پناهندگی قوانین آزمون مغلوب ساختن پیشی جستن حقوقی مهارت سیاست جدید

سن دیگو - منتقدان از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت گسترده ترین مجموعه ای از قوانین برای محدود کردن پناهندگی در ای

توسط MINERALNEWS در 27 تیر 1399

سن دیگو - منتقدان از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت گسترده ترین مجموعه ای از قوانین برای محدود کردن پناهندگی در ایالات متحده فرستاده شده در سیل از نظرات مخالف تلاش و امید یک قانون است که در خدمت به عنوان یک بررسی در انتخابات ریاست جمهوری قدرت را تضعیف خواهد کرد و یا حتی عذاب آن است.

مخالفان فرستاده شده حدود 80,000 نظرات عمومی قبل از شنبه را آخرین مهلت با حدود 20 ، 000 نهایی ساعت. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت باید آدرس هر یک نگرانی در فینال قوانین تنظیم خود را برای چالش های قانونی اگر آن را سراسیمه و یا بی دقتی است.

"این نوع از استاندارد اداری قانون سنگر جنگ" جاناتان آدلر استاد در دانشگاه کیس وسترن مدرسه قانون است. "این مورد برای برخی از زمان است که مخالفان از یک اقدام سازمان در ابتدا به دنبال سیل در این منطقه با نظرات و رویه اعتراض به عنوان راهی برای کاهش چیزهایی و باعث اشتباه و سعی کنید به علت یک خطا بدون استفاده از زور."

پیشنهاد هدایت قضات مهاجرت به انتخابی بیشتر در مورد اعطای پناهندگی ادعا می کند و اجازه می دهد تا آنها را به انکار برخی بدون دادگاه. خود متراکم زبان توصیف قوانین رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در حال حاضر سعی و دیگران که جدید هستند.

مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر تعمیرشده خیلی از سیستم به دنبال حمایت انسان دوستانه در ایالات متحده این ادعا آن را مملو از سوء استفاده و با غرق سزاوار ادعا می کند. اما دادگاه به تازگی زدم برخی از تلاش های خود را در رویه زمینه از جمله پیشنهاد خود را برای پایان دادن به این اقدام معوق برای ورود دوران کودکی که سپر حدود 700000 نفر جوان از اخراج.

گروه در نظر گرفتن هدف در جدیدترین پیشنهاد با تمرکز بر مهاجرت دادگاه خواست هواداران به موضوع نظرات. HIAS یک گروه است که کمک به پناهندگان میزبانی یک جلسه توجیهی برای 370 نفر از دو هفته پیش.

نزدیک به 10 ، 000 نفر با استفاده از یک "کلیک کنید به نظر در" ویژگی های کاتولیک مهاجرت قانونی به شبکه Inc.'s سایت که شامل یک الگو و مشاوره در نوشتن موثر گفت: Jill Marie Bussey مدیر وکالت.

"این مقررات خواهد غوطه ایالات متحده به اخلاقی تاریکی" این گروه گفت: در خود 101-صفحه نامه.

در دولت پیشنهاد مهاجرت قضات که برای وزارت دادگستری ایالات متحده می تواند رد "از نظر قانونی دچار کمبود" ادعای پناهندگی بدون دادگاه. چندین عوامل جدید خواهد وزن برابر پناهندگی از جمله عدم پرداخت مالیات. سوابق کیفری هنوز هم تعداد برابر پناهندگی-سالک حتی اگر اعتقادات خود حذف شد.

پناهندگی است برای محافظت از مردم از آزار و اذیت بر اساس نژاد و مذهب و ملیت و عقاید سیاسی و یا عضویت در یک گروه اجتماعی خاص شل دسته که ممکن است شامل قربانیان باند و یا خشونت.

مقررات می گویند اعضای باند نباید در نظر گرفته شود بخشی از یک گروه اجتماعی اگر آنها تا کنون استخدام و یا هدفمند توسط باندهای یا اینکه آنها زندگی می کنند در کشور با تعمیم خشونت است. تعریف از "نظر سیاسی" نیز بیشتر دقت تفسیر.

مایکل Hethmon ارشد, مشاوره برای مهاجرت اصلاحات قانون, موسسه فکر می کند حرف خود را در میان چند حمایت قوانین از 79,339 نظرات عمومی.

Herthmon نوشت که بسیاری از نظرات او در مورد بررسی "به نظر می رسد تکراری mailings توده" و "اصلاحات جامع فعلی ناکارآمد شیوه های ضروری و مورد نیاز است."

مغلوب ساختن پیشی جستن منتقدان امیدوار هستند او در سفرهای بیش از روش اداری, قانون تصویب شده در سال 1946 به عنوان یک بررسی در قدرت ریاست جمهوری در پی فرانکلین D. روزولت گسترده معامله جدید است. آن نیاز سازمان به استدلال توضیحات برای اقدامات خود و خودداری از "خودسرانه و هوس باز" رفتار.

دیوان عالی ایالات متحده در ماه گذشته حاضر به اجازه تهمت مدیریت ضایعات DACA با استناد به یک شکست به دنبال روش های مشخص شده در سال 1946 قانون است. سال گذشته دادگاه ممنوع سرشماری سوال در مورد شهروندی به دلایل مشابه.

دانشگاه نیویورک که موسسه سیاست صداقت می گوید مغلوب ساختن پیشی جستن دولت موفق شده است در تنها 11 99 چالش های قانونی به آن تغییرات قانونی با بیش از نیمی از ضرر و زیان خود را در سیاست های زیست محیطی.

Bethany دیویس Noll که مدیریت کارت امتیازی گفت: میزان موفقیت در دولت های قبلی ماند حدود 70 ٪ است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

کریستوفر واکر یک استاد در دانشگاه ایالتی اوهایو Moritz, کالج قانون گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن دولت رویکرد تهاجمی است که تا حدی به سرزنش خود را نسبت عدم موفقیت در دادگاه.

واکر همچنین گفت: هدف قرار دادن پیشنهاد قوانین مهاجرت با نظر عمومی کمپین نیست واقع بینانه به این دلیل که دولت نمی باید به در نظر گرفتن تکرار اظهارات. هدف باید برای ساخت یک رکورد است که نشان می دهد دولت موفق به در نظر گرفتن جایگزین.

"آن را به مقدار این کمیت به کیفیت" او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن