دادگاه تجدید نظر به نظر می رسد تردید از فلین پیشنهاد به نیروی قاضی برای رد مورد

بزرگنمایی این تصویر سابق مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور امنیت ملی, مایکل فلین تصویر در ژوئن 2019 به حال

توسط MINERALNEWS در 23 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

سابق مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور امنیت ملی, مایکل فلین تصویر در ژوئن 2019 به حال یک جلسه در روز جمعه در مورد این دولت در تلاش برای رها کردن پرونده خود در برابر او. پاتریک Semansky/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاتریک Semansky/AP

یک دادگاه تجدید نظر فدرال به نظر می رسد تردید جمعه از مایکل فلین پیشنهاد به زور یک قاضی به اخراج در مورد او پس از وزارت دادگستری به دنبال به ترک تعقیب.

سه قاضی پانل در ایالات متحده دادگاه تجدید نظر برای دی سی مدار در نظر گرفته فلین مورد پس از سال ها از تاب و چرخش آغاز شد که در روز اول رئیس جمهور تهمت به دولت است.

ماه گذشته وزارت دادگستری درخواست برای اخراج آن 2 1/2 سال تعقیب فلین که التماس گناه در سال 2017 به دروغ به اف بی آی در مورد مخاطبین خود را با سفیر روسیه. در دادگاه منطقه ای فدرال ریاست قاضی در پرونده مورچه سالیوان قرار داده است نگه دارید که در حال حاضر.

به جای او راه اندازی یک فرایند بررسی تصمیم دولت برای رها کردن اتهامات عنوان شده علیه.

منتقدان گفته اند که وزارت دادگستری شفاعت در فلین مورد نادرست است حداقل در بخشی چون او مغلوب ساختن پیشی جستن ،

فلین و وزارت دادگستری در ضمن انتقاد کرده اند سالیوان هنوز رتبهدهی نشده است برای رها کردن پرونده است. فلین تیم حقوقی گرفت و موضوع را به دادگاه تجدید نظر به درخواست آن را به منظور سالیوان بلافاصله پس از اخراج.

مشکوک قضات

این جلسه در روز جمعه به طول انجامید بیش از 90 دقیقه است. فلین وکیل سیدنی پاول استدلال کرد که سالیوان بیش از قدرت خود را با انتصاب یک مشاور خارج از سازمان به استدلال می کنند در برابر دولت و برنامه ریزی یک جلسه برای اواسط جولای به آدرس این اداره تصمیم به رها کردن آن اتهامات عنوان شده علیه.

پاول گفت: دولت تنها اقتدار را به دادستانی تصمیم گیری و سالیوان هیچ چاره ای اما به بازی شیر یا خط مورد از وزارت دادگستری و فلین هر دو می خواهند آن را پرتاب.

وزارت دادگستری در ضمن به نام سالیوان فرایند بررسی "ناخوانده" و گفت: این امر باعث آسیب رساندن به دولت را مجبور به دفاع از تصمیم خود برای عموم بسیار سیاسی محیط زیست است.

DOJ وکیل جفری دیوار گفت: سالیوان نقد و بررسی و شنیدن او برنامه ریزی شده برای اواسط ماه جولای خواهد تبدیل به یک "عمومی عینک."

فلین ماده است که به شدت سیاسی و غیر معمول نیست حداقل به خاطر فلین در حال حاضر به گناه خود اعتراف و همکاری با محققان. دادستان کل ویلیام Barr گفت: او معتقد است که مهم نیست چون از جنبه های دیگر از داستان است.

دادگاه تجدید نظر قضات در روز جمعه به نظر می رسد شک و تردید در مورد پاول این استدلال که آنها باید فوق العاده مرحله از مداخله در حال حاضر و سفارش سالیوان هر دو برای جلوگیری از خود را نقد و رد این مورد در دسترس نباشد.

قاضی کارن هندرسون گفته پاول که یک قاضی فدرال در یک پرونده جنایی است که "نه تنها یک مهر و موم لاستیک" زمانی که دولت به دنبال اخراج.

"هیچ مشکلی با او برگزاری یک جلسه تا آنجا که من می دانم" او گفت:.

قاضی رابرت ویلکینز مانند هندرسون اشاره کرد که سالیوان هنوز حکومت در دولت حرکت به اخراج تنها راه اندازی یک فرایند بررسی آن است. به همین دلیل سالیوان منصوب قاضی سابق به او توصیه و برنامه ریزی شده یکی دیگر از شنوایی.

سالیوان می تواند ارزیابی مشاور او را دریافت کرده و رفتار خود را بررسی مستقل و هنوز هم تصمیم به رها کردن این مورد.

"اگر او را انکار می کند و این حرکت پس از آن شما می توانید به عقب می آیند در اینجا در دادگاه تجدید نظر" ویلکینز گفت فلین وکلا.

هیچ پاول گفت: — دولت ترک مورد و "از آن زمان به ترک این زمینه است." او همچنین گفت: تاثیر کشیده کردن طبیعت از این مورد در فلین است که باید در نظر گرفته شود.

"تلفات آن را طول می کشد در یک متهم به رفتن را از طریق این کاملا enormous," او گفت:.

آخرین پیچ و تاب و در سال ملودرام

فلین در خدمت به عنوان رئیس جمهور تهمت اولین مشاور امنیت ملی برای کمتر از یک ماه. او التماس کرد گناه در سال 2017 به دروغ به اف بی آی در مورد مذاکراتش با روسیه را پس از آن-سفیر سرگئی Kislyak در طول ریاست جمهوری انتقال.

فلین همکاری گسترده با مشاور ویژه رابرت مولر بررسی به دخالت در انتخابات 2016 بود اما در مورد چهره در تابستان گذشته پس از آوردن یک تیم حقوقی به رهبری پاول است که یک منتقد شدید در فاکس نیوز از روسیه شد.

در اوایل این سال فلین نقل مکان کرد و به برداشت خود را از گناه و گفت او توسط اف بی آی است. متن فلین تماس تلفنی با Kislyak به تازگی محرمانه و ساخته شده است. آنها نشان داد که این دو نفر هم بحث در مورد تحریم ها علیه روسیه—یکی از مسائل فلین التماس کرد گناه را به دروغ گفتن در مورد.

در حرکت خود را به رها کردن مورد وزارت دادگستری استدلال کرد که اف بی آی هرگز باید مصاحبه فلین و این گونه اظهارات نادرست فلین ساخته شده ممکن نمی شد مواد قانونی بررسی است.

خارج مشاور منصوب شده توسط سالیوان سابق قاضی فدرال جان Gleeson اختلاف نظر داشتند. در شدت بیان مختصر این هفته Gleeson گفت که این گروه را اعلام کرد دلایل که مایل به اخراج مورد "بنابراین بدیهی است که pretextual که آنها دچار کمبود هستند."

او ادامه داد: "علاوه بر این حقایق اطراف پر از دولت حرکت را تشکیل می دهند شواهد روشن ناخالص دادستانی ، آنها نشان می دهد یک مخدوش و تلاش برای پنهان به عنوان مشروع تصمیم به اخراج است که صرفا بر اساس این واقعیت است که فلین سیاسی متحد از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب