آتلانتا رئیس پلیس استعفا پلیس پس از شلیک و کشتن مرد سیاه

بزرگنمایی این تصویر آتلانتا رئیس پلیس اریکا سپر در طول امنیتی کنفرانس مطبوعاتی در سوپر باول LIII هفت

توسط MINERALNEWS در 25 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

آتلانتا رئیس پلیس اریکا سپر در طول امنیتی کنفرانس مطبوعاتی در سوپر باول LIII هفته در ماه ژانویه 2019. سپر استعفا داد و یک روز بعد از پلیس و کشته شدن 27 ساله ، غنی Graessle/آیکون Sportswire via Getty Images پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
غنی Graessle/آیکون Sportswire via Getty Images

آتلانتا رئیس پلیس استعفا کرده است کمتر از یک روز پس از اینکه پلیس به ضرب گلوله یک زن 27 ساله مرد سیاه و سفید در خارج از یک رستوران فست فود.

شهردار Keisha لنس کف روز شنبه اعلام کرد که او تا به حال پذیرفته اریکا سپر' استعفای. در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: کف سپر آگاه بود او را از این تصمیم گفت: آن را از یک میل برای آتلانتا اداره پلیس برای خدمت به عنوان یک مدل برای اصلاحات.

"رئیس سپر شده و بلافاصله به کنار به عنوان رئیس پلیس به طوری که این شهر ممکن است حرکت رو به جلو با فوریت در بازسازی اعتماد به شدت مورد نیاز در سراسر جامعه ما" پایین گفت.

سپر' استعفای شرح زیر است اعتراض بیش از پنج شنبه شب مرگ از Rayshard بروکس. یک افسر پلیس به ضرب گلوله 27 ساله پس از بروکس فرار با یک افسر تیزر و اشاره به آن در پلیس پس از درگیری های گرجستان, اداره تحقیقات گفت. پلیس تا به حال شده است به نام پس از بروکس داشت خواب در یک ماشین در یک وندی درایو-از طریق. این GBI گفت: ماموران اقدام به دستگیری او هنگامی که بروکس شکست خورده متانت آزمون.

مقامات مشخص نشده بروکس' مسابقه هر چند کثیرالانتشار تصویری در رسانه های اجتماعی نشان می دهد یک مرد سیاه و سفید دست و پنجه نرم کردن با دو افسر پلیس قبل از اجرای دور با یکی از اسلحه تیزر. دو ماموران پس از تعقیب و عکس شنیده ها از نظر.

در طول کنفرانس مطبوعاتی کف ارائه شده او تسلیت به بروکس' خانواده است. او همچنین خواستار پایان دادن فوری افسر که اخراج این عکس که به کشته شدن بروکس.

"در حالی که ممکن است بحث این بود که آیا مناسب استفاده از نیروی مرگبار, من قویا معتقدم که یک تمایز روشن بین آنچه شما می توانید انجام دهید و آنچه که شما باید انجام دهید" پایین گفت. "من باور نمی کنم که این یک توجیه استفاده از نیروی مرگبار و خواستار خاتمه فوری افسر."

اخبار بروکس' مرگ در یک شلاق زدن مد و جلب محکومیت پس از دو هفته در سراسر کشور تظاهرات پلیس به کشتار مردم سیاه و سفید. سابق فرمانداری نامزد استیسی آبرامز بروکس گفت:' مرگ باید بررسی شود.

"قتل #RayshardBrooks در آتلانتا شب گذشته خواسته های ما به شدت محدود کردن استفاده از نیروی مرگبار" آبرامز است. "خواب در یک درایو از طریق نباید در پایان مرگ است."

تنها چند ساعت قبل از کف' اعلام دولت NAACP به نام برای سپر' استعفای.

"گرجستان از خواب بیدار شدم به اخلال در فیلم ها و گزارش Rayshard بروکس کشته شدن توسط یک افسر پلیس آتلانتا بخش" گرجستان NAACP در بیانیه ای گفت. "این اولین بار نیست که یک مرد سیاه پوست کشته شد برای خواب."

پیش از آن در روز, دولت محققان ارائه جزئیات بیشتر در مورد تیراندازی. GBI مدیر ویک رینولدز گفت: آژانس در حال بررسی رستوران امنیت فیلم نشان بروکس در حال اجرا با آنچه به نظر می رسد یکی از افسر اسلحه تیزر. بروکس است نشان داده شده و سپس چرخش به اطراف و ظاهرا اشاره این تیزر در پلیس.

"که در آن نقطه آتلانتا افسر می رسد و بازیابی سلاح خود را از جلد چرمی قرار دادن ترشحات آن حملات آقای بروکس وجود دارد در پارکینگ و او پایین می رود" رینولدز گفت.

دفتر منتشر شده از این فیلم به بعد در روز شنبه.

بروکس درگذشت پس از عمل جراحی در بیمارستان به گفته مقامات.

معاون سابق رئیس رادنی برایانت را به عنوان سرپرست موقت این اداره تا زمانی که یک جایگزین انتخاب شده است پایین گفت. سپر که منصوب شده بودند ارشد در سال 2016 ادامه خواهد داد به خدمت در عین حال-به-تعیین نقش با شهر.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن