B. C. چهره تماس به دخالت در ونکوور بی خانمان اردوگاه پس از ویدئو رویارویی

ونکوور—وجود افزایش تنش ها در ونکوور محله که در آن یک اردوگاه فنر ماه پیش با یکی از شهرستان های عضو شورا خواستا

توسط MINERALNEWS در 12 مرداد 1399

ونکوور—وجود افزایش تنش ها در ونکوور محله که در آن یک اردوگاه فنر ماه پیش با یکی از شهرستان های عضو شورا خواستار استان به مرحله پس از او می گوید تهدید شد.

عضو شورا پیت سرخ که زندگی در ونکوور Strathcona محله بود و تهدید توسط یک مرد در صبح روز جمعه پس از او می گوید: او در پا برای محافظت از یک همسایه.

این مرد با تهدید چاقو او انداخت و پانچ که او قادر به بلوک سرخ اضافه شده است.

"این است که نسبتا به طور منظم بروز اواخر," او در مصاحبه ای گفت: در روز شنبه ادعا که کودکان شده اند در معرض تهدید خانواده ها مواجه شده اند خشونت و تفنگ دستی پیدا شد در یک زمین بازی در پارک.

ونکوور پلیس بازگشت نیست درخواست برای اظهار نظر در مورد اینکه آیا آنها در حال بررسی این حادثه و یا اگر وجود دارد افزایش جرم و جنایت پس از این اردوگاه آغاز شده است.

Kim Allen, همسایه که بخشی از رویارویی در فیلم گفت: این نشان می دهد که سطح تنش در محله.

معلوم نیست که آیا او یک عضو از بی خانمان ها گاه اما آلن گفت: او نا امید شده است.

"ما در لبه. ما فقط تا به حال به اندازه کافی. و درگیری (جمعه) تنها یک چیز است. این یک چیز مشترک," او گفت:.

سرخ گفت: او معتقد است که مسائل رو به اردوگاه مربوط به اعتیاد و مسکن, سقوط خارج از شهر حوزه قضایی و نیاز به حمایت بیشتر از سطوح ارشد دولت است.

جهت یابی مراکز که B. C. دولت اختصاص 50 میلیون دلار در بودجه بیش از سه سال به سمت در قبل از همه گیر بودجه خوبی خواهد بود برای اولین بار او اضافه شده است.

چنین مراکز را تخت پشتیبانی و شال خدمات برای کمک به افراد مبتلا به اعتیاد و دیگر مسائل مربوط به سلامت پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مسکن دائمی.

"تمرکز ناوبری مرکز برای کمک به افرادی که می خواهید و نیاز به کمک ما," او گفت:.

اما او مطمئن نیستید اگر رهبران اردوگاه را قبول خود را از دست دادن حکومت خود در این مدل.

"من شده اند حمایتی و من فکر نمی کنم آنها قادر به اداره این اردوگاه," او گفت:. "این یک بازی سیاسی و یک فعال رویکرد است. من فکر نمی کنم نتایج نهایی خواهد بود که بهترین برای افرادی که به کمک ما نیاز دارند."

وزیر توسعه اجتماعی و کاهش فقر شین سیمپسون در بیانیه ای گفت که او قدردانی نگرانی های مطرح شده توسط سرخ و ساکنان دیگر.

"ما در حال درخواست از دولت فدرال به گام تا پیوستن به ما در ارائه کمک های مالی برای مسکن. من هم تشویق به افزایش تلاش های خود را در سراسر جامعه ایمنی در نور از نگرانی های ما شنیده ایم از Strathcona ساکنان," او گفت:.

سیمپسون افزود که دولت استانی منتقل شده است بیش از 2500 نفر به جدید حمایتی مسکن پس از همه گیر آغاز شده و مجبور به گفتن بیشتر در مورد جهت یابی مراکز در هفته های آینده.

این اردوگاه آغاز شده بود پس از قبلی چادر شهرستانها در اوپنهایمر و خرچنگ پارک تعطیل شد, دادگاه بوده است.

ونکوور پارک مدیره تصویب یک حرکت در جولای اجازه می دهد مردم را به کمپ در پارک با کمپ مورد نیاز برای بسته بندی و حرکت هر روز صبح.

Chrissy برت یکی از شهر چادر را spokeswomen و سازمان دهندگان گفت: این شهرستان یک فرصت برای جلوگیری از این وضعیت از افزایش آن است اما موفق به انجام این کار.

او محکوم خشونت بین ساکنان و گردشگران اما گفت که متفاوت پلیس راه پاسخگویی به حوادث برجسته تعصب کمپ چهره.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"من در مواجهه با خشونت از عمومی به طور منظم که نیست از اینجا و هیچ کس می آید به ما کمک کند. و در عین حال زمانی که افراد دیگر تماس بگیرید و در مورد چیزهایی که ما پلیس است که در یک واقعا خشونت آمیز راه" برت گفت.

او اضافه کرد که او باور ندارد که فرد دیده می شود تهدید سرخ در فیلم ساکن بود از چادر اردوگاه.

برت تصریح کرد: حمایت از او برای خود حاکم و کم مانع پشتیبانی اجازه می دهد تا کمپ یک فرم جایگزین مسکن است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن