به عنوان "قهرمان" پرداخت به پایان می رسد, کارگران ضروری تعجب می کنم که آنچه آنها ارزش

بزرگنمایی این تصویر آخر این هفته به طور موقت پرداخت برجستگی برای کارگران در طول coronavirus بیماری ه

توسط MINERALNEWS در 10 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

آخر این هفته به طور موقت پرداخت برجستگی برای کارگران در طول coronavirus بیماری همه گیر در حال پایان دادن به در شرکت در سراسر کشور. در جهان طبیعی بالا خطر پرداخت ممکن است تنها راه برای متوقف کردن کارکنان از ترک یکهو. اما با دهها میلیون نفر بیکار و کارگران به سرعت از دست داده و بسیاری از اهرم. Ada Yokota/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Ada Yokota/گتی ایماژ

قهرمان پرداخت. با تشکر از شما پرداخت. خدمات پرداخت. خطر پرداخت.

این نام های بسیاری به صورت موقت پرداخت برجستگی که برخی از فروشگاه ها ، انبارها و کارخانه ها به کارگران که در معرض خطر سلامت خود را به ادامه به نشان می دهد تا در طول بیماری همه گیر.

این سخت است برای گفتن که اضافی $3 یک ساعت ساخته شده است یک تفاوت چشمگیر در سامی کند بودجه. شاید چند مواد غذایی — سوپ شام مورد علاقه — و یا درمان گاه به گاه از یک takeout پس از یک وعده غذایی به خصوص روز کاری خسته کننده.

کند یک استارباکس barista در اورلاندو ضروری کارگر نگه داشتن مردم محلی کافئین دار از طریق درایو از طریق ویندوز و منظقه وانت. مانند بسیاری از شرکت های بزرگ که خواسته کارکنان به کار در یک بحران بهداشتی استارباکس جدید اضافه شده اقدامات ایمنی و قدرت پردازش مانند بهداشت و جدید ترک گزینه یک: موقت پرداخت ضربت از 3 $در ساعت است.

که ضربه Conde است دستمزد به $13. اما این افزایش از بین می رود و این آخر هفته.

"آن احساس می کند مانند استارباکس می تواند بوده ام من پرداخت این زمان کل و آنها فقط انتخاب به انجام آن در حال حاضر به کمک به من احساس بهتر, اما آن را واقعا نمی پرداخت آنچه که من نیاز به می گوید:" Conde, که بخشی از یک کارگر گروه حمایت از مبارزه برای $15 که استدلال می کند در کنار دیگر فعالان کارگری که به طور موقت همه گیر می برد باید دائم.

این آخر هفته چنین موقت پرداخت برجستگی در شرکت های بزرگ از جمله آمازون و Molson Coors. آنها در حال حاضر به پایان رسید در مراسم کمک و Kroger. برخی از شرکت ها مانند خارج شده و CVS, پرداخت یک پاداش هم به جای. برخی تا به حال هیچ خطر پرداخت در دسترس نباشد. هدف و کرافت هاینز NPR گفت آنها در حال گسترش خود را به طور موقت پرداخت اضافی کمی طولانی تر.

در ضمن به خصوص در فروشگاه های جدید خطرات بوجود می آیند به عنوان کارگران که امضا کرده به قفسه های انبار و اجرای ثبت را در نقش های جدید به عنوان مجریان اجتماعی فاصله و ماسک پوشیدن. برای بسیاری از پرداخت های خود را — برای اینکه ضروری است با خطر پرداخت — پایین تر از آنچه دولت فدرال پرداخت در نرخ بیکاری امداد.

"هفته گذشته من فکر می کنم وجود دارد سه روز من فقط بیدار شد گریه چون من فقط می تواند این کار را نمی کنه, من خسته هستم" می گوید: Christine Smith, صندوقدار و اتحادیه فروشگاه مباشر در Ralphs سوپر مارکت در کالیفرنیا بخشی از Kroger. "و مردم ... فریاد ما cussing در ما — از آنجا که ما نمی گرداند زیرا ما درخواست آنها را به پوشیدن ماسک, از آنجا که ما در حال گفتن آنها را آنها نمی توانند خود را با استفاده از کیسه های قابل استفاده مجدد."

مجادلات با خریداران برداشت تا در سراسر کشور دستگیر شده در یک سبک جدید از ویروسی ویدئوها. برخی از حوادث باید خشونت تبدیل شد و حتی کشنده باشد. مک دونالد کارگران به ضرب گلوله کشته شد در اوکلاهما. یک خانواده دلار گارد امنیتی کشته شد در میشیگان.

در جهان طبیعی بالا خطر پرداخت ممکن است تنها راه برای متوقف کردن کارکنان از ترک یکهو. اما با دهها میلیون نفر بیکار و کارگران به سرعت از دست داده و بسیاری از اهرم.

بزرگنمایی این تصویر

Ralphs سوپر مارکت صندوقدار کریستین اسمیت یابد و خودش را flinching هر بار که کسی اقدام به خرید دارو برای سرفه. "شرکت مدیران آنها باید خود را خوب دفاتر و یا آنها می توانید از خانه کار می کنند" او می گوید. "ما لازم نیست که گزینه. ... و ما بدون آنها نمی خواهد که یک شرکت." کریستین اسمیت پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کریستین اسمیت

در بیانیه شرکت ها استخدام غیر پزشکی خط مقدم کارگران زیرخط چقدر آنها ارزش خود را از کارکنان گفت: کارگران بهداشت و ایمنی اولین و مهمترین. بسیاری از شرکت ها سرمایه گذاری کرده اند به شدت در بیشتر شستشو, دنده محافظ از جمله ماسک دما نمایش و دیگر اقدامات ایمنی.

فراتر از آن است که استارباکس و Molson Coors اشاره کرده اند تمدید ترک گزینه های مه گذشته در حالی که آمازون نیز برجسته آن شروع پرداخت حداقل $15. کروگر می گوید که می خواهد جایزه دیگر یک جایزه هم به همه کارگران در روزهای آینده. سس هاینز را حفظ خواهد کرد "ارزیابی" خاص آن دستمزد از 100 دلار در هفته برای تولید کارگران است. هدف آن توسعه یافته $2 خطر پرداخت تا ژوئیه 4.

"همانطور که ما حرکت به راه رو به جلو, شما باید به من کلمه ای است که ما ادامه خواهد داد به انجام آنچه که حق را برای شما و خانواده خود را, بنابراین شما احساس می کنید پشتیبانی می کند در هر مرحله از راه" استارباکس اجرایی Rossann ویلیامز نوشت: در نامه ای به کارکنان در آوریل 16.

پرداخت اضافی و مزایای گران قیمت هزینه زیادی کارفرمایان صدها میلیون دلار در طول بیماری همه گیر.

اما صرفا تجزیه و تحلیل اقتصادی از coronavirus خطرات است که کارگران خط مقدم چهره نشان می دهد که خطر پرداخت برجستگی باید 10 بار بزرگتر از چند دلار یک ساعت نزدیک به 10 دلار یا 20 دلار بیشتر از یک ساعت با توجه به محاسبات توسط دانشگاه کلمبیا اقتصاددان Suresh Naidu.

یکی از تاثیر شرکت ها ممکن است در دراز مدت کمتر است داوطلبان برای کم پرداخت های ضروری شغل. این هفته, استخدام پلت فرم در واقع گزارش به سرعت در حال حذف بهره در چنین شغل در ماه مه از یک سنبله در ماه فوریه است. یک اقتصاددان برای سایت نوشت که پرداخت بخشی از آن است: متوسط دستمزد ساعتی افزایش یافته است و تقریبا 2 درصد در طول بحران بود اما بیشتر رفت و به افزایش درآمد کارگران است.

Katharine توماس اخذ شده 2 دلار بیشتر از یک ساعت برای کار, نقدی, ثبت نام در مواد غذایی co-op در ویسکانسین. اما او انتظار دارد که برای پایان دادن به, به عنوان خریداران تقاضا کاهش می یابد و به حالت عادی و پس از آن شرکت درآمد.

"من می خواهم به استرس چگونه سپاسگزار من به دلیل شرکت من نیست که برای انجام این کار, اما من فکر نمی کنم $2 ساعت است — قهرمان پرداخت ؟" او می گوید: و آه تعمق کردن با صدای بلند در مورد چه نوع قهرمانانه کار می تواند تا کنون به ارزش 2 دلار اضافی.

بزرگنمایی این تصویر

مواد غذایی صندوقدار Katharine توماس خواسته های دولت فدرال کمک ضروری کارگران تا آنجا که آن را به کمک به بیکاران با امداد از 600 دلار در هفته است. "حتی با خطر پرداخت من هنوز نمی را که پول زیادی," او می گوید. Katharine توماس پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Katharine توماس

توماس به خاطر دیدن مردم در اطراف او از دست دادن شغل و نه فقط بیکاری اما فوق العاده فدرال امداد 600 $در هفته.

"من احساس بسیار, عصبانی,," او می گوید. "من باید برای رفتن به محل کار. و من کمتر پول بودن ضروری است. شش صد دلار در هفته — که تقریبا تمام چک برای من. حتی با خطر پرداخت من هنوز نمی را که پول زیادی."

این ماه در مجلس نمایندگان شامل $200 میلیارد دلار در pandemic خطر پرداخت برای کارگران ضروری در آخرین coronavirus امداد لایحه. اما این گذشت تا حد زیادی در امتداد خط حزب با حزب دموکرات اکثریت و جمهوریخواهان در سنا در حال مصرف در نسخه خود را از امداد رسانی بسته. و به این ترتیب سرنوشت این قانون همچنان نامشخص است.

"امید من این است که دولت فدرال آنها در حال انجام این کار بسیار برای مردم بیکار ... شاید به ما کمک کند افرادی که هنوز کار به شما خواهد شد؟" توماس می گوید. "من یک فرد کار. من تمام وقت کار می کنند. من به اندازه کافی پول برای زندگی در. من فکر می کنم هر کسی که کار تمام وقت باید قادر به پرداخت هزینه یک زندگی مناسب و معقول."

یادداشت سردبیر: آمازون, Starbucks, هدف و خارج در میان NPR حامیان مالی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب