بایدن جلبک مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان مبارزات گزارش رکورد جذب سرمایه

بزرگنمایی این تصویر جو بایدن است که استفاده بیش از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در جمع آوری کمک

توسط MINERALNEWS در 12 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

جو بایدن است که استفاده بیش از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در جمع آوری کمک های مالی با توجه به اعداد مبارزات منتشر شده برای ماه ژوئن. بایدن و حزب دموکرات مطرح $141 میلیون برابر $131 تهمت و جمهوری خواهان در آورده. AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
AP

کمی بیش از چهار ماه قبل از روز انتخابات مغلوب ساختن پیشی جستن و بایدن مبارزات هر عظیم اعلام کرد جمع آوری کمک های مالی در مجموع به عنوان معاون سابق رئیس جمهور را به تلاش برای سرنگون کردن رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن شتاب.

با وجود یک بیماری همه گیر و پس از آن اقتصادی سقوط آزاد رئیس مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب مجدد کمپین و کمیته ملی حزب جمهوری خواه اعلام کرد شنبه شب را تا به حال مطرح $266 میلیون دلار برای سه ماه منتهی به 30 ژوئن از جمله $131 میلیون در ماه ژوئن به تنهایی.

چند ساعت بعد بایدن کمپین و کمیته ملی حزب دموکرات اعلام کرد که آنها تا به حال تحت الشعاع مغلوب ساختن پیشی جستن در مجموع در آوردن $282 میلیون نفر در طول سه ماهه گذشته و $141 میلیون در ماه ژوئن. این دومین ماه متوالی است که بایدن به outraised مغلوب ساختن پیشی جستن در مبارزات انتخاباتی.

آن را بسیار غیر معمول برای یک رقیب انتخاباتی برای جمع آوری پول بیشتر از یک وقت رئیس جمهور در مبارزات انتخاباتی.

"این روشن است که رای دهندگان به دنبال ثابت رهبری, تجربه همدلی و محبت و شخصیت — و آنها را به پیدا کردن همه از این ویژگی ها در معاون رئیس جمهور جو بایدن" نوشت: بایدن مدیر کمپین جن اومالی دیلون در یک ایمیل به هواداران است.

در حالی که بایدن انجام مکرر جمع آوری اعانه با دلار اهدا کنندگان بایدن کمپین تبلیغ موفقیت آن رشد لیست خود را از اهداکنندگان و گفت: میانگین حاضر کمک مالی در ماه گذشته فقط $34.

این بایدن کمپین اعلام نشده است چه مقدار پول نقد را نگه می دارد به عنوان آن را وارد تابستان و پاییز کمپین های نجومی. تعداد کامل در دسترس خواهد بود بعد از 20 ژوئیه.

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین سریع به مشتری جلب کردن آن $295 میلیون حساب بانکی.

"مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین های به یاد ماندنی ژوئن مالی مسافت ثابت می کند که مردم با رای دادن کیف پول خود را و است که شور و شوق پشت رئیس جمهور تهمت انتخابات فقط در حال رشد" گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن مدیر کمپین براد Parscale در بیانیه ای.

بایدن جمع آوری کمک های مالی خروش می آید به عنوان دولت ملی و نظرسنجی ها نشان می دهد رئیس جمهور به طور فزاینده ای عقب معاون سابق رئیس جمهور با توجه به مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در پاسخ به همه گیر و تظاهرات در برابر نژادی و بی عدالتی است.

در حالی که برگ برنده انتخاباتی ادعا کرد که در اوایل سال جاری این امر سعی کنید به تلنگر چندین ایالت برنده دموکرات ها در گذشته خود را صرف نشان می دهد که در آن متمرکز شده است به طور کامل در برگزاری بر روی متحده که برنده برنده در سال 2016 از جمله برخی که به نظر می رسد امن برای رئیس جمهور تا همین اواخر.

آگهی خرید شرکت متوسط خرید گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین تا به حال محفوظ است نزدیک به 100 میلیون دلار ارزش آگهی زمان این سقوط در آریزونا و فلوریدا و کارولینای شمالی و اوهایو و ویرجینیا و ویسکانسین. کمپین همچنین خرید تبلیغات در گرجستان میشیگان و آیووا. برگ برنده برنده تمام کسانی متحده در سال 2016 برخی با راحت حاشیه.

تازه ترین تحلیل از کالج انتخاباتی میدان نبرد از NPR نشان داد که نه نامزد به نظر می رسد به 270 انتخاباتی رای مورد نیاز برای برنده شدن در انتخابات ریاست جمهوری در دست, اما بایدن نزدیک بود با حداقل یک دولت مغلوب ساختن پیشی جستن قبلا برنده — میشیگان — تکیه راه خود را در حالی که رئیس جمهور شکست خورده است و برای پیشرفت در ایالت که دموکرات هیلاری کلینتون در سال 2016.

در حال بارگذاری...



bitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب