بازارهای آسیایی به دست آوردن پس از ژاپن بانک مرکزی افزایش کمک

پکن - بازارهای سهام آسیا را به دست آورد دوشنبه پس از ژاپن در بانک مرکزی وعده داده شده بیشتر خرید دارایی ها به

توسط MINERALNEWS در 8 اردیبهشت 1399

پکن - بازارهای سهام آسیا را به دست آورد دوشنبه پس از ژاپن در بانک مرکزی وعده داده شده بیشتر خرید دارایی ها به تقویت بازارهای مالی و دولت آماده تلاش برای احیای اقتصاد بازگشایی کسب و کار.

توکیو معیار رسید 2.8 درصد و شانگهای و هنگ کنگ و سیدنی نیز به دست آورد.

سرمایه گذاران به دنبال به جلو به جلسات ایالات متحده و اروپا به بانک مرکزی این هفته به اقدامات بیشتری برای معکوس کردن عمیق ترین رکود جهانی از سال 1930. می آید که در میان نصب شواهد coronavirus همه گیر اقتصادی آسیب است و حتی بدتر از حد انتظار است.

بانک مرکزی ژاپن گفت: آن را به خرید اضافی 15 تریلیون ین ($140 میلیارد دلار) از تجاری کاغذ و وام های بانکی. که "افزایش قابل توجهی از ترسو 2 تریلیون ین" در خریدهای اعلام کرد در ماه مارس گفت: Marcel Thieliant از اقتصاد سرمایه در یک گزارش. این بانک همچنین افزایش سقف آن در خرید بدهی های دولت.

در جای دیگر در ایالات متحده فدرال رزرو به احتمال زیاد به آن را اعلام خواهد صبر کنید برای دیدن تاثیر زودتر محرک قبل از مصرف بیشتر اقدام Hayaki ناریتا از بانک Mizuho گفت: در یک گزارش. بانک مرکزی اروپا "به احتمال زیاد خواهد شد نگه داشتن گزینه های خود را برای کاهش باز است."

همچنین سه شنبه دولت چین گزارش سود در شرکت صنعتی کاهش 34.9 درصد در ماه مارس بیش از یک سال پیش از آن. که بهبود بیش از 38.3% کاهش در ماه های ژانویه و فوریه اما تحلیلگران گفت: بهبودی کامل راه طولانی خاموش است.

این هفته دیگر به طور بالقوه بازار در حال حرکت حوادث شامل داده ها از ایالات متحده و چین و ژاپن و آلمان و فرانسه بر تورم, تجارت, فعالیت های صنعتی و هزینه های خرده فروشی.

شاخص ترکیبی شانگهای را به دست آورد 0.7% به 2,827.50 در حالی که شاخص نیکی 225 در ژاپن در توکیو افزایش یافت به 19,803.99. این هانگ سنگ در هنگ کنگ اضافه شده 1.8% به 24,270.61.

در سئول Kospi 2.1% بود بالاتر در 1,928.23. سیدنی S&P-ASX 200 به دست آورد 0.7% به 5,278.30 و هند Sensex باز تا 2% در 31,970.09. سنگاپور پیشرفته 1.3% و بانکوک تا 0.6%.

سرمایه گذاران به نظر می رسد به دنبال گذشته شیوع به کشف کردن که شرکت ها می توانند زنده بمانند و رستگار پس از شرایط را بهبود بخشد.

چین که در آن همه گیر آغاز شد و در ماه دسامبر به بازگشایی کارخانه و کسب و کارهای دیگر پس از تعداد موارد جدید کاهش یافته است.

اسپانیا قصد دارد برای شروع به کاهش محدودیت های یکشنبه و ایتالیا در مارس 4. دولت فرانسه با اعلام برنامه های خود در ماه آینده.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی برای انتخاب مجدد است فشار دولت فرمانداران به سهولت ضد بیماری کنترل به عنوان اوایل به عنوان امکان پذیر است.

برخی فرمانداران در حال بلند کردن خاموش کردن سفارشات با وجود هشدارهای است که می تواند باعث افزایش عفونت. دیگران از جمله رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو نیویورک می گویند آنها می خواهند یک بزرگتر کاهش در موارد جدید قبل از عقب محدودیت.

"به این امید که اوج ویروس است که بر ما برداشته شده بازارهای مالی متوسطی در آسیا گفت:" جفری هالی از Oanda در یک گزارش. "امیدوار است که حتی جزئی بازگشت به طور منظم فعالیت های اقتصادی شروع به رسم یک خط در زیر اقتصادي قتل عام ساخته شده توسط این بیماری همه گیر باید ببینید بازار سهام بهتر این هفته است."

وال استریت به پایان رسید در هفته گذشته بالاتر پس از مغلوب ساختن پیشی جستن امضا قانون برای ارائه اضافی 500 میلیارد دلار در, ویروس, کمک, از جمله وام به کسب و کارهای کوچک.

دولت ایالات متحده داده ها نشان داد به طور غیر منتظره ای تیز 14.4 درصد کاهش در میزان سفارشات کالاهای بادوام.

که اضافه شده به گریم اعداد است که denting تمایلات سرمایه گذار که اقتصاددانان هشدار داده اند که بیش از حد خوش بینانه است.

S&P 500 شاخص به دست آورد 1.4% به 2,836.74. ایالات متحده معیار پایین است 16.2% از آن در ماه فوریه رکورد. میانگین صنعتی داو جونز رز 1.1% به 23,775.25. شاخص Nasdaq composite با 1.7% به 8,634.52.

"سرمایه گذاران باید نوشته 2020 به عنوان یک تحریک کننده و به دنبال بیشتر مشتاقانه به چشم انداز در سال 2021," کریس وستون از Pepperstone گفت: در یک گزارش.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

آنها با توجه به دریافت forecast-شاخص های اقتصادی چگونه است که در آینده ممکن است توسعه زمانی که شرکت ها از جمله اکسون, آمازون, مایکروسافت, بوئینگ و مک دونالد شروع گزارش سه ماهه نتایج این هفته است.

در بازارهای انرژی معیار خام آمریکا برای تحویل در ماه ژوئن از دست داده $1.76 سنت افزایش به $15.20 در هر بشکه در معاملات الکترونیکی بورس نیویورک. قرارداد افزایش 2.7 درصدی در روز جمعه به حل و فصل در $16.94. قیمت نفت خام برنت به قیمت بین المللی روغن کاهش یافته و 88 سنت افزایش به $23.93 در هر بشکه در لندن است. آن اضافه شده 0.5% جلسه قبلی به $21.44 در هر بشکه رسید.

دلار کاهش یافته و به 107.27 ین از روز جمعه 107.49 ین. یورو به دست آورد به $1.0847 از $1.0823.



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن