به عنوان کشور Reexamines مجسمه ها و نمادهای VA در برابر یک Gender-Neutral شعار

بزرگنمایی این تصویر زن دریایی سپاه استخدام قطار در, United States Marine Corps recruit depot تاریخ 2

توسط MINERALNEWS در 8 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

زن دریایی سپاه استخدام قطار در, United States Marine Corps recruit depot تاریخ 21 ژوئن سال 2004 در parris در جزیره, South Carolina. برخی از خانه دموکرات و بسیاری از جانبازان می خواهید از زنان و از همه دامپزشکان به رسمیت شناخته شود در یک روز شعار برای وزارت امور جانبازان. اسکات اولسون/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اسکات اولسون/گتی ایماژ

از ریچموند به سیاتل شهرستانها در حال گرفتن یک نگاه تازه در – و گاهی اوقات گرفتن یک پتک به مجسمه صاحبان برده. آمریکا پایگاه های نظامی به نام مؤتلفه ژنرال تحت موشکافی و سپاه تفنگداران دریایی را ممنوع کرده است متفق پرچم. برخی از جانبازان می خواهم برای دیدن این حرکت کمک به تغییر جنسیت-منحصر به فرد شعار Department of Veterans Affairs.

اما VA دو برابر کردن و برنامه ریزی برای قرار دادن اضافی پلاک 140 ملی گورستان تحمل این خط از آبراهام لینکلن دوم مراسم تحلیف است که شعار آن: "...برای مراقبت از او که باید برن جنگ و بیوه و یتیم."

مسئله این است که در تمام آمریکا را در جنگ هرگز فقط "او" تحمل نبرد. زنان شلیک توپ در جنگ انقلابی به رهبری نیروهای نظامی در جنگ داخلی پرواز بمب افکن در جنگ جهانی دوم و لیست در می رود و درست به زنان مبارز و مرگ در کنار نیروهای ویژه در سوریه است.

"آن را نمی باید بود که دشوار است" گفت: Sidney, Covington, که در خدمت به عنوان یک طبیب در افغانستان است. "آن را تغییر دهید به طوری که آن را انعکاسی از تمام اعضای خدمات که در معرض خطر زندگی خود را برای این کشور است."

کاوینگتن می گوید یک داستان است که همه بیش از حد آشنا برای زنان در VA از اینکه از او خواسته اگر او همسر و یا وابسته به یک جانباز – یک مرد کهنه. او می خواهم و به تغییر شعار به "...کسانی که باید برن جنگ..."

"زبان شیفت فرهنگ," او گفت:. "ما غیر جنسیتی منطبق با خدمات اعضای ما کاری جانبازان, ما زنان خدمات اعضا. ما با اذعان به این واقعیت است که ارتش و VA خدمات بیش از مردان است."

VA وزیر رابرت Wilkie همواره مخالف این ایده است.

"من به اندازه کافی مغرور می گویند من می خواهم به تغییر آبراهام لینکلن کلمات او گفت:" در یک خانه جانبازان کمیته امور شنوایی در فوریه 2019. او تصریح کرد که در روز یادبود پیام این سال است.

Wilkie معتقد است این امر می تواند پر هزینه برای تغییر این شعار در تمام VA ن و امکانات. اما در این سال بخش پیشنهاد اضافه کردن پلاک در بسیاری از کشور ملی گورستان. VA سخنگوی کریستینا گفت: Noel جدید پلاک خواهد شد و در پایان سال.

"این یک نقل قول مستقیم از رئیس جمهور لینکلن دوم مراسم تحلیف و کلمه به کلمه. سخنرانی تشکیل اساس VA بعدی ایجاد شده است و بخشی از ما به رسمیت شناخته شده ماموریت" Noel گفت.

"البته امروز ماموریت ما این است که با تمرکز بیشتر به طور گسترده در مردان و زنان جانبازان ما درمان در پزشکی ما امکانات را فراهم آورده منافع و اینتر در ملی ما گورستان و خانواده خود را," او گفت:.

فشار برای اضافه کردن پلاک در گورستان موجب نامه ای از آمریکا در این ماه که درخواست VA اتخاذ یک شعار برای تحقق رئیس جمهور لینکلن وعده و "منعکس کننده خدمات اختصاص داده شده به هر جانباز صرف نظر از جنسیت یا گرایش جنسی."

آنها نشان می دهد تغییر شعار به عنوان خوانده شده "برای مراقبت از کسانی که باید برن نبرد و برای خود و خانواده و مراقبان و بازماندگان است."

جانبازان' گروه حمایت از عراق و افغانستان سربازان آمریکا ساخته شده است به روز رسانی شعار یکی از اولویت های اصلی – یک نظرسنجی از اعضای خود را نشان داد حمایت بیشتر برای تغییر شعار از خروج از آن بدون تغییر.

یک سخنگوی آمریکایی Legion یک قرن جانبازان سازمان با اشاره به 2018 وضوح در برابر تغییر شعار. اما تظاهرات اخیر علیه نابرابری ممکن است ایجاد های مختلف سیاسی در چشم انداز.

"ما قطعا نمی خواهید به تغییر چیزی است که آبراهام لینکلن گفت:" تنسی در کنگره فیل کوچک یک جمهوری خواه گفت: در امور جانبازان از شنیدن این ماه است. "اما آن زمان در قرن 21 به آن را تغییر دهید به کسانی که باید برن نبرد' که شامل همه جانبازان ما هر کس آنها ممکن است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن