بایدن هشدار: Facebook در مسیر تکرار اشتباهات 2016 انتخابات

بزرگنمایی این تصویر Presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن است انفجار Facebook برای امتنا

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

Presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن است انفجار Facebook برای امتناع خود را به واقعیت سیاسی بررسی کرد. John J. Kim/TNS via Getty Images پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
John J. Kim/TNS via Getty Images

جو بایدن خواستار است که Facebook سرکوب اطلاعات نادرست از جمله از رئیس جمهور تهمت اضافه کردن صدای خود را به افزایش انتقاد بیش از شبکه های اجتماعی را دست رویکرد سیاسی بیان.

"ما دیدیم که در سال 2016 چه اتفاقی می افتد زمانی که سیستم عامل رسانه های اجتماعی هستند را بردارید و اجازه می دهد تا دروغ به اجرا شایع است. آن قرار می دهد بسیار یکپارچگی انتخابات ما در معرض خطر ، " presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد توییتی در روز پنج شنبه. "تا کنون Facebook شکست خورده است را به تصویب هر گونه اصلاحات واقعی برای جلوگیری از گسترش دروغ در آن پلت فرم. زمان در حال اجرا است."

بایدن اصرار هواداران خود را برای امضای یک نامه سرگشاده به Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل خواستار شرکت "رفع مشکلات در Facebook پلت فرم است که یک تهدید برای انتخابات آزاد و عادلانه."

در این نامه خواستار Facebook برای رد تبلیغات سیاسی با ادعای اعمال آن قوانین موجود در برابر تهدیدات و رای دادن اطلاعات غلط به همه کاربران ترویج اعتماد محتوا و بی درنگ حذف اطلاعات نادرست که ویروسی می رود.

Facebook گفت: آن را نمی خواهد واقعیت-بررسی تبلیغات سیاسی — خروج از آن معمول سیاست منع تبلیغ از ساخت ادعاهای دروغین — از آنجا که آن را نمی خواهید به تنظیم بیان سیاسی. که سیاست را محکوم کرد و توسط بسیاری از منتقدان و در مقایسه با توییتر, که ممنوع سیاسی ads به طور کامل. این بایدن کمپین قبلا برخورد با Facebook بیش از یک تبلیغ از مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین که شامل اتهامات کاذب در مورد نامزد حزب دموکرات را در ارتباط با اوکراین است.

"باید وجود داشته باشد دو هفته قبل از انتخابات دوره که در طی آن همه تبلیغات سیاسی باید واقعیت-بررسی قبل از آنها مجاز به اجرا در Facebook," بایدن نامه گفت.

بایدن را سالوو در برابر Facebook می آید پس از شبکه های اجتماعی تصمیم به حذف یک پست از مغلوب ساختن پیشی جستن در مورد تظاهرات اخیر بیش از خشونت پلیس و نژادپرستی.

"هنگامی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود" به رئیس جمهور نوشت.

منتقدان گفت: پست شکست Facebook قوانین در برابر تحریک به خشونت. توییتر hid یک صدای جیر جیر که در آن تهمت و گفت: همان چیزی که در پشت یک برچسب هشدار دهنده و گفت: این نقض قوانین خود را در برابر ستایش خشونت است.

Facebook موضع را برانگیخته رشد واکنش از حقوق مدنی گروه های دموکرات کنگره و حتی خود شرکت و کارکنان است. اما زوکربرگ بوده است بی حرکت گفت که او باور ندارد این پست را شکست Facebook قوانین.

بایدن نامه به نام "قوانین روشن — کاربردی برای همه از جمله دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن — که منع رفتار تهدید آمیز و دروغ در مورد نحوه شرکت در انتخابات است."

در پاسخ به بایدن, Facebook گفت: "ما در یک دموکراسی که در آن مقامات منتخب تصمیم گیری قوانین در سراسر مبارزات انتخاباتی."

آن اشاره کرد که در حالی که بایدن خواستار بیشتر واقعیت-چک کردن تهمت به تازگی امضا فرمان اجرایی که تلاش برای نوار طولانی-برگزار حمایتهای قانونی از سیستم عامل های آنلاین اگر آنها واقعیت-بررسی محتوا و یا درگیر شدن در رفتار دیده می شود به عنوان سرمقاله.

"فقط به عنوان آنها انجام داده اند با شبکه های پخش — که در آن دولت آمریکا را ممنوع رد سیاستمداران' کمپین تبلیغات — مردم در انتخاب نمایندگان باید در تنظیم قوانین و ما به دنبال آنها" Facebook گفت. "وجود دارد یک انتخابات آینده در ماه نوامبر و ما را محافظت می کند, سیاسی, سخنرانی, حتی زمانی که ما به شدت با آن مخالفت."

یادداشت سردبیر: Facebook میان NPR حامیان مالی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن