بهترین استراتژی در برابر ویروس ها: آهنگ منزوی ارتباط

سنگاپور یک شهر کوچک-دولت کمتر از 6 میلیون نفر تا به حال یکی از اولین و بزرگترین خوشه از موارد از coronavirus د

توسط MINERALNEWS در 28 اسفند 1398

سنگاپور یک شهر کوچک-دولت کمتر از 6 میلیون نفر تا به حال یکی از اولین و بزرگترین خوشه از موارد از coronavirus در اوایل فوریه قبل از آن خود را آغاز کرد, سریع, سخت گسترش در سراسر جهان است.

در عرض چند هفته این کشور شمارش از عفونت با این ویروس بسیار مسری است که باعث COVID-19 پیشی گرفته بود با بالا رفتن سرسام آور caseloads در کره جنوبی و چندین کشور اروپایی و ایالات متحده آمریکا

برخی از استراتژی های اثبات موثر تر از دیگران در شامل همه گیر: فعال تلاش برای پیگیری کردن و منزوی کردن آلوده دسترسی به اساسی ترین و مقرون به صرفه مراقبت بهداشت عمومی و روشن و اطمینان بخش پیام رسانی از رهبران. شرق آسیا تجربه با سال 2003 شیوع سندرم حاد تنفسی است که هم در چین نشات گرفته است نیز کمک کرده است.

پس از تست نرخ متفاوت است به طور گسترده ای آن را سخت به برای مطمئن دانند. اما سنگاپور به نظر می رسد در میان تعداد انگشت شماری از مکان های که تیک تمام کسانی که جعبه, چند, اخیر, خوشه در موارد جدید نشان می دهد که هر گونه لغزش می تواند عواقب وخیم است.

سنگاپور اولین مورد تایید شده در Jan. 23 بود که 66 سال از ووهان چین شهر که در آن بیماری برای اولین بار شناسایی شده در اواخر ماه دسامبر.

توسط اواسط ماه فوریه تعدادی از بهبود بیماران در آسیای جنوب شرقی شهرستان دولت بود پیشی های جدید. این تغییر در اوایل ماه مارس پس از 47 مورد دنبال شد به یک Feb. 15 شام جمع آوری است. به عنوان چهارشنبه سنگاپور تا به حال 266 مورد تأیید و هیچ مرگ و میر ناشی از ویروس است.

به عنوان عفونت های جدید افزایش, دولت محکم قرنطینه کنترل.

تایوان و خود حکومت جزیره در سواحل سرزمین اصلی چین تایید کرده است فقط 77 مورد و یک مورد مرگ. تازه ترین موارد ساکنان بازگشت از سفر خارج از کشور.

هنگ کنگ گزارش شده 167 موارد و چهار مرگ و میر. آن رهبر, کری لام در روز سه شنبه هشدار داد در برابر تمام خروجی سفر و گفت: مردم هر ورود از خارج از چین بیشتر خواهد شد و در صورت 14 روز خانه قرنطينه و یا نظارت پزشکی.

از 13 مورد یافت در آلت قمار محاصره از ماکائو, 10 بهبود یافته اند. قمار بسته شده اند و برای هفته ها به مبارزه با شیوع بیماری است.

کامبوج است که تایید موارد ده, آخر هفته گذشته نقل مکان کرد به توقف سفر خارجی از فرانسه, آمریکا, اسپانیا, آلمان, ایتالیا و ایران پس از چندین مورد جدید پیدا شد در میان مسافران.

تایلند نیز به نظر می رسد نگهداری می شود موارد زیر کنترل با تهاجمی کمپین سلامت عمومی در نظر گرفته شده برای به حداقل رساندن عفونت هر چند موارد جدید شروع به پریدن کرد و به تازگی به عنوان پا تا تست در بر داشت خوشه های مربوط به مسابقات بوکس و یک شب جمع آوری و در یک نوار. تا کنون 177 موارد تایید شده اند در میان 70 میلیون تایلند, حتی اگر آن را به یک مقصد برای مسافران به ویژه از چین است.

فرض کنید اعداد گزارش شده به سازمان بهداشت جهانی دقیق بسیاری از کشورها با کاهش caseloads نسبتا جدا شده از لحاظ جغرافیایی: سنگاپور نیوزیلند, نپال, بوتان, سریلانکا و مغولستان. برخی دیگر ممکن است latecomers در تست و گزارش: روسیه, اندونزی, ویتنام.

سنگاپور و تایوان و هنگ کنگ تجربه مبارزه 2003 شیوع سارس که آلوده به برخی از 8000 نفر کشته و نزدیک به 800 کمک به اطمینان از ساکنان در زمان خطرات جدی کارشناسان می گویند.

"تقریبا همه بازی توپ و بر این اساس پس گفت:" Leong کج بیل زدن نم, یک بیماری عفونی پزشک متخصص در سنگاپور مونت الیزابت Novena بیمارستان. "سارس ما بود غسل تعمید با آتش و ما مجبور به یادگیری همه چیز را با شنا در پایان عمیق استخر."

پس از شیوع سارس که 238 نفر آلوده شدند و 33 کشته در سنگاپور شهر بازنگری شده آن در حال حاضر مراقبت های بهداشتی بسیار عالی سیستم نوشتن پروتکل های جدید برای حاوی شیوع است. آن را "تب مراکز" برای منزوی کردن مورد مشکوک به سرمایه گذاری در تجهیزات و بهبود آموزش در دست زدن به بیماری های عفونی Leong گفت. بنابراین زمانی که اولین مورد از COVID-19 کشف شد, سنگاپور آماده برای عمل است.

از Feb. 1 سنگاپور مسدود شدن ورود و حمل و نقل برای بازدید کننده های جدید که تا به حال سفر به سرزمین اصلی چین در مدت 14 روز. این محدودیت ها باید پس از گسترش یافت و بازدید کنندگان با سفر اخیر به ایران به شمال ایتالیا و یا کره جنوبی.

زمانی که تعدادی از محلی موارد بدون لینک به موارد قبلی و یا سفر به چین رسید, دولت مطرح شده, هشدار به "نارنجی" دوم بالاترین سطح در فوریه. 7. سنگاپور هوایی نشان می دهد یک رویداد بزرگ است که تساوی هزاران کوچک به تعداد شرکت کنندگان و محروم ترین شرکت کنندگان و بازدید کنندگان از چین از حضور در. بهداشت خوب و اجتناب از دست دادن توصیه شد.

ملی بهداشت عمومی آزمایشگاه, راه اندازی پس از آمريکا آماده شد سریع تست با استفاده از پیشرفته تشخیص و به تازگی توسعه یافته COVID-19 کیت های آزمایش.

تست سریع و جداسازی موارد مشکوک و پر زحمت ردیابی تماس, کمک پلیس نظارت ویدئوها و ATM سوابق کمک کرده اند جلوگیری از بدتر محلی شیوع گفت: Tikki pangestu را یک استاد مدعو در Lee Kuan Yew دانشکده سیاست عمومی و مدیر سابق که تحقیقات سیاست و همکاری بخش.

یک بار COVID-19 مورد تایید سنگاپور عازم "سخت کوش قرارداد ردیابی" گفت: pangestu را. این دستور کارگران ورود از کشور با بومی عفونت ویروس به ماندن در خانه. خدمات عبادت بودند به حالت تعلیق در حمایت از livestreaming پس از یک خوشه پیدا شد در یک کلیسا. مدارس به حالت تعلیق توده مجامع و مبهوت زنگ تفریح.

تا کنون از 5700 مردم شده اند قرنطینه.

در تایلند هم سلامت عمومی کارگران رفته درب به درب برای پیگیری کردن مخاطبین گفت: Thanarak Plipat معاون مدیر کل کنترل بیماری های وزارت بهداشت وزارت. "ما باید آنها را ببینید خودمان. این است که بهداشت عمومی راه است. ما بهترین های ما," او گفت:.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

آن است که بیشتر کار کرده است. اما به تازگی تایید خوشه نشان می دهد یک شام یک مسابقه بوکس یا یک مذهبی جمع آوری می خنثیسازی هفته کار می کنند.

در ابتدا آلمان به فکر انجام داده اند نسبتا خوبی در کاهش گسترش اما عفونت وجود دارد شروع به پریدن کرد به 9,360.

در کره جنوبی که در آن بیش از 270000 نفر آزمایش شده اند به تازگی کشف موارد انداختن به شدت اما خوشه هنوز ظاهر در یک مرکز تماس در یک کلیسا.

این هفته مالزی گزارش شده است افزایش موارد مرتبط به جمع آوری مذهبی در آن سرمایه در هفته گذشته. کامبوج و تایلند و اندونزی نیز تایید کرده اند موارد جدید مربوط به آن جمع آوری است.

معلوم نیست اگر استراتژی های مورد استفاده در یک جامعه استبدادی مانند سنگاپور کار می کنند بزرگتر از کشورهایی که شهروندان انتظار بیشتر آزادیهای فردی: در ماه مارس, یک, چینی, زن و شوهر متهم شد و تحت سنگاپور بیماری های عفونی عمل برای misinforming مقامات بهداشت و مانع تماس با ردیابی. در صورت محکومیت ممکن است آنها در زندان و یا جریمه نقدی محکوم شد.

اما به عنوان ویروس کنترل گسترش به سطح بی سابقه ای در بسیاری از کشورهای دیگر از این سیاست ها به دنبال prescient.

سنگاپور یک جزیره کوچک با قوی اعتماد عمومی در دولت "قوی سیستم بهداشت و درمان بسیار عالی سیستم های اطلاعاتی و مقدار زیادی از پول" گفت: pangestu را. "بسیاری از دیگر کشورهای در حال توسعه به خصوص آنهایی که نمی باید این ظرفیت و یا ویژگی های."

نخست وزیر Lee Hsien Loong مورد تحسین قرار گرفته برای اتخاذ یک آرام بخش, روشن, رویکرد در اوایل گفت: در یک سخنرانی تلویزیونی بحث هفته گذشته که وضعیت تحت کنترل است اما دولت برنامه ریزی شده بود پیش رو تلاش برای آزاد کردن تخت بیمارستان آماده برای هر گونه افزایش در موارد.

سنگاپور "احساس ما همه در این با هم" لی گفت: "و ما ترک نمی هر کسی پشت سر گذاشت."

___

آسیا و کسب و کار ویرایشگر ایلین Kurtenbach گزارش از بانکوک.

___

آسوشیتد پرس دریافت پشتیبانی برای بهداشت و علوم از پوشش Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.

___

دنبال AP پوشش از شیوع ویروس در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن