به عنوان coronavirus اسپرد هشدارهای فوری تر و برای افراد مسن و ضعیف

به عنوان مقامات بهداشت عمومی حرکت برای مقابله با کروناویروس آنها هدف خود را فوری ترین پیام به افراد مسن و ضعیف

توسط MINERALNEWS در 19 اسفند 1398

به عنوان مقامات بهداشت عمومی حرکت برای مقابله با کروناویروس آنها هدف خود را فوری ترین پیام به افراد مسن و ضعیف هستند که در معرض بیشترین خطر از COVID-19.

کالیفرنیا مقامات اصرار دارند که برای جلوگیری از بزرگ بکند سفر و حوادث. در شهرستان شهرستان سانتا کلارا کتابخانه لغو همه برنامه های هفته آینده و اکثر برنامه ها در ارشد مرکز. سن خوزه ارشد وعده های غذایی و برنامه های انتقال به یک جعبه برای رفتن انتخاب کنید تا فرمت.

روز یکشنبه مقامات فدرال و تصریح کرد که پیام.

"اگر شما یک فرد مسن با یک بیماری زمینه ای اگر شما آلوده خطر ابتلا به مشکل قابل توجهی است. پس از آن مسئولیت ما را برای حمایت از آسیب پذیر," دکتر گفت: Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی در ان بی سی دیدار با مطبوعات است. "وقتی که من می گویند محافظت منظور من در حال حاضر. نه صبر کنید تا همه چیز بدتر است. می گویند هیچ جمعیت زیادی بدون سفرهای طولانی. و بالاتر از همه نمی توانید بر روی یک کشتی کروز."

تبلیغات

"این خواهد بود یک توصیه" Fauci اضافه شده است. "اگر شما یک فرد با یک بیماری زمینه ای هستند و شما به خصوص یک فرد مسن با یک بیماری زمینه ای شما نیاز به فکر می کنم دو بار در مورد گرفتن یک هواپیما در یک سفر طولانی. و نه تنها دو بار فکر می کنم فقط نمی تواند بر روی یک کشتی کروز."

کسانی که در معرض خطر بالاتر شامل کسانی که بیش از سن 70 و با زمینه ای شرایط پزشکی مانند دیابت و چاقی و آسم و بیماری قلب ، ریه ، کلیه و کسانی که با تضعیف سیستم ایمنی بدن. اگر کسی می افتد که در یکی از این دسته بندی ها می کند مریض تشخیص زودهنگام مهم است که اجازه می دهد زمان بیشتری برای درمان بیمار است که ممکن است شامل قرار دادن بیمار در اکسیژن یا زمانی که لازم است یک دستگاه تنفس مصنوعی برای کمک به آنها تنفس اگر ریه های خود را شروع به شکست است.

در هفته گذشته, شهرستان سانتا کلارا, مقامات بهداشت عمومی خواست سالمندان و کسانی که پزشکی آسیب پذیر برای جلوگیری از اجتماعات بزرگ.

"این مهم است که به یاد داشته باشید که برای حدود 80 درصد از جمعیت این بیماری خفیف خواهد بود. در حالی که بسیاری از افراد در جامعه ما ممکن است بیمار اکثریت قریب به اتفاق را بهبود می یابند. افزود: اقدامات استفاده می شود برای محافظت از کسانی که در جامعه ما هستند که به احتمال زیاد در معرض بیشترین خطر برای داشتن بیماری شدید گفت:" جورج هان, شهرستان, معاون بهداشت افسر.

تبلیغات

سانتا کلارا مقامات می گویند خطر ابتلا به بیماری شدید شروع به افزایش در سن 50 و با سن افزایش می یابد. بیشترین گروه در معرض خطر شامل افراد 80 سال و بالاتر. افراد با بیماری های قلبی عروقی, دیابت, سرطان یا مزمن ریه بیماری هایی مانند COPD نیز در معرض خطر بالاتر, مقامات گفت.

یک نگرانی بزرگ است که خانه های سالمندان که در آن بسیاری از مرگ و میر در ایالات متحده محور شده است.

"اگر من رفتن به یک دسته از 90 ساله در یک جشن تولد, من احتمالا نمی خواهد که بسیاری از وجود دارد — و من قطعا نمی خواهد که بسیاری از کودکان و نوجوانان در حال اجرا در اطراف آلوده کردن آنها گفت:" دکتر جورج رادرفوردمتخصص اپیدمیولوژی و بیماری های عفونی متخصص در دانشگاه سان فرانسیسکو.

ترس از ویروس ها به خوبی تاسیس وقتی که می آید به این گروههای در معرض خطر و تلاش ها باید متمرکز بر "نگه داشتن این ویروس به دور از خانه های سالمندان در دراز مدت مراقبت از امکانات و افراد مسن که ریه ها نمی تواند بهبود می یابند از این" دکتر گفت: جرمی فاوستاورژانس پزشک در Brigham و بیمارستان زنان و یک مربی در دانشکده پزشکی هاروارد.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lytny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن