وکیل: 2 سابق پلیس در Floyd مرگ شد rookies

مینیاپولیس - دو سه مینیاپولیس افسران پلیس متهم به کمک و معاونت در جرم در مرگ جورج فلوید شد rookies سختی مشروط

توسط MINERALNEWS در 16 خرداد 1399

مینیاپولیس - دو سه مینیاپولیس افسران پلیس متهم به کمک و معاونت در جرم در مرگ جورج فلوید شد rookies سختی مشروط هنگامی که ارشد تر سفید افسر نادیده سیاه, مرد گریه می کند برای کمک و فشرده زانو به گردن خود دفاع وکیل مدافع گفت: پنج شنبه.

Earl Gray گفت: مشتری خود را افسر سابق توماس خط تا به حال هیچ چاره ای اما به دنبال دستورالعمل از درک چوین که تاکنون به اتهام قتل درجه دوم در floyd's مارس 25 مرگ است. خاکستری به نام پرونده مشتری خود را "بسیار ضعیف است."

یک قاضی تعیین وثیقه در $750,000 هر کدام برای Lane, J. Alexander Kueng و Tou Thao, زمانی که آنها ساخته شده خود را برای اولین بار حضور در Hennepin شهرستان دادگاه منطقه چهار شنبه. به طور همزمان و فقط بلوک دور مشاهیر دوستان و بستگان خود را جمع آوری تتم فلوید در یک کالج کتاب مقدس.

This combination of handout photos provided by the Hennepin County Jail created on June 03, 2020 shows (L-R) ex-officers Derek Chauvin, Tou Thao, J. Alexander Kueng and Thomas Kiernan Lane.

مینیاپولیس اداره پلیس اخراج چهار افسران هفته گذشته و به اتهام چوین — در ابتدا با سوم قتل درجه — روز بعد. اما تظاهرات آغاز شد که در خیابان مینیاپولیس به سرعت گسترش در سراسر کشور خواستار عدالت برای فلوید و دیگر آمریکایی های آفریقایی تبار بودند که کشته شده توسط پلیس.

روز چهارشنبه سه نفر دیگر از افسران متهم شدند با کمک و معاونت در جرم قتل درجه دوم. در صورت محکومیت آنها به طور بالقوه صورت همان مجازات به عنوان چوین: تا 40 سال در زندان است.

خاکستری گفت: تمام خط بود نگه فلوید را به طوری که او نمی تواند پا زدن و او تاکید کرد که شکایت کیفری می گوید لین خواسته چوین دو بار اگر آنها باید رول فلوید و ابراز نگرانی کرد که فلوید ممکن است در هذیان. او گفت: خط انجام CPR در آمبولانس.

"آنچه که موکل من قرار است انجام دهد اما به دنبال آنچه که او مسئول آموزش گفت ؟ این است که کمک و معاونت در جرم جرم است؟" خاکستری پرسید.

خاکستری و Kueng دفاع وکیل تام Plunkett, خواسته دادگاه برای کاهش وثیقه گفت: مشتریان خود شده بود ماموران پلیس فقط برای چهار روز هنگامی که فلوید کشته شد. پرونده های پلیس نشان می دهد که در حالی که مردان بودند rookies, آنها تا به حال تجربه بیش از یک تعداد انگشت شماری از روز در نیروی. با توجه به سوابق آنها در پیوست این گروه در ماه فوریه 2019 شد و تمام افسران در ماه دسامبر. مینیاپولیس افسران باید در خدمت یک سال در مشروط شدن و صرف زمان در زمینه آموزش با یک افسر ارشد قبل از آنها به طور کامل واجد شرایط است.

Kueng که سیاه شد, یک افسر پلیس به خاطر او "می خواستم به ایجاد جامعه خود را به مکانی بهتر" Plunkett گفت. او گفت: Kueng مطرح شد توسط خود مادر تنها در مینیاپولیس' عمدتا سیاه و سفید سمت شمال.

Plunkett و Thao وکیل رابرت Paule نیست آدرس محاسن این اتهامات در دادگاه و کاهش یافته است به نظر پس از شنیدن از احترام به Floyd خانواده در یادبود.

قاضی پل Scoggin مجموعه بعدی خود را در دادگاه تاریخ ژوئن 29. خاکستری گفت: او قصد دارد برای تمدید استدلال خود را برای کاهش وثیقه و سپس گفت: آن را می تواند بیش از یک سال برای Lane را برای رفتن به دادگاه.

یک تاریخ برای چوین اول دادگاه ظاهر شده است و خود را وکیل عمومی اظهار نظر در مورد. آخرین شکایت کیفری می گوید اقدامات او بودند "قابل توجه علی عامل آقای فلوید از دست دادن هوشیاری تشکیل توجهی آسیب بدنی و آقای فلوید مرگ نیز هست."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

شکایت علیه لین, 37, یادداشت که در حالی که او پیشنهاد کرد به چوین که فلوید باید بیش از نورد او "در زمان هیچ اقدامی برای کمک به آقای فلوید برای تغییر موقعیت خود و یا به منظور کاهش نیروی افسران با استفاده از در برابر آقای فلوید."

Kueng شکایت می گوید: 26 سال قرار بود بین چوین و لین و می تواند شنیدن نظرات خود را. Thao, 34, دیده می شد در تلفن همراه تصویری ایستاده در نزدیکی یک جمعیت از تماشاگران و شکایت می گوید: اگر چه او در ذهن یک داد و بیداد خویشتن — طراحی شده برای محدود کردن جنبش از یک فرد در بازداشت — از تیم ملی ماشین "افسران تصمیم به استفاده از آن و حفظ موقعیت خود."

رژیم صهیونیستی. تیم Walz و وزارت مینه سوتا حقوق بشر دستور داده اند که حقوق مدنی تحقیق و تفحص از اداره پلیس برای تعیین چگونه به آدرس تبعیض نژادی و ایجاد تغییرات سیستماتیک.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن