آتلانتا شهردار تست مثبت می بیند "طوفان کامل از پریشانی در امریکا'

بزرگنمایی این تصویر آتلانتا شهردار Keisha لنس پایین نشان داده شده در اینجا در سال 2019 دارای آزمایش

توسط MINERALNEWS در 17 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

آتلانتا شهردار Keisha لنس پایین نشان داده شده در اینجا در سال 2019 دارای آزمایش مثبت برای coronavirus. Paras گریفین/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Paras گریفین/گتی ایماژ

آتلانتا شهردار Keisha لنس کف دارای آزمایش مثبت برای coronavirus اما روز سه شنبه گفت که او ممکن است تنها علامت سردرد است.

تشخيص می آید در شدید زمان برای شهرستان است که در وضعیتی وخیم از پلیس با قتل Rayshard بروکس و افزایش خشونت در سراسر چهارم جولای آخر هفته.

کف اعلام مثبت آزمون در توییتر در روز دوشنبه. "این همان سردرد است که من در مواقع استرس و آلرژی فصل گفت:" صبح به خیر آمریکا در روز سه شنبه.

شهردار گفت: پزشکان به او گفت که او تا به حال یک "کم مثبت" تست به این معنی است که او یا در ابتدا و یا در نزدیکی پایان از عفونت است. یکی از فرزندان او نیز آزمایش مثبت او اضافه شده است.

در روز سه شنبه, گرجستان و رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ اعلام وضعیت اضطراری در حال حرکت به 1000 سرباز گارد ملی به آتلانتا پس از یک پشت سر هم از خشونت که در سمت چپ چهار نفر از جمله یک دختر 8 ساله و دختر بچه, به, گرجستان, پخش عمومی گزارش شده است. گرجستان گشت دولت مرکزی نیز غارت اخیرا با توجه به Atlanta Journal-Constitution.

کف گفت که او مخالف با کمپ و گفت که او فکر کمپ دولتی بازگشایی شد بیش از حد تهاجمی است.

وقتی پرسیده شد که در مورد افزایش خشونت در آتلانتا کف با اشاره به نگرانی های اطراف خشونت پلیس و گسترش روز افزون coronavirus.

"این طوفان کامل از پریشانی در امریکا" کف گفت: در مصاحبه. "مردم در حال بدیهی است که اضطراب و حتی در مورد عصبانی COVID-19... من فکر می کنم که لفاظی می آید که کاخ سفید کمک نمی کند در تمام آن آن را ندارد که مردم خیلی امیدوارم. من فکر می کنم که این همه با هم همگرا و ما شاهد آن اتفاق می افتد و نشت بر روی خیابان در آتلانتا."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب