استرالیا بسته ایالتی مرز به دلیل شیوع کروناویروس

بزرگنمایی این تصویر نیو ساوت ولز مقامات بهداشت مصاحبه مسافران به عنوان آنها می رسند از یک کوانتاس پر

توسط MINERALNEWS در 17 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

نیو ساوت ولز مقامات بهداشت مصاحبه مسافران به عنوان آنها می رسند از یک کوانتاس پرواز که پرواز از ملبورن در فرودگاه سیدنی در ماه جولای. D. James Morgan/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
D. James Morgan/گتی ایماژ

مرز بین کشورهای استرالیا ویکتوریا و نیو ساوت ولز را به دلیل افزایش coronavirus موارد مقامات اعلام کرد در روز دوشنبه.

ویکتوریا برتر Daniel Andrews گفت: بسته شدن است برای یک دوره نامشخص.

ویکتوریا که سرمایه شهر ملبورن وارد شده 127 تایید موارد در 24 ساعت گذشته, که حساب برای بیش از 90 ٪ از استرالیا عفونت در این دوره با توجه به داده های ملی.

نیو ساوت ولز برتر Gladys Berejiklian گفت که این مرز برای اولین بار تعطیل به ساکنان ملبورن که در آن شیوع متمرکز شده و خواهد شد و سپس گسترش به تمام ساکنان ویکتوریا در روز چهارشنبه. پلیس و مقامات بهداشت را نظارت بر 55 زمین عبور — از جمله بزرگراه و پل و آبراه و همچنین فرودگاه ها و ایستگاه های راه آهن با توجه به یک گزارش از ABC استرالیا.

"ما نمی گرفته اند و این گام مگر ما کاملا به حال به" Berejiklian گفت. "لطفا می دانم که این تصمیم ما را به آرامی اما در طول همه گیر من همیشه گفته نیو ساوت ولز را بدون تاسف سیاست."

چندین پروژه های مسکن قرار داده شده است در مستند به دلیل شیوع بیماری در اطراف ملبورن. صبح سیدنی هرالد گزارش داد که ساکنان نه مسکن برج در حومه شهر قرار داده شده است در یک مستند پس از سنبله در coronavirus موارد است.

اندروز وعده داده شده به حفاظت از ساکنان از مشکلات مالی.

تصمیم به تعطیل مرز علائم اولین بار پس از سال 1919 اسپانیایی شیوع آنفولانزای که مقامات را مسدود جنبش بین دو کشور می باشد. ویکتوریا دیگر مرز با ایالت استرالیای جنوبی است که در حال حاضر بسته شده است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن