پشت صحنه, انتخابات ریاست جمهوری, برنامه ریزی انتقال در جریان است

بزرگنمایی این تصویر با ماه تا سال 2020 انتخابات ریاست جمهوری روند انتقال در حال حاضر در جریان است.

توسط MINERALNEWS در 6 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

با ماه تا سال 2020 انتخابات ریاست جمهوری روند انتقال در حال حاضر در جریان است. پاتریک Semansky/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاتریک Semansky/AP

2020 انتخابات ریاست جمهوری است که بیش از پنج ماه دور. پس از آن ممکن است به نظر می رسد کمی زود به فکر می کنم بسیار کمتر از آماده شدن برای — امکان انتقال ریاست جمهوری.

اما تحت قانون و در پشت صحنه است که فقط آنچه مغلوب ساختن پیشی جستن مدیریت و کارکنان برای presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن باید شروع به انجام.

در بخشی از آن برای جلوگیری از بازآفرینی صحنه معروف از سال 1972 فیلم نامزد که در آن شخصیت با بازی رابرت ردفورد را شگفت زده کرده است خود و هر کس دیگری که توسط برنده سنا در مسابقه. در شب انتخابات, او تبدیل به مبارزات انتخاباتی خود مدیر و می پرسد: "ماروین چه ما در حال حاضر؟"

کریس لو, مدیر اجرایی سابق باراک اوباما رئیس جمهور انتقال در سال 2008 مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری گفت که او و اوباما هر دو از آن آگاه و بر اساس آن برنامه ریزی.

"ما نمی خواهید به اعلام پیروزی در انتخابات در سال 2008 و نمی دانم چه گام بعدی بود," او می گوید. "و این یکی از دلایل ما شروع به برنامه ریزی خیلی زود است."

لو می گوید: این روند تا حدی متفاوت بود 12 سال پیش.

"بود که طی یک مقدار زمان های مختلف که در آن انتقال شد تا حد زیادی انجام شده تحت رادار" او می گوید. "آن در نظر گرفته شد بعید به طرح انتقال. آن در نظر گرفته شده برای اندازه گیری پرده. در حال حاضر قبلی کاندیداهای ریاست جمهوری تا به حال همه برنامه ریزی شده انتقال, اما آن را آشکارا انجام می شود."

اما در حال حاضر آن است.

از سال 2008 کنگره به تصویب قوانین رسمی فرایند و حصول اطمینان وجود دارد که خرید در از دو نامزد اصلی حتی در این مرحله از مبارزات انتخاباتی.

و نه خیلی زود و با توجه به دیوید Marchick که هدایت این مرکز برای انتقال ریاست جمهوری.

"انتقال پروژه بزرگ انجام, آیا رئیس جمهور تهمت برنده انتخاب مجدد و یا اینکه [سابق] معاون رئیس جمهور بایدن برنده," او می گوید.

"اگر بایدن برنده او شما نیاز به تعیین از 4000 نفر از 1200 از آنها نیاز به دریافت تایید کرد." اگر تهمت برنده انتخاب مجدد, Marchick می گوید: "تاریخ نشان می دهد که تقریبا نیمی از مقامات در دفتر در مراسم تحلیف دومین ترک در ظرف شش ماه."

در اوایل این ماه به عنوان مورد نیاز مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به نام شورای هماهنگی رهبری جدید رئیس ستاد علامت مراتع به سازماندهی کاخ سفید گذار تلاش و مقابله با بایدن مبارزات انتخاباتی. و دفتر مدیریت و بودجه ارسال یک توجه داشته باشید به سازمان گفتن آنها را به آماده شدن. بایدن گفته است که حامیان مبارزات انتخاباتی خود است قصد دارد بیش از حد.

بخشی از دلیل برای پیشبرد کار این است که انتقال پذیر است زمان برای دولت است. مارتا Joynt کومار که سران کاخ سفید انتقال پروژه می گوید که درس آموخته بود و در سال 2001.

"بسیاری وجود دارد جای خالی در موقعیت در کل امنیت ملی منطقه زمانی که حملات رخ داده در سپتامبر. 11" کومار می گوید. "به طوری که آنها می خواستند برای حرکت آماده سازی به طوری که یک رئیس جمهور منتخب به یک گروه از مردم که در حال حاضر بدست امنیتی خود را از سر بگذرانند و آماده برای رفتن."

و شرایط منحصر به فرد از این سال coronavirus همه گیر کومار می گوید: جمع آوری مجموعه خود را از مسائل.

"این احتمال وجود دارد که موج دوم و موج دوم می تواند اتفاق می افتد در سراسر زمان, انتخابات," او می گوید. "بنابراین بسیاری از اندیشه است که برای رفتن به آن" حتی از جمله آماده سازی فضای اداری.

خدمات عمومی دولت اختصاص فضا در وزارت بازرگانی ساختمان در واشنگتن برای توافق با انتقال تیم.

Marchick می گوید آن را حتی ممکن است که این بیماری همه گیر ممکن است ضرورت مجازی, انتقال, این سال, در بالای هر چیز دیگری.

"امروز ما باید بدترین نرخ بیکاری پس از رکود بزرگ" او می گوید. "ما اضافه کردن به که یک بحران بهداشتی. ما در یک بسیار قطبی سیاسی محیط زیست است."

او می گوید که ترکیب ممکن است این انتقال مهم ترین را از سال 1932 هنگامی که فرانکلین روزولت موفق هربرت هوور.

سابق اوباما انتقال مدیر Lu می گوید نکته کلیدی برای آماده شدن برای ریاست جمهوری انتقال غیر منتظره. اوباما انتخاب شد در میانه رکود بزرگ ،

لو می گوید: انتقال تیم به حال آماده به کار در "ده یا 15 مناطق سیاست های مختلف, همه چیز از مهاجرت به آموزش و پرورش به مراقبت های بهداشتی. اما بدیهی است که به عنوان پاییز 2008 منتقل مهم ترین چیز بود که اقتصاد را به بالا و در حال اجرا است."

لو می گوید: انتقال مقامات "نیاز به آماده شدن اما شما همچنین نیاز به درک که همه چیز را تغییر دهید و شما باید زیرک باشد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب