ارتش مالی پس از مرگ ارتقاء به کشته ROTC دانشجو

بزرگنمایی این تصویر این عکسي ارائه شده توسط ارتش ایالات متحده نشان می دهد Richard Collins III. او به

توسط MINERALNEWS در 9 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

این عکسي ارائه شده توسط ارتش ایالات متحده نشان می دهد Richard Collins III. او به قتل رسیده در سال 2017 روز پس از سفارش توسط ارتش ایالات متحده به عنوان ستوان دوم. ارتش ایالات متحده/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ارتش ایالات متحده/AP

وزارت دفاع اعطای یک پس از مرگ ارتقاء به Richard Collins III یک ROTC دانشجو در بووی دانشگاه ایالتی بود که به قتل رسیده در سال 2017, روز پس از سفارش ستوان دوم در ارتش ایالات متحده.

کالینز بود که سیاه و سفید بود با چاقو به مرگ در حالی که بازدید از دوستان در محوطه اطراف دانشگاه مریلند. Sean Urbanski سفید دانشجو در این دانشگاه در آن زمان بوده است به جرم قتل درجه اول.

دبیر ارتش رایان مک کارتی مطلع چهار مریلند قانونگذاران تصمیم به اعطای Collins افتخاری ارتقاء به ستوان در روز چهارشنبه.

"ارتش در نظر گرفته استانداردها و ضوابط مورد نیاز به صورت افتخاری و ارتقاء یافت که 2LT Collins نمایش داده می شود نمونه رفتار در عملکرد از وظایف خود را متناسب با یک ستوان" مک کارتی در بیانیه ای گفت.

او افزود که هر چند کالینز "زندگی غم انگیز برش های کوتاه توسط یک قتل" او همچنین "نمایش شخصیت و نمونه رفتار یک افسر از یک رتبه بالاتر است."

این یک تصمیم بود که همچنین پشتیبانی توسط وزیر دفاع علامت Esper.

اخبار ترویج شد و اولین گزارش بالتیمور خورشید.

در یک بیانیه مشترک مریلند Sens. بن کاردین و کریس ون Hollen و مظنونان حمله به دانشگاه آنتونی براون و Steny Hoyer, همه دموکرات ها گفت: افتخاری ارتقاء "حق به رسمیت شناختن" از Collins سهم به عنوان یک ROTC ،

"ما نمی دانیم چه بوده است اما ما نمی دانیم که حافظه خود را ایستاده به عنوان یک یادآوری از این وظیفه افتخار و فداکاری عهده روزانه توسط ما خدمتگزاران در میدان جنگ" به قانونگذاران گفت.

"ما همچنان به مبارزه برای منافع و شناخت با توجه به ستوان دوم کالینز و خانواده اش کار خواهد کرد برای محافظت از خانواده های آینده از چنین شرایطی است."

کالینز کشته شد و سه روز قبل از او مجموعه ای به فارغ التحصیل بویی از دانشگاه دولتی با مدرک در مدیریت کسب و کار.

اف بی آی کمک مریلند مقامات مجری قانون در این تحقیقات که آیا قتل یک جنایت نفرت پس از آن مشکوک شد Urbanski لینک به یک Facebook گروهی به نام Alt-رایش: ملت است.

مدار قاضی دادگاه Lawrence V. تپه جونیور گفت: دادستان در دادگاه آنها موفق به دیدار با آنها بار حقوقی اثبات این که Urbanski اقدامات بودند با انگیزه های نژاد, به گزارش واشنگتن پست.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن