آسیا امروز: در میان موج جدید هند تست های بالقوه مواد مخدر

دهلی نو - هند آغاز شد و اولین آزمایش های انسانی از یک رمان coronavirus واکسن نامزد به عنوان جهان دوم-پرجمعیت ت

توسط MINERALNEWS در 4 مرداد 1399

دهلی نو - هند آغاز شد و اولین آزمایش های انسانی از یک رمان coronavirus واکسن نامزد به عنوان جهان دوم-پرجمعیت ترین کشور ثبت نزدیک به 49,000 موارد جدید.

این عفونت های اضافی به هند در مجموع به بیش از 1.3 میلیون در روز شنبه با موج دیده می شود در یک چهارم از کشور 36 متحده و اتحادیه سرزمین.

هند شمارش 31,358 مرگ و میر از جمله 757 در 24 ساعت گذشته. این گزارش بسیار پایین تر مرگ و میر از جهان دو کشور بدترین ضربه ایالات متحده و برزیل است. دانشگاه جانز هاپکینز نشان داد که ایالات متحده بیش از 4.1 میلیون نفر در حالی که برزیل یک caseload نزدیک به 2.3 میلیون نفر است.

هند موسسه علوم پزشکی برتر آموزش بیمارستان در پایتخت دهلی نو می گوید آن است که تجویز اولین دوز از یک محاکمه COVID-19 واکسن در روز جمعه.

نامزد واکسن Covaxin است که در میان نزدیک به دو ده است که در آزمایش های انسانی در سراسر جهان است. AIIMS در میان 12 سایت انتخاب ، که توسط شورای تحقیقات پزشکی برای انجام دو مرحله ای تصادفی دو سو کور کنترل شده با پلاسبو بالینی از Covaxin.

کشور در حال ساخت غول شرط مختلف واکسن داوطلبان ورود به خرید موافقت نامه با شرکت های دارویی برای تحویل در صورتی که تنظیم کننده های خیال دوز بی خطر و موثر است.

در دیگر تحولات در منطقه آسیا و اقیانوس آرام:

— کره جنوبی گزارش 113 به تازگی تایید موارد COVID-19 طی 24 ساعت اول آن روزانه پرش به بیش از 100 در نزدیک به چهار ماه. مقامات بهداشت پیش بینی کرده بود موقت سنبله رانده شده توسط وارداتی عفونت در میان خدمه کشتی باری و صدها نفر از کره جنوبی کارگران ساختمانی airlifted از ویروس زده عراق است. ارقام منتشر شده توسط کره جنوبی را به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری شنبه به ارمغان آورد ملی caseload به 14,092 از جمله 298 مرگ و میر. این KCDC گفت: 86 از موارد جدید در ارتباط بودند به ورود بین المللی در حالی که دیگر 27 محلی انتقال. به گفته وارداتی موارد شامل 36 کارگران کره جنوبی که در بازگشت از عراق و 32 خدمه یک روسیه "بدون اجازه" کشتی لنگر انداخت در جنوب بندر بوسان. مقامات کره جنوبی در نظر گرفتن وارداتی موارد به کمتر تهدید از محلی انتقال به دلیل اجباری آزمون یک دو هفته ای قرنطینه برای همه در خارج از کشور ورود.

— پنج بیشتر ساکنان ویکتوریا درگذشت از COVID-19 به عنوان دولت استرالیا ثبت 357 موارد جدید در 24 ساعت گذشته. برتر Daniel Andrews حاضر به رد کردن محدودیت بیشتر اما گفت: شنبه اجباری پوشیدن ماسک بود که استراتژی فعلی برای جلوگیری از گسترش. "اگر آنها فرسوده توسط همه ما ممکن است نیاز به رفتن بیشتر" اندروز گفت. "ما نمی توانیم رد کردن رفتن بیشتر با تغییر حکومت اما این یک بازی بزرگ changer." وجود دارد در حال حاضر نزدیک به 4 ، 000 فعال موارد در دولت و از آن 313 در حال کارکنان مراقبت های بهداشتی. مرگ را دولت تلفات به 61 و ملی رقم به 145. ویکتوریا ثبت 300 مورد جدید در روز جمعه از 403 در روز پنج شنبه.

— چین روز شنبه گزارش داد 34 جدید تایید coronavirus موارد است. کل گزارش در 24 ساعت از طریق نیمه شب جمعه شامل پنج افرادی که گرفتار این ویروس در خارج از کشور ملی کمیسیون بهداشت گفت. هیچ اضافی مرگ و میر گزارش شده ترک چین مرگ و میر در 4,634.

___

دنبال AP را همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب