بازارهای سهام آسیا پس از افزایش Wall St تجمع مسکن قوی داده

توکیو - سهام آسیا روز شنبه, تشویق تجمع در Wally خیابان منعکس کننده برخی از خوش بینی بیش تر از حد انتظار آمار ا

توسط MINERALNEWS در 10 تیر 1399

توکیو - سهام آسیا روز شنبه, تشویق تجمع در Wally خیابان منعکس کننده برخی از خوش بینی بیش تر از حد انتظار آمار اقتصادی با وجود گسترش شیوع کروناویروس.

ژاپن معیار شاخص نیکی 225 در ژاپن به دست آورد 1.3% را به پایان برساند در 22,288.14. کره جنوبی Kospi به دست آورد 1.2% به 2,117.58 در حالی که استرالیا S&P/ASX 200 رز 1.4% به 5,897.90. هانگ سنگ در هنگ کنگ رشد شاخص تا حدود 0.1% به 24,318.54. ترکیبی شانگهای معامله شد در 2,977.29 تا 0.5%.

تحلیلگران می گویند سوال باقی می ماند که چگونه اقتصاد جهانی خواهد نگه دارید تا به عنوان coronavirus شیوع گسترش دهد. اقتصاد ژاپن شده است به تدریج بازگشایی اجتماعی محدودیت فاصله.

"این مهم خواهد بود برای پاسخ به سوالات به عنوان بازارهای سهام آویزان در تعادل ظریف در حال حاضر" Jingyi پان بازار استراتژیست در IG گفت: در یک تفسیر.

یک نظرسنجی از مدیران کارخانه چین منتشر شد سهشنبه بود که بهتر از حد انتظار نشان می دهد اقتصاد جهانی ممکن است در شکوفایی پس از bottoming در ارتفاع خاموش شدن ناگهانی در آوریل-مه گفته تحلیلگران.

افزایش تولید و سفارشات جدید به خصوص صادرات سفارشات امتیاز به بهبود تقاضای خارجی, اگر چه از آن باقی مانده است بسیار ضعیف تر از کلی سفارشات جدید مارتین گفت: راسموسن یک اقتصاددان در اقتصاد سرمایه.

این شاخص مدیران خرید بخش تولید برای ماه ژوئن بود 50.9 بالاتر از پیش بینی در یک مقیاس که در آن 50 علائم قطع بین انبساط و انقباض. عدم تولید شد 54.4 در مقایسه با یک انتظار 53.6.

در وال استریت بازار بسیج پس از یک بسیار سالم تر از حد انتظار گزارش در بازار مسکن قرار داده و سرمایه گذاران در خرید و خوی. تکنولوژی صنعتی و ارتباطات سهام اختصاص بخش عمده ای از بازار گسترده ای داشت. شاخص های سهام اروپا نیز بسته شده بالاتر است. وزارت خزانه داری بازده مخلوط شد و قیمت نفت افزایش یافت.

وانت در سهام ایالات متحده پس از یک هفته از دست دادن علائم آخرین متلاطم حرکت برای بازار در سراسر جهان شده اند که حرکت به عقب و جلو در هفته های اخیر سرمایه گذاران به تعادل امیدوارم که نسبتا سریع اقتصادی ارتجاعی به عنوان کسب و کار بیشتر بازگشایی در برابر نگرانی به عنوان یک افزایش در تأييد جدید کروناویروس موارد نیروهای برخی از کسب و کار به بستن درهای خود را دوباره.

"این فقط یک روز دیگر از نوسانات طبیعی آن متاسفانه آنچه که ما در حال زندگی در حال حاضر گفت:" علامت گذاری Litzerman رئیس جهانی مدیریت نمونه کارها در ولز فارگو سرمایه گذاری موسسه. "این گرایش به این تقلا از جنگ بین بهتر اقتصادی را از طریق آمدن در مقابل افزایش موارد است."

S&P 500 به 1.5% به 3,053.24. میانگین صنعتی داو جونز رز 2.3% به 25,595.80 و شاخص Nasdaq composite با اضافه 1.2% به 9,874.15.

سهام شرکت های کوچکتر نیز شروع به پریدن کرد بیش از بقیه بازار که اغلب اتفاق می افتد زمانی که سرمایه گذاران احساس بیشتر خوش بینانه در مورد اقتصاد است. این شاخص راسل 2000 کوچک-کلاه سهام برداشت 3.1% به 1,421.21. شاخص ساخته شده برای همه از دست دادن آن از هفته گذشته است.

افزایش عفونت کروناویروس جدید از جمله در ایالات متحده در جنوب و غرب و به طور خوش بینی که زودتر فرستاده S&P 500 خطی تقریبا تمام راه برگشت به ثبت رسیده در ماه فوریه است.

نگرانی این است که بدتر شدن سطح می تواند خفه کردن جوجه بهبود اقتصاد نشان داده است به تازگی به عنوان متحده و دیگر دولتهای سهولت در مستند سفارشات حتی با فدرال رزرو و دیگر بانک های مرکزی پمپاژ مقادیر بی سابقه ای از کمک به اقتصاد است.

فلوریدا و تگزاس قرار دادن محدودیت های جدید بر روی میله به سرعت گسترش ویروس به عنوان مثال که کمک درایو S&P 500 به کاهش 2.9% در هفته گذشته. دولت های دیگر در سراسر جهان نیز پس گرد در تلاش برای بازگشایی اقتصاد خود را از زیر مستندات گسترده است که فرستاده اقتصاد جهانی به ناگهانی شدید رکود است.

روز دوشنبه گزارش در مورد بازار مسکن نشان میدهد تعداد زیادی از آمریکایی ها از امضای قرارداد برای خرید خانه افزایش یافت که یک رکورد 44.3 درصد در ماه مه از یک ماه قبل است. که بیش از دو برابر 17 درصد افزایش یابد که اقتصاددانان انتظار داشتند و یک whiplash برگشت از شکستن رکورد سقوط نزدیک به 22 درصد که در ماه آوریل به عنوان همه گیر مسدود بازار است.

تشویق مسکن گزارش شده است که به احتمال زیاد نشانه ای از مقید کردن تقاضا با توجه به این که بهار کلید های نجومی برای فروش خانه و آن به تعویق افتاد, بیشتر, تا, تابستان, Litzerman گفت.

"این خوب است که مردم خارج وجود دارد, خرید, دوباره," او گفت:. "بزرگترین چیزی است که چگونه به سرعت مصرف کننده می آید و چگونه آنها می آیند."

عملکرد 10 ساله خزانه داری برگزار ثابت در 0.63%.

معیار آمریکا نفت خام کاهش یافت و 30 سنت افزایش به $39.40. آن افزایش یافت $1.21 دلار 39.70 بشکه در روز دوشنبه. نفت خام برنت برای تحویل در ماه آگوست تضعیف 26 سنت افزایش به $41.45 در هر بشکه رسید.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

دلار افزایش به 107.73 ین ژاپن از 107.57 ین. یورو دلار هزینه 1.1217 از $1.1238.

___

AP کسب و کار نویسندگان استن چو الکس Veiga و دامیان J. Troise کمک کرده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب