بایدن را به معاونت انتخاب نیست بزرگترین مسئله برای Latino فعالان

واشنگتن - جو بایدن را به انجام بیش از را انتخاب کنید, لاتینا, همسر در حال اجرا را به نفع خود بیش از اسپانیایی

توسط MINERALNEWS در 24 اردیبهشت 1399

واشنگتن - جو بایدن را به انجام بیش از را انتخاب کنید, لاتینا, همسر در حال اجرا را به نفع خود بیش از اسپانیایی ها که پشتیبانی می تواند مهم برای پیروزی در ریاست جمهوری با توجه به فعالان که در حال هشدار presumptive دموکراتیک نامزد را به جامعه خود را برای اعطا.

بایدن مشاهده شده است با شک و تردید در میان برخی از Latinos برای روابط خود را به اخراج, سیاست در دولت اوباما. اسپانیایی ها نیز به شدت طرفه با برنی ساندرز در مقدماتی حزب دموکرات.

که ارائه یک چالش پویا برای بایدن که در تلاش برای ساخت یک چند نژادی, multigenerational ائتلاف به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. او وعده داده شده به انتخاب یک زن معاون رئیس جمهور و بسیاری از آمریکایی های آفریقایی تبار می گویند او می تواند قفل در رای اگر او انتخاب یک همسر در حال اجرا. اما برخی لاتین رهبران می گویند بایدن را برای رفتن بیشتر به نفع خود حمایت کردند.

"من بیشتر علاقه مند به دانستن اگر لاتینی ها ریشه در مبارزات انتخاباتی خود را استراتژی" گفت: استفانی والنسیا که اجرا می شود EquisLabs یک نظرسنجی و اطلاعات عملیات تجزیه و تحلیل لاتین سیاست است.

بایدن تاسیس یک کمیته به رهبری بررسی پتانسیل و همسر در حال اجرا است که شامل شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti, خانواده که دارای ریشه های اجدادی در مکزیک است. خود را در لیست کوتاه از نامزدهای احتمالی اعتقاد بر این است که به ویژگی های دو آمریکای لاتینی, New Mexico رژیم صهیونیستی است. میشل Lujan گریشام و نوادا ایالت کاترین کورتز متن ترانه مست و.

نه اتحاد ملی, مشخصات, سیاه زنان تصور می شود در میان فینالیست کالیفرنیا سن. کامالا هریس و استیسی آبرامز سابق دموکرات نامزد برای فرماندار در گرجستان است. آنها همچنین کمتر شناخته شده در سراسر کشور از ایالت ماساچوست الیزابت وارن یا میشیگان رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer که سفید هستند.

Mayra Macías, مدیر اجرایی, سیاسی, حمایت, گروه, لاتینی, پیروزی گفت: گریشام و کورتز متن ترانه مست و همچنین سایر مجرب اسپانیایی را تا حد زیادی نادیده گرفته شده است در حدس و گمان در اطراف بایدن را انتخاب کنید.

"برای ما این بود که خودنمایی میکند حذف به دیدن کون گنجانده شده در این گفتگو از شروع" گفت: Macías که گروه تایید دموکراتیک اولیه تنها هیسپانیک نامزد سابق دولت اوباما مسکن رئیس جولین کاسترو قبل از اینکه در نهایت تعویض به بایدن.

Macías گفت هیسپانیک داوطلبان به ارمغان بیاورد فرهنگی حساسیت و تخصص که در نتیجه بهتر بسیج جامعه رای دهندگان. و این بدان معناست که دیدگاه های خود را نباید نادیده بایدن مشاوران صرف نظر از همسر در حال اجرا را انتخاب کنید.

"این یک موضوع احترام به جامعه ما" Macías گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن که به تازگی تشدید سخت خود را خط مهاجرت شعارهای نیست و انتظار می رود را به نفع خود بسیار لاتین پشتیبانی در ماه نوامبر. هنوز بایدن نیازهای اسپانیایی ها به نوبه خود برای او به خانه نمی ماند.

"اگر حساب دیفرانسیل و انتگرال است که معاون رئیس جمهور به ما کمک می کند که با جامعه و سپس شما باید به حفاری های عمیق تر و دورتر از رویکردی است که ممکن است زمین به عنوان pandering" گفت: Lorella Praeli های توسعه لاتین مدیر برای هیلاری کلینتون در مبارزات انتخاباتی.

در سال 2016 کلینتون در نظر گرفته کاسترو به عنوان یک همسر در حال اجرا است اما در نهایت تصمیم گرفتند به صورت سنتی انتخاب در ایالت Tim Kaine, یک مرد سفید از ویرجینیا است. دومینگو گارسیا رئیس مدنی فعال حقوق گروهی لیگ ایالات متحده آمریکای لاتین شهروندان گفت: فراتر از معاونت ریاست جمهوری انتخاب بایدن "به اجتناب از تله است که هیلاری کلینتون سقوط کرد."

"او فقط همه فرض بود در برابر تهمت و که به اندازه کافی خواهد بود" گارسیا گفت که کلینتون "به آدرس نیست او سیاست را به هم بزنید Latino مردم در انتخابات و نبود سرمایه گذاری کافی است."

فعالان اسپانیایی می گویند آنها صحبت شده بی سر و صدا به بایدن انتخاباتی. اما کسانی که تلاش کردهاند کمتر در ملاء عام از باز لابی برخی از آنها آفریقایی همتایان آمریکایی به خصوص میان معاونت ریاست جمهوری جستجو.

برخی از موانع فرهنگی ممکن است در محل کار.

در حالی که هیچ رای گیری بلوک یک, یکپارچه, اسپانیایی آمریکایی' آرایه گسترده ای از پس زمینه باعث می شود اجماع مشکل تر است. مکزیکی رای دهندگان آمریکایی در تگزاس اغلب متفاوت سیاسی انگیزه از کسی که با کوبا ریشه در فلوریدا و یا یک فرد از پورتوریکو که در حال حاضر زندگی در پنسیلوانیا است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

"تمام مسائلی که مهم هستند برای همه آمریکایی ها نیز مهم هستند به Latinos گفت:" ورونیکا Escobar اول-اصطلاح نماینده کنگره از ال پاسو در تگزاس و مکزیک مرز. در یک "Todos Con بایدن" مجازی کمک رسانی رویداد او علامت سلامت, مراقبت از شغل و محیط زیست و همچنین مهاجرت.

درست است که برای آمریکایی های آفریقایی تبار بیش از حد. اما جناح اکثریت مجلس شلاق جیم Clyburn حمایت در کارولینای جنوبی به طور گسترده ای با اعتبار بسیج سیاه جنوبی رای دهندگان تحریک بایدن دموکراتیک اولیه تجدید حیات. ساندرز با استفاده از قوی لاتینی, حمایت از برنده شدن در مکان هایی مانند نوادا و کالیفرنیا — هر چند بایدن برش را که منجر با Latinos کمک کرد که معاون سابق رئیس جمهور در فلوریدا و آریزونا.

هنوز هیچ هیسپانیک رهبر کمک امن بایدن را گشت تا آنجا که Clyburn.

بایدن نیز ندارد شخصی و عمیق روابط با جامعه اسپانیایی زبان است که او با آمریکایی های آفریقایی تبار. خانه اش در ایالت دلاور است که نزدیک به یک چهارم سیاه در مقایسه با حدود 10% اسپانیایی. خشم خود را در تبعیض علیه آمریکایی های آفریقایی تبار در شهر ویلمینگتون کمک خود را راه اندازی خدمات عمومی حرفه ای و او اغلب یادداشت تصدی خود به عنوان معاون اول رئیس جمهور, باراک اوباما اولین رئیس جمهور سیاه.

بیش از 32 میلیون اسپانیایی خواهد بود واجد شرایط برای رای دادن در روز انتخابات — فراتر سیاه رای دهندگان به عنوان بزرگترین کشور nonwhite بلوک. اما در حالی که 90 درصد از آمریکایی های آفریقایی تبار رای دموکراتیک در سال 2018 تنها 66 درصد از اسپانیایی ها حمایت حزب با توجه به AP VoteCast های گسترده نظرسنجی از رای دهندگان.

لاتین رای دهندگان بحرانی می تواند در میدان نبرد متحده مانند فلوریدا و آریزونا. هنوز آمریکایی های آفریقایی تبار و سفیده تمایل به رای دادن تعداد بیشتر است. و رای دهندگان ممکن است به اثبات محوری در یک راه باریک گسترده تر دولت در این سال اعم از جورجیا و کارولینای شمالی به پنسیلوانیا و میشیگان و ویسکانسین.

مت Barreto, co-founder دموکراتیک تراز رای گیری شرکت لاتین تصمیم گیری اشاره کرد که ساندرز که مانند بایدن یک مرد سفید پوست در اواخر 70s قادر به تحریک Latino رای دهندگان نه به این دلیل که از نژاد او, اما او را به دلیل مواضع مترقی. معاون ریاست جمهوری میدارد با رویکرد پوپولیستی می تواند پیروزی مشابه پشتیبانی در میان لاتین تبارها Barreto گفت.

"من نمی شود شگفت زده اگر شما تا به حال کسی مثل آبرامز آمده نوسانی در مهاجرت و Latinos ممکن است 'آره من دوست دارم که'" بارتو گفت.

___

Riccardi گزارش از دنور.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن