اشتعال. نیروی کار خواهد مشورت با صنعت بیمه و استانداردهای متفاوت خواهد بود بسته به شرایط هر جامعه را از خطرات لارا گفت.

اگر چه وجود دارد پول در بودجه برای کشف این موضوع لارا گفت که مشخص نیست در نهایت چه کسی مسئول خواهد بود و مدارک است که آتش دفاع استانداردهای ملاقات کرد و پس از آن نگهداری می شود. این نیز روشن نیست که چگونه کم درآمد و یا غیر فعال ساکنان خواهد با استانداردهای اگر آنها نمی تواند استطاعت به انجام آنها و یا در حال از لحاظ جسمی قادر به. قانون اعمال می شود تنها به خانه های موجود در آن شده است وجود دارد یک تغییر ناگهانی در بیمه در دسترس, مقامات گفت.

برخی از کارشناسان این قانون به عنوان بخشی از گام در مسیر درست است.

"مشخصات بالا طبیعت از قانون باعث می شود آن را با ارزش در بالا بردن مشخصات این موضوع گفت:" لیزا دیل که می آموزد توسعه پایدار در دانشگاه کلمبیا را زمین موسسه. "این سیگنالینگ بازار-تغییر در این پویایی و این قرار دادن مالکان در متوجه است که آنها در حال رفتن به مسئول برای مدیریت ریسک خود را دارند."

که گفت: "او افزود: "من بسیار شک و تردید در آن ما را به نتایج ما می خواهیم."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن