آسیا امروز: سریلانکا reimposes حکومت نظامی; 12 نفر در چین

بانکوک - سری لانکا است reimposed سراسر کشور تا 24 ساعت منع رفت و آمد پس از یک افزایش در تعداد تایید coronaviru

توسط MINERALNEWS در 6 اردیبهشت 1399

بانکوک - سری لانکا است reimposed سراسر کشور تا 24 ساعت منع رفت و آمد پس از یک افزایش در تعداد تایید coronavirus موارد بسیاری از آنها ملوانان نیروی دریایی بودند که شکار آن فرار شده است.

46 عفونت های جدید در روز جمعه شد و به بالاترین سطح در یک روز. آنها را به 420 تعداد COVID-19 بيمار در اقیانوس هند جزیره از جمله هفت مرگ و میر.

سریلانکا تا حدی برداشته monthlong حکومت نظامی در روز دوشنبه در طول روز ساعت ها در بیش از دو سوم از کشور است.

جدید حکومت نظامی باقی مانده در اثر تا دوشنبه. بازداشت بیش از 30 ، 000 متخلفان.

در میان مبتلا به تازگی 30 نفر از ملوانان نیروی دریایی از یک اردوگاه در حومه پایتخت کلمبو. در مجموع 60 ملوانان تا کنون آلوده شده اند و این اردوگاه جدا شده است.

ویروس اعتقاد بر این است که وارد اردوگاه از طریق ملوانان بودند که اعزام به جستجو برای یک گروه از معتادان به مواد مخدر که تا به حال تماس با یک COVID-19 بیمار شدند و فرار از قرنطینه.

— جدید مرگ و میر در چین: برای 10th راست چین گزارش شده است مرگ و میر ناشی از کوروناویروس. دوازده مورد جدید گزارش شده در شنبه 11 از آنها آورده شده از خارج از کشور و انتقال محلی در شمال شرقی استان هیلونگجیانگ مرز روسیه با توجه به ملی کمیسیون بهداشت. فقط 838 مردم باقی می ماند بستری با COVID-19 در حالی که یکی دیگر از 1000 نفر هستند تحت انزوا و نظارت برای بودن یا موارد مشکوک و یا داشتن آزمایش مثبت برای این ویروس در حالی که هیچ نشانه ای ندارند. چین به طور گسترده ای اعتقاد بر این بود که منبع همه گیر جهانی است گزارش در مجموع 4,632 مرگ و میر در میان 82,816 موارد است.

— روند رو به پایین در کره جنوبی دارای: کره جنوبی گزارش 10 تازه موارد جدید coronavirus هشتمین روز متوالی روزانه آن پرش آمد زیر 20. جدید مرگ و میر گزارش شده شنبه برای دومین مستقیم بعد. ارقام منتشر شده توسط کره جنوبی را به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری آورده و ملی در مجموع به 10,718 موارد و 240 مرگ و میر. در حالی که کاهش caseload اجازه داده است کره جنوبی برای استراحت اجتماعی آن فاصله دستورالعمل طی هفته گذشته نخست وزیر چانگ Sye-kyun نگرانی بیش از امکان انتقال توسط "آرام پخش" و به دستور مقامات برای انجام تست آنتی بادی در بدترین ضربه Daegu و شهرهای نزدیک به یاد بگیرند که چگونه گسترده coronavirus است. چانگ نیز قوی تر ابزار مالی به سهولت بیماری همه گیر در شوک اقتصادی است که باعث cashflow مشکلات برای شرکت های هواپیمایی در حالی که همچنین صدمه زدن به صادر کنندگان عمده مانند خودروسازان و shipbuilders. دولت به دنبال ایجاد 40 تریلیون وون (32 میلیارد دلار) از طریق صندوق اوراق قرضه صادر شده توسط بانک دولتی برای حفاظت از مشاغل در صنایع کلیدی اما این طرح نیاز مجلس تصویب. کره جنوبی رشد اقتصادی 1.4% در طول سه ماه اول سال, بدترین رکود از اواخر سال 2008 به عنوان همه گیر آمار هر دو مصرف داخلی و صادرات.

— استرالیا, علائم روز آنزاک با خانه VIGILS: سنتی جمعیت در سحر خدمات برای یادبود روز آنزاک در استرالیا جایگزین شد با شمع روشن vigils در driveways و همسایه جمع آوری به گوش دادن به buglers بازی "آخرین پست." محدودیت جمعیت و اجتماعی فاصله با توجه به کروناویروس به معنای آن است که معمول بسته بندی شده dawn خدمات در شهرستانها و شهرهای کوچک در سراسر کشور برگزار نمی شود. تعطیلات نیز جشن در نیوزیلند سالگرد نیوزیلند و استرالیا سربازان شناخته شده به عنوان Anzacs فرود در جزیره گالیپولی در سال 1915. در نیوزیلند که در آن حتی سخت تر جمعیت محدودیت در محل نخست وزیر Jacinda protocol wine studio ایستاده بود در سپیده دم در جلوی خانه برتر, خانه, رهبر رسمی اقامت برای یک مراسم.

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdv.htu.nuclck.rucutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن