مقامات پروب رادیو, سایت, اختلال در جریان تظاهرات

AUSTIN تگزاس - مقامات در حال بررسی دخالت پلیس و ارتباطات رادیویی و وب سایت ها و شبکه های مورد استفاده توسط اجر

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399

AUSTIN تگزاس - مقامات در حال بررسی دخالت پلیس و ارتباطات رادیویی و وب سایت ها و شبکه های مورد استفاده توسط اجرای قانون و مقامات دیگر در طول های اخیر آمریکا در اعتراض به مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس.

اگر چه تلاش برای اخلال پلیس رادیو و وب سایت ها در مینه سوتا آمریکا و تگزاس در نظر گرفته نمی از لحاظ فنی مشکل هک فدرال و مقامات امنیتی هشدار داد که اجرای قانون باید آماده برای چنین تاکتیک به اعتراضات ادامه خواهد داد.

مقامات هنوز شناسایی هر کسی مسئول و یا ارائه اطلاعات بیشتر در مورد چگونه این اختلال انجام شد. اما مقامات به خصوص نگران مزاحمت به پلیس فرکانس های رادیویی در طول هفته گذشته ماه مه به عنوان dispatchers تلاش برای پاسخ مستقیم به تظاهرات و ناآرامی است که تحت الشعاع تظاهرات مسالمتآمیز.

در طول تظاهرات در دالاس در مه 31, کسی به دست اورد دسترسی به اداره پلیس را تکه تکه فرکانس رادیویی و مختل افسران ارتباطات با پخش موسیقی خود را بیش از رادیو با توجه به ژوئن 1 هوش ارزیابی از وزارت امنیت داخلی ایالات متحده.

N. W. A. آهنگ "F--k پلیس" شنیده می شود بازی میان پلیس رادیو پچ پچ از این روز با توجه به فیلم های ضبط شده از Broadcastify که آرشیو امنیت عمومی رادیو خوردها. پلیس دالاس نیست پاسخ به سوالات در مورد این حادثه.

این ارزیابی که به دست آمده توسط آسوشیتدپرس, ویژگی های دالاس اختلال ناشناخته "بازیگران" و نمی گویند که چگونه آنها دیده فرکانس رادیویی. آن هشدار داد که حملات از انواع مختلف به احتمال زیاد باقی بماند.

"در کوتاه مدت مخل سایبر فعالیت های مربوط به تظاهرات احتمالا ادامه خواهد داد — بازیگران مختلف می تواند انجام این عملیات با پتانسیل برای استفاده موثر تر قابلیت های مانند ransomware و یا هدف بالاتر پروفایل شبکه" ارزیابی هشدار می دهد.

ارزیابی اشاره کرد مشکلات مشابه با پلیس شیکاگو را تکه تکه کردن فرکانس های رادیویی در طول بزرگ در مرکز شهر تظاهرات در 30 مه پس از گزارش آتش سوزی و سرقت و خرابکاری. پلیس شیکاگو نیز باید گفت نه, چگونه فرکانس های رادیویی در دسترس بودند اما یک مقام این شهر دفتر مدیریت اضطراری و ارتباطات گفت: شیکاگو سان تایمز که تاکتیک بود "بسیار خطرناک است."

پلیس در سراسر کشور باید رمزگذاری شده خود را ارتباطات رادیویی اغلب با این استدلال که این یک راه برای محافظت از افسران و بلوک مجرمان از گوش دادن در به طور گسترده ای در دسترس است نرم افزار تلفن است که پلیس پخش کانال های رادیویی. اما رسانه های محلی و علاقمندان باید نا امید شده توسط تغییرات که همچنین جلوگیری از آنها را از گزارش در مورد مسائل مربوط به امنیت عمومی.

وزارت امنیت داخلی صادر جداگانه هشدار این هفته گزارش داد که اطلاعات شخصی از افسران پلیس در سراسر کشور است که به بیرون درز آنلاین. با توجه به گزارش های به دست آمده توسط AP اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی شامل افسران شماره تلفن و آدرس ایمیل.

سازمان های اجرای قانون قرار داده شده اند توسط آنلاین pranksters یا هکرها در سال های اخیر از جمله توسط برخی که ادعا می شود با انگیزه در زمین تظاهرات در برابر پلیس تاکتیک. برای مثال نرم جمعی ناشناس مسئولیت برای defacement از پلیس محلی بخش' وب سایت در سال 2012 به عنوان معترضان با ماموران در جنبش اشغال وال استریت.

افرادی که خود شناسایی شده به عنوان بخشی از جمعی نیز ادعا کرد که دیده اعزام نوار و دیگر فرگوسن اداره پلیس پرونده در سال 2014 پس از یک افسر پلیس به ضرب گلوله و کشته شدن مایکل براون 18 ساله سیاه پوست ،

مانند دیگر نهادهای دولتی, سازمان های اجرای قانون در سال های اخیر بارها هدف حمله ransomware است که در آن یک مجرم عملا قفل کردن کامپیوتر قربانی فایل ها و یا سیستم و خواستار پرداخت به آنها را آزاد کند.

شيوع حملات سایبری — که می تواند باعث آسیب فیزیکی و یا گسترده اختلال — و کمتر شدید آنلاین حیله گری مانند سرقت کلمات عبور داده می شود سازمان های اجرای قانون تجربه بیشتری در دفع تلاش برای خراب کردن وب سایت خود و یا دسترسی به اطلاعات حیاتی است. اما هکرها انطباق بیش از حد و دولت با منابع کمتر از شرکت های خصوصی که اغلب در تلاش برای نگه دارید تا گفت مورگان رایت ارشد مشاور امنیت برای امنیت سایبر شرکت SentinelOne.

"بزرگترین نگرانی آنها در حال حاضر است که ایمنی از جوامع خود ایمنی از افسران خود را" رایت گفت: چگونه سازمان های اجرای قانون مشاهده cyberthreats زیادی در میان تظاهرات و ناآرامی. "اما اگر شما نگاهی به آنچه که زیربنای همه چیز استفاده می کنیم برای برقراری ارتباط همکاری و کار آن را تمام فن آوری است."

به عنوان تظاهرات بزرگ جمع آوری بخار پس از مارس 25 مرگ فلوید یک دستبند سیاه و سفید مردی که پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس مورد استفاده زانو خود را به پین گردن او را برای چند دقیقه مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz گفت: دولت شبکه شده اند. او در توصیف این فعالیت به عنوان یک "بسیار پیچیده انکار سرویس حمله کند."

اما به گفته کارشناسان استراتژی بمباران یک وب سایت با ترافیک شایع است و همیشه نمی توانید یک سطح بالایی از مهارت مقابله با Walz توضیحات. مینه سوتا مدیر ارشد فناوری اطلاعات Tarek Tomes بعد گفت: خدمات دولت نیست, مختل شود.

اما تلاش کردم توجه زیادی تا حدودی به دلیل تایید نشده آنلاین ناشناس ادعا می کند که مسئول بود پس از سال ها از نادر فعالیت است. غیر متمرکز گروه تا حد زیادی رفت و آرام در سال 2015 است اما هنوز هم در سطح جهان شناخته شده بر اساس تیتر گرفتن حملات سایبری علیه ویزا و مسترکارت کلیسای ساینتولوژی و سازمان های اجرای قانون.

کاربران توییتر نیز تایید نشده ادعا می کند که ناشناس بود پشت اخیر قطع متناوب در شهر در وب سایت دولت در تگزاس پایتخت Austin. پست های خود را نشان داد که اختلال شد مجازات برای ماموران پلیس تیراندازی یک 20 ساله مرد سیاه و سفید در سر با یک کیسه لوبیا در طول 31 مه اعتراض در خارج از مقر پلیس.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

مجروح معترض شناسایی توسط خانواده به عنوان جاستین هاول باقی مانده در بیمارستان بستری چهارشنبه در وضعیت بحرانی است.

این شهر از آن گروه به دنبال سایت مسائل اما یک سخنگوی روز دوشنبه گفت که او نمی تواند ارائه هر گونه اطلاعات در مورد علت. او گفت که این سایت هنوز در حال تجربه یک حجم بالایی از ترافیک.

"شما باید انتظار ما" یک حساب کاربری مسئله به Anonymous' نوشته شده در توییتر. همچنین هشدار داد که "اهداف جدید هستند که به زودی."

جمعی رویکرد — هر کسی می تواند عمل در نام آن — باعث می شود آن را دشوار است به منظور بررسی اخیر ادعا می کند از مسئولیت. اما حساب توییتر طولانی وابسته ناشناس مشترک آنها گفت: گابریلا کلمن یک استاد در دانشگاه مک گیل در مونترال که مورد مطالعه ناشناس جنبش برای سال.

مردم با پیشرفته تر و مخل مهارت های هک اغلب سوار قله موارد از توجه به صورت ناشناس و روشن نیست که آیا این نوع فعالیت را از سر او اضافه شده است.

"وجود دارد بسیاری از چیزهایی که در پس زمینه, مردم چت," کلمن گفت. "این که آیا یا نه آن را تحقق یکی دیگر از سوال است. اما قطعا مردم با نوع تحریک و صحبت کردن و اتصال."

___

این داستان به روز شده است برای درست مورگان رایت عنوان شغلی. بديهي است که مشاور امنیت نه رئیس افسر امنیتی در SentinelOne.

___

Foody گزارش از شیکاگو است. آسوشیتد پرس نویسنده جیک Bleiberg در دالاس کمک به این گزارش.

___

اقاقیا کورونادو یک عضو سپاه برای آسوشیتد پرس/گزارش خانه ملت امریکا, اخبار ابتکار. گزارش برای امریکا غیر انتفاعی خدمات ملی برنامه ای است که روزنامه نگاران محلی در اتاق های خبر به گزارش undercovered مسائل.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن