بایدن در وگاس در ساندرز' تفنگ آرا در سخنرانی آتشین

لاس وگاس - به عنوان رای گیری اولیه رسید در نوادا نامزدی, مسابقه, معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن به شدت انتقاد

توسط MINERALNEWS در 27 بهمن 1398

لاس وگاس - به عنوان رای گیری اولیه رسید در نوادا نامزدی, مسابقه, معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن به شدت انتقاد کرد در دموکراتیک رقیب برنی ساندرز در روز شنبه برای انجام نمی دهد به اندازه کافی برای کنترل تهاجمی ترین حامیان.

بایدن حمله در طول یک مصاحبه ان بی سی "ملاقات با مطبوعات" آمد و به عنوان او مبارزه می کند برای نجات خود تلاش پیشنهاد ریاست جمهوری و ساندرز با این نسخهها کار به تقویت خود را قوی ایستاده با مسابقه سرعت به یک مرحله جدید است. بایدن همچنین به دنبال تطهیر انتظارات بعدی شنبه, نوادا, قفقاز, گفتن خبرنگاران گفت که او نیاز را به نفع خود.

در این مصاحبه معاون سابق رئیس جمهور ایران گزارش می دهد که ساندرز' حامیان توهین و تهدیدات آنلاین در برابر رهبران با نفوذ اتحادیه است که کاهش یافته است به تایید هر یک از هشت نامزد هنوز هم در دموکراتیک مسابقه.

"او ممکن است مسئول آن, اما او تا به برخی از پاسخگویی" بایدن متهم شده است. او ادامه داد: "اگر هر یک از هواداران را که من می خواهم آنها را طرد ... تخت طرد آنها."

Sanders مبارزات انتخاباتی را بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای اظهار نظر در مورد بایدن را ادعا. اما پنج شنبه در مصاحبه با PBS ساندرز فاصله خود را از چنین رفتاری. "کسی ساخت, شخصی, حملات علیه هر کس دیگری به نام من است نه بخشی از جنبش ما" ساندرز گفت: محکوم کردن چنین رفتاری در تمام مبارزات.

شنبه شب ساندرز رنگ و لعاب به میلیاردر نامزد مایک بلومبرگ در حزب دموکرات شام در لاس وگاس تند کردن یک لیست از بدعت در برابر حزب دموکرات او را متهم سابق شهردار نیویورک از ارتکاب. بلومبرگ اجرا "سیاست های نژادپرستانه مانند توقف و frisk" در نیویورک مخالفت با حداقل دستمزد و افزایش مالیات بر ثروتمندان در دولت اوباما ساندرز گفت.

"حقیقت ساده این است که شهردار بلومبرگ با تمام پول خود را نمی خواهد ایجاد نوعی از هیجان و انرژی ما نیاز به مشارکت ما باید برای شکست دادن دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن" ساندرز گفت.

آن نادر بود حمله نام از Sanders. بلومبرگ است پرش نوادا قفقاز شد و در شهرستان کلارک حزب دموکرات شام که در آن ساندرز و دیگر 2020 رقیب صحبت کرد.

شام پوش برای اولین بار بعد از یک آخر هفته وار مبارزه رنگی توسط تلفن همراه کمپین تابلوهای تبلیغاتی کروز لاس وگاس و مجموعه ای متنوع از رای دهندگان وزن در برای اولین بار.

در حالی که دولت رسمی ریاست جمهوری قفقاز هنوز یک هفته دور دموکرات باز برای اولین بار در چهار روز از رای گیری اولیه در سراسر بیش از 80 مکان. دولت حزب عدالت و در برخی از سایت های سراسر نوادا بودند غرق صف های طولانی.

در شمال نوادا Washoe شهرستان یک خط بیش از 300 نفر snaked از طریق راهرو قفسه های کتاب در کتابخانه های عمومی به عنوان یکی دیگر از 100 صف در شهرستان پارتی, مقر. ده ها تن در سمت چپ و بدون رای گیری.

یک نماینده دموکرات نوادا, Molly Forgey, عنوان نگرانی های مربوط به بزرگ و اولیه مشارکت مردم به عنوان سیاسی جهان با نگرانی تماشا از دور کمتر از دو هفته پس از آیووا ریاست جمهوری قفقاز تبدیل شوند.

"ما خوشحال برای دیدن تعدادی از انرژی دموکرات شرکت کننده در اولین رای گیری اولیه دوره" Forgey گفت و اشاره کرد که در اوایل رای دهندگان باید چهار روز شرکت کنند. "ما داوطلبان و کارکنان در حال کار به هر سایت اجرا می شود به عنوان موثر به عنوان امکان پذیر است و برای اطمینان هر رای دهنده می شود را به صدای خود را شنیده ام."

اولیه آرا در برگه اضافه خواهد شد به فرد حزبی رای ساخته شده در فوریه. 22 زمانی که دموکرات ها را در حضور حدود 2000 حوزه جلسات در سراسر کشور. نوادا دولت حزب دموکرات رها شده برنامه های خود را به استفاده از یک برنامه مانند است که باعث مشکل در آیووا و درهم به آمده تا با یک سیستم جدید برای tabulate نتایج.

در بحبوحه افزایش نگرانی از این روند چندین نامزد شد ساخت فوری get-out-the-رای هل با تظاهرات و سالن های شهر پیش از جمع آوری کمک های مردمی جشن شنبه شب.

بایدن به دنبال نوادا متنوع رای دهندگان برای کمک به احیای مبارزات انتخاباتی خود پس از ضعیف پس از اتمام در آیووا و نیوهمشایر در ایران رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را سخت به خط مشی و آتش زا و بلاغت در مهاجرت به عنوان او به استقبال رای دهندگان.

"هر کس می داند که چگونه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است. ما باید اجازه دهید او را می دانم که ما که هستیم" بایدن گفت: نقشه کشی سر و صدا از حدود 100 مبارزات انتخاباتی داوطلبان جمع آوری و در یک لاس وگاس مدرسه دبیرستان به صورت لاتین سازماندهی رویداد.

بایدن تشکر از داوطلبان با تاکید بر اهمیت رای لاتین و تبلیغ روابط خود را با اتحادیه های کارگری. او بعدها گفت که او نمی نیاز به پیروزی در نوادا قفقاز به کوه باز گشت.

"من فقط باید به خوبی انجام" معاون سابق رئیس جمهور گفت: زمانی که خواست آنچه که او نیاز دارد در خارج از دولت است. پرسید که آیا او را به برنده شدن او پاسخ داد: "نه, من فکر نمی کنم من باید به, اما من فکر می کنم ما باید یک شات در برد."

سابق بهداشت ، هری رید یک آیکون در نوادا دموکراتیک سیاست به خبرنگاران گفت که "مردم باید شمارش جو بایدن خارج از مسابقه و در عین حال" اما همچنین ارائه کلمات گرم برای ساندرز' نامزدی. وقتی پرسیده شد که او به عنوان نگرانی از برخی از دموکرات ها که ساندرز ممکن است صدمه دیده و دیگر نامزدها باید او تبدیل به نامزد.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

"من مراقبت زیادی در مورد برنی ساندرز. و او واز جایی که او با داشتن مردم در حمایت از او گفت:" 80 ساله رید. "و بنابراین من قصد دارم به انتقاد از برنی ساندرز."

الیزابت وارن در ضمن همچنین وضعیتی وخیم پس از عملکرد ضعیف در هفته گذشته در نیوهمشایر نگاه به نوادا زنان برای حرکت.

ماساچوست سناتور تن به تن او را جهانی مهد کودک طرح به عنوان او را مورد خطاب 30 نفر عمدتا زنان در مرکز شهر لاس وگاس رگی و نوار کوکتل. پس از معرفی توسط بازیگر Yvette Nicole Brown, وارن گفت: مهد کودک برنامه ریزی می تواند برای پرداخت مالیات بر ثروت از 2 سنت در هر دلار برای اقبال بیش از 50 میلیون دلار است.

"این خوب است برای ما بچه ها" وارن گفت. "فکر می کنم در مورد آنچه در آن به معنی برای هر مادر. هر mama که هم اکنون می توانید پایان تحصیلات خود را حتی اگر او فقط یک نوزاد بود. هر مادر و هر پدر که می تواند یک کار است."

ایالت مینه سوتا ctq سعی در معرفی خودش به این دولت رای دهندگان بیش از حد پرداختن به یک آمریکایی آفریقایی تبار جشنواره در لاس وگاس پارک. او با تمجید از دولت, رای گیری حمایت های قانونی و دموکراتیک اکثریت در حالی که تبادل درخواست تجدید نظر او به محوری میانه رای دهندگان.

"در وسط کشور که در آن من از من می خواهید کمی بیشتر در نوادا وجود دارد" Klobuchar گفت. "طرح من این است که برای ساخت یک دیوار آبی در اطراف این کشورها و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برای آن پرداخت."

بلومبرگ که نیست رقابت در نوادا به عنوان بخشی از یک استراتژی به جست و خیز چهار متحده رای دادن به یک نامزد شد و در آستانه راهیابی چهار مناظره ریاست جمهوری در لا وگاس. سابق شهردار نیویورک شده است به طور فزاینده تبدیل شدن به یک هدف حزب دموکرات را دور از جناح چپ به عنوان ملی نظرسنجی ها نشان می دهد نشان می دهد او در حال افزایش است.

هر دو وارن و ساندرز با انتقاد از نقش پول در سیاست و میلیاردرهای دنبال ریاست جمهوری است. بلومبرگ و تام Steyer هستند که در دسته.

"دموکراسی نیست میلیاردرهای صرف صدها میلیون دلار در تلاش برای انتخاب کنید. دموکراسی زمانی است که کار مردم ایستاده تا مبارزه برای عدالت" ساندرز اعلام کرد.

کمپین بلومبرگ که مبارزات انتخاباتی روز شنبه در ویرجینیا اعلام کرد از افتتاح هفت کمپین جدید دفاتر در فلوریدا آوردن مجموع به 10. سابق شهردار نیویورک بیش از 2000 پرداخت کارکنان گسترش در سراسر کشور است و در حال حاضر صرف بیش از $300 میلیون در تلویزیون و رادیو و تبلیغات دیجیتال با توجه به ردیابی تبلیغ شرکت, تبلیغات, تجزیه و تحلیل ترافیک.

___

مردم گزارش از نیویورک است. آسوشیتد پرس نویسندگان نیکلاس Riccardi لایحه بارو و Jonathan Cooper در لاس وگاس و اسکات Sonner در رنو کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن