بایر به پرداخت بیش از 10 میلیارد دلار برای حل و فصل سرطان دعاوی بیش از Weedkiller خلاصه

بزرگنمایی این تصویر بایر می گوید یک راه حل با ارزش بیش از 10 میلیارد دلار حل و فصل خواهد شد بسیاری ا

توسط MINERALNEWS در 5 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

بایر می گوید یک راه حل با ارزش بیش از 10 میلیارد دلار حل و فصل خواهد شد بسیاری از تقریبا 125,000 ادعا می کند این شرکت در حال حاضر بیش از چهره خود را ارزیابی محصول. در اینجا یک کشاورز اسپری به glyphosate علف کش در شمال غربی فرانسه در ماه سپتامبر. Jean-François Monier/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Jean-François Monier/خبرگزاری گتی ایماژ

بایر خواهد پرداخت بیش از 10 میلیارد دلار برای پایان دادن به دهها هزار نفر از پرونده های حقوقی ثبت بیش از آن خلاصه weedkiller این شرکت اعلام کرد که روز شنبه. حل و فصل همچنین حل بسیاری از موارد دیگر بیش از این علف کش dicamba و همچنین آب آلوده به مواد شیمیایی سمی به نام PCBs.

بسیاری از شاکیان می گویند خلاصه این عنصر فعال — glyphosate — ناشی از آنها را به توسعه سرطان است. خلاصه شده توسط مونسانتو که بایر خریداری شده در سال 2018 برای $63 میلیارد دلار است.

تصمیم به حل و فصل خلاصه موارد بایر مدیر عامل شرکت ورنر Baumann گفت: خواهد "بازگشت به گفتگو در مورد ایمنی و ابزار از glyphosate مبتنی بر علف کش ها به صورت علمی و قانونی عرصه و به تمام بدن از علم است."

این خلاصه ای حل و فصل می کند را پوشش نمی دهد سه مورد است که در حال حاضر به محاکمه و ادامه خواهد داد تا از طریق روند درخواست. در یکی از این موارد کالیفرنیا داوران اهدا یک زن و شوهر بیش از 2 میلیارد دلار خسارت قبل از دادگاه به شدت کاهش داده است که مقدار.

پنج سال پیش سازمان بهداشت جهانی آژانس بین المللی تحقیقات سرطان طبقه بندی شده glyphosate به عنوان "احتمالا سرطان زا برای انسان است." دولت سازمان بهداشت و درمان در بسیاری از کشورها تعیین کرده اند glyphosate امن است برای استفاده از, اما شاکیان در بیش از 100,000 پرونده های حقوقی می گویند شیمیایی آسیب آنها از جمله اتهامات است که آن را ناشی از لنفوم غیر هوچکین.

حل و فصل خواستار بایر به پرداخت از $8.8 میلیارد دلار به 9.6 میلیارد دلار برای حل و فصل زمان ارزیابی پرونده های حقوقی. این شرکت نیز خود را کنار بگذارند $1.25 میلیارد دلار به صندوق پرداخت به صورت بالقوه ادعا می کند در آینده است.

بخش هایی از این معامله هستند و در انتظار تصویب دادگاه از جمله از قاضی وینس Chhabria ایالات متحده دادگاه منطقه ای برای منطقه شمال کالیفرنیا.

در علاوه بر این به ادعا می کند بیش از این خلاصه محصول توافق را نیز حل و فصل بسیاری از موارد ثبت بیش از dicamba. کشاورزان می گویند که هنگامی که مواد شیمیایی اسپری آن را منحرف به همسایه مزارع و باغ ها تحمیل گسترده آسیب وجود دارد.

بایر می گوید آن را "پرداخت تا در مجموع 400 میلیون دلار برای حل و فصل چند منطقه در انتظار دادخواهی در ایالات متحده دادگاه منطقه شرق میسوری و ادعا می کند برای 2015-2020 محصول سال" مربوط به dicamba ادعا می کند.

که بخشی از معامله را شامل نمی شود یک تصمیم از اوایل سال جاری هنگامی که یک هیئت منصفه دستور بایر و آن codefendant BASF به پرداخت هلو میسوری کشاورز بیش از 250 میلیون دلار.

حل و فصل همچنین شامل برخی از $820 میلیون دلار پرداخت بیش ادعا می کند که مونسانتو آلوده عمومی آب با بورد مدار چاپی یا polychlorinated biphenyls.

به عنوان دولت تاثیر پنسیلوانیا گزارش کرده است:

"در سال 1979 به سازمان حفاظت محیط زیست ممنوع استفاده از بورد مدار چاپی, اما آنها هنوز هم وجود دارد در برخی از محصولات تولید شده قبل از سال 1979. آنها باقی بماند در محیط زیست به دلیل اتصال آنها به رسوبات و خاک. بالا قرار گرفتن در معرض pcb ها می تواند باعث نقص هنگام تولد تأخیر رشد و کبد تغییرات."

مونسانتو از نظر قانونی تولید برد مدار چاپی قبل از توقف تولید در سال 1977. شرکت پرداخت خواهد شد $650 میلیون دلار به محلی حل و فصل دعاوی و $170 میلیون به وکلای کل نیومکزیکو آمریکا و منطقه کلمبیا.

NPR دن چارلز کمک به این گزارش.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن