آرکانزاس اجازه می دهد استخر آب پارک به بازگشایی این ماه

LITTLE ROCK, ارک. - آرکانزاس استخرها و پارک های آبی می تواند بازگشایی این ماه با کروناویروس جدید, محدودیت خدما

توسط MINERALNEWS در 20 اردیبهشت 1399

LITTLE ROCK, ارک. - آرکانزاس استخرها و پارک های آبی می تواند بازگشایی این ماه با کروناویروس جدید, محدودیت خدمات دولتی آسا هاچینسون روز جمعه گفت مجلس تصویب کنار گذاشتن یکی دیگر از $92 میلیون دلار برای کمک به کسب و کار مطابق با قوانین ایمنی جدید.

هاچینسون گفت: استخرهای اجازه خواهد داشت برای بازگشایی, on May 22, آخرین حرکت توسط فرماندار جمهوری خواه به عقب دولت را coronavirus محدودیت. این تصمیم همچنین اجازه خواهد داد که چلپ چلوپ پد و شنا در سواحل به بازگشایی آن روز.

هاچینسون گفت: استخرهای خواهد بود محدود به 50 درصد ظرفیت و بدون ورود اجازه خواهد داشت برای هر کسی که با تب و علائم ویروس و یا کسی که تا به حال تماس با یک بیمار مثبت. قوانین جدید نیز نیاز به 6 فوت از راه دور در همه زمینه ها.

"است که باید خبر خوش قبل از ما رفتن به یادبود روزی است که ما باید که باز حداقل با کسانی که محدود محدودیت" هاچینسون گفت.

بر خلاف بسیاری از ایالت آرکانزاس مسئله اقامت در خانه سفارش در طول بیماری همه گیر. اما دولت تحمیل محدودیت های دیگر شده اند که کاهش در روزهای اخیر. رستوران ها اجازه خواهد داشت به سر نشسته و خدمات شروع دوشنبه.

مقامات بهداشت گفت: حداقل 3,747 مردم در دولت باید آزمایش مثبت برای کروناویروس که باعث COVID-19 افزایش از 3,665 گزارش روز شنبه. از تعداد واقعی است که به احتمال زیاد بالاتر از آنجا که بسیاری از افراد آزمایش شده است نیست و مطالعات نشان می دهد افراد می تواند آلوده و احساس بیمار.

دولت و میر ناشی از ویروس باقی می ماند در 88. برای بسیاری از مردم coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه.

قانونی به تصویب شورای صرف به یکی دیگر از $92 میلیون در فدرال coronavirus بودجه امداد در کمک های مالی برای کمک به کسب و کار خرید محافظ دنده و یا سایر هزینه ها به منظور تطابق با ویروس قوانین ایمنی.

افزایش تخلیه و راه را برای دولت به طور بالقوه برای تمام پرداخت از $147 میلیون در آن درخواست را برای دریافت کمک های مالی. دولت توسعه اقتصادی است و بررسی برنامه گرانت.

نمایندگان مجلس به انتقاد از این برنامه پس از اجرای دولت شروع به گرفتن برنامه های کاربردی قبل از وجود تصویب قانونی برای استفاده از بودجه فدرال برای کمک های مالی.

دولت در هفته گذشته متوقف برنامه کمتر از یک ساعت به راه اندازی آن پس از بیش از دو بار به عنوان بسیاری از درخواست ها در آمد برای $15 میلیون در ابتدا در کنار مجموعه ای از برنامه. دولت از سر گرفتن برنامه سه شنبه و چهارشنبه پس از قانونی رهبران خود را کنار بگذارند دیگر 40 میلیون دلار برای این برنامه بیش از آخر هفته.

وزارت بهداشت نیز دقیق قوانین آن دولت سه قمار باید به دنبال باز کردن در 18 مه. تحت قوانین قمار باید برنامه های دقیق برای بازگشایی که شامل چگونه آنها را حفظ 6 پا از فاصله بین مردم و پیگیری مشتریان برای استفاده احتمالی در تماس با ردیابی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

___

چک کردن بیشتر از AP را coronavirus پوشش در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب