مقامات در بریتانیا را بررسی فارسی پارک سلاح سرد به عنوان یک حادثه تروریستی

بزرگنمایی این تصویر Forbury باغ در خواندن, انگلستان, سایت حمله با چاقو در شب 20 ژوئن. مقامات پلیس با

توسط MINERALNEWS در 1 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

Forbury باغ در خواندن, انگلستان, سایت حمله با چاقو در شب 20 ژوئن. مقامات پلیس باید به طور رسمی اعلام کرد و آن را یک حادثه تروریستی. Alastair گرانت/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Alastair گرانت/AP

یک سلاح سرد در پارک که به کشته شدن سه نفر و مجروح شدن چندین نفر دیگر در روز شنبه در حال بررسي است به عنوان یک حادثه تروریستی مقامات در بریتانیا اعلام کرد در روز یکشنبه.

وقوع حمله در Forbury باغ یک پارک عمومی در شهر خواندن انگلستان حدود 40 مایلی غرب لندن است. با توجه به دره رودخانه تیمز پلیس یک مرد حمله پارک را برانگیخت با چاقو حدود 7 p. m. خروج سه نفر کشته و سه با "آسیب های جدی است." افسران بازداشت 25 سال از خواندن بر روی صحنه و بازداشت او به اتهام قتل.

در بیانیه منتشر شده روز شنبه رئیس مبارزه با تروریسم پلیس نیل باسو گفت: این فرد هنوز در بازداشت است و فکر می کردم که به تنهایی عمل کرده. منابع امنیتی به بی بی سی گفت این مرد تصور می شود یک لیبی ملی.

"از ما درخواست انجام شده تا کنون افسران پیدا کرده اند هیچ چیز را نشان می دهد که وجود دارد دیگر افراد درگیر در حمله و در حال حاضر ما به دنبال هر کس دیگری در رابطه با این حادثه" باسو گفت.

او افزود که سلاح سرد بود و ربطی به صلح آمیز Black Lives Matter اعتراض که تا به حال صورت گرفته در این پارک پیش از آن روز و به این نتیجه رسیدند ساعت قبل از حمله.

یک شاهد عینی, Lawrence, مخمر آبجو به بی بی سی گفت که گروه های از مردم نوشیدن و لذت بردن از پارک هنگامی که یک مرد به طور ناگهانی شروع به فریاد و darting در اطراف یک دایره در حدود هشت تا 10 نفر. مخمر گفت: او را دیدم به او چاقو چند نفر با "عظیم" چاقو که او تخمین زده شده است حداقل پنج اینچ طولانی است. به عنوان مردم شروع به جیغ کشیدن و فرار او گفت که مهاجم با چاقو به حداقل یک فرد در یک خوشه.

"حوادث از این طبیعت بسیار نادر هستند هر چند من می دانم که می خواهد کمی آرامش برای کسانی که درگیر و درک نگرانی است که این حادثه را باعث شده در میان جامعه محلی ما گفت:" جان کمپبل رئیس پاسبان از دره رودخانه تیمز ،

رهبران ملی نیز در واکنش سریع به این حمله است. نخست وزیر بوریس جانسون گفت که او "وحشت زده و بیمار" حادثه و تشکر پلیس محلی برای شجاعانه "مقابله" مظنون است.

"قلب من نماز و افکار با تمام کسانی که تحت تاثیر و به مردم از خواندن خواهد بود که عمیقا شوکه و نگران این حادثه وحشتناک" گفت: دبیر خانه Priti پاتل.

عملیات مقامات در حال تشویق اعضای عمومی که شاهد حمله و یا دیگر اطلاعات مربوط به تماس با پلیس و خودداری از به اشتراک گذاشتن تصاویر و یا فیلم ها از این حمله در رسانه های اجتماعی.

در حالی که بریتانیا دارای اب و هوای یک سری از حملات تروریستی در طول چند سال گذشته محل از روز شنبه حمله غیر معمول بود که بیشتر حمله قرار داده اند در مکان های لندن برای سیاسی نماد و حداکثر برسانید.

با توجه به M15 ملی سطح تهدید به انگلستان از تروریسم باقی مانده تعیین شده به عنوان "قابل توجه است." در درون آژانس امنیت را در پنج سطح طبقه بندی سیستم نشان می دهد احتمال یک حمله تروریستی "قابل توجهی" می افتد در وسط.

فرانک Langfitt کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب