مقاومت آنتی بیوتیکی است که هنوز هم بالا سلامت نگران باشید. آن را یک بیماری همه گیر نگرانی بیش از حد

بزرگنمایی این تصویر محمد علی نویسنده کتاب جدید زندگینامه مقاومت: نبرد حماسی بین مردم و عوامل بیماری

توسط MINERALNEWS در 25 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

محمد علی نویسنده کتاب جدید زندگینامه مقاومت: نبرد حماسی بین مردم و عوامل بیماری زا, در آزمایشگاه خود در دانشگاه بوستون. جکی Carmela Di Carlo/دانشگاه بوستون پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جکی Carmela Di Carlo/دانشگاه بوستون

یک بحران بهداشتی است که به سرعت در سراسر جهان اتفاق می افتند. باعث درد و رنج و مرگ, هزینه میلیارد و تهدید به پایمال کردن سیستم مراقبت های بهداشتی بیماران و خانواده های آنان است.

نه coronavirus بیماری همه گیر. این که دیگر فاجعه بحران بهداشتی: مواد مخدر مقاومت است. باکتری ها و سایر میکروب ها که هوشمندانه تغییر و تکامل هستند outsmarting به خواص ضد میکروبی یک بار مورد ستایش قرار داد به عنوان معجزه آسا برای درمان. در سراسر جهان از 700 ، 000 نفر در هر سال با توجه به بیماری مقاوم در برابر دارو با توجه به سازمان بهداشت جهانی است.

تا چند ماه پیش مواد مخدر-مقاوم در برابر بیماری یکی از برتر جهان نگرانی های بهداشتی. در حال حاضر طول می کشد یک صندلی عقب به coronavirus بیماری همه گیر. محمد حامد علی است Howard Hughes Medical Institute استاد در دانشگاه بوستون. کتاب زندگینامه مقاومت: نبرد حماسی بین مردم و عوامل بیماری منتشر شد توسط هارپر موج در مارس 21.

صحبت ما را به زمان مورد این دو حماسه بهداشت بحران.

برای سال شده است وجود دارد نگرانی در مورد بیماری های عفونی مقاوم شدن به مواد مخدر است که باید با موفقیت درمان می شود ، و سپس با تصادم ایجاد صدا! COVID-19 ضربه کاملا مسلط در جهان مورد توجه است. چگونه ما باید فکر می کنم در مورد این دو دلیل ...

ضرورت در حال حاضر این بیماری ویروسی. اما ما باید به فکر می کنم از مقاومت ضد میکروبی را به عنوان جدا اما به عنوان چیزی که به طور همزمان با این بیماری همه گیر. ما از تاریخ می دانیم که اکثریت مرگ و میر در طول سال 1918 آنفولانزای همه گیر شد از پنومونی باکتریایی ثانویه. که نشان داده شد در کار از دکتر تونی Fauci. مردم نمی میرند از این ویروس در آنها از ذات الریه درگذشت. امروز ما بهترین آرسنال که در برابر عفونت آنتی بیوتیک است بنابراین اگر آنتی بیوتیک توقف کار در برابر عفونت های ثانویه در این بیماری همه گیر است که یک چالش مهم.

ممکن است COVID-19 بيمار در حال مرگ هستند نه از ویروس اما از عفونت های ثانویه باکتریایی مانند ذات الریه و یا عفونت های staph فقط به عنوان آنها در سال 1918?

ما نمی دانیم که هنوز رتبهدهی نشده است. آمار اولیه از چین و گزارش های اخیر در لانست نشان می دهد که درصد قابل توجهی از بیماران بستری در بیمارستان نیز در حال توسعه عفونت های ثانویه باکتریایی. ما قطعا نیاز به اطلاعات بیشتر و بیشتر تجزیه و تحلیل, اما ما باید نگران. با استفاده از ادراک ما بهتر می تواند آماده. ما می دانیم که از این بیماری همه گیر از سال 1918 که کسانی که عفونت های ثانویه باکتریایی هستند در معرض خطر و در حال حاضر ما باید آنتی بیوتیک است. اما ما نمی توانیم استفاده بیش از حد آنها اگر هیچ عفونت ثانویه است. به یاد داشته باشید آنتی بیوتیک ها هیچ کاری انجام نمی برای ویروس خود را.

مقاومت به آنتی بيوتيک های ناشی از استفاده بیش از حد از مواد مخدر استفاده از آنتی بیوتیک در کشاورزی و استفاده از کیفیت پایین مواد مخدر به خصوص در کشورهای در حال توسعه. چه چیز دیگری باعث می شود باکتری ها مبارزه با به عقب ؟

تاپیک ثابت تقلا از جنگ. برخی از باکتری ها به طور طبیعی تولید آنتی بیوتیک برای به دست آوردن مزیت پاک کردن خود رقابت. سایر باکتری ها در همان زمان تولید مقاومت به آنتی بیوتیک ها در یک مسابقه را نیز به دست آورید استفاده بقا. ما استفاده بیش از حد و سوء استفاده از انسان و در خارج از بخش کشاورزی دارای نوک مقیاس به نفع باکتری های مقاوم به دارو به دست آوردن دست بالا. همچنین شيوع عام و داروهای تقلبی اضافه سوخت به این آتش و افزايش مقاومت دارويی [برای جعلی و یا نامطلوب مواد مخدر با برخی از اما نه به اندازه کافی واقعی مواد مخدر محتوا به این ترتیب باکتری ها نیست و نابود شده اما یادگیری به رسمیت شناختن و مقاومت در برابر].

اما مقاومت آنتی بيوتيکی در جریان بوده است برای میلیون ها سال. بسیاری از ما آنتی بیوتیک ها در اصل آمد از باکتری های موجود در خاک است. در اینجا یک مثال از اینکه چگونه این جریان بوده است. دانشمندان کشف باکتری های مقاوم در یک غار در نیومکزیکو جایی که انسان تا به حال هرگز شده است. بنابراین ما استفاده بیش از حد یک راننده عمده مقاومت آنتی بيوتيکی اما نه مبتکر. مقاومت آنتی بيوتيکی در جریان بوده است تا زمانی که ما تا به حال باکتری است.

چه تفاوتی بین باکتری ها و ویروس ها مانند coronavirus?

تفاوت اصلی این است که ویروس ها در سلول های زنده به تکرار. باکتری های بزرگتر و پیچیده تر و نیاز نیست یک میزبان زندگی می کنند به تکرار.

آنها متفاوت هستیم اما چه چیزی این دو نوع از عفونت در مشترک دارند ؟

ما باید به رسمیت شناختن است که طبیعت به هم پیوسته است در بسیاری از راه های حیوانات, انسان و محیط زیست است. Coronavirus به احتمال زیاد منشأ در بازار فروش زنده [حیوانات] در چین است. نیز وجود دارد یک تعامل بین انسان و حیوانات در باکتریایی بیماری است. این می آید نه تنها در شکل باکتری های انجام شده توسط حیوانات که انسان تاثیر می گذارد مانند طاعون می رود که از حیوانات به انسان از طریق کک بلکه از طریق عبور از مواد مخدر-مقاوم در برابر باکتری هایی مانند سالمونلا یا E. coli از طریق زنجیره غذایی از مزرعه حیوانات.

همچنین برای هر دو باکتری و عفونت های ویروسی در آن طول می کشد زمان به آمده تا با روش جدید و موثر درمان. اما همانطور که ما صبر اجتماعی فاصله اقدامات ماسک صورت شستن دست و بهداشت اقدامات بسیار مهم هستند و آنها همین کار را برای هر دو.

در کتاب خود شما توصیف باکتری ها به عنوان "هوشمندانه است." چه بسیار هوشمندانه در مورد آنها و ویروس ها نیز "باهوش؟"

هوش و ذکاوت از باکتری ها توانایی خود را برای طول زمان مقاومت در برابر ما بهترین آرسنال از مواد مخدر. ویروسها باهوش هستند که در آنها می توانید جهش در راه است که قابل توجه است. به همین دلیل ما نیاز به یک جدید واکسن آنفولانزا هر سال به دلیل توانایی این ویروس به تغییر و انطباق. اگر گونه های جدید از coronavirus ظهور, ما می خواهم به منظور توسعه واکسن های متعدد.

وجود دارد درس ما موفق به یادگیری از مواد مخدر-مقاومت در برابر بحران است که در حال حاضر مانع تلاش در کنترل بیماری همه گیر کوروناویروس?

یکی از درس های ما آموخته اند بسیار خوبی است که مقاومت به آنتی بيوتيک ها یک مشکل جهانی است. ما تا به حال بسیار همکاری جهانی. این درس ما نیاز به یادگیری بسیار بهتر است چرا که ما شاهد آن هستیم که چگونه به سرعت بیماری سفر جهان.

چه مشاوره خود را در راه درست برای مقابله با جهانی بهداشت بحران?

بهترین پاسخ این است که ترکیبی از علم و همدلی است. خوب علم دیکته بهداشت, اما ما همچنین نیاز به همدلی برای کسانی که آسیب دیده اند و نامتناسب—افراد از لحاظ اقتصادی محروم. مستند مهم است اما دولت به قدم تا ببینید که مردم دریافت مواد غذایی آنها نیاز به مراقبت های بهداشت روانی آنها نیاز به زمانی که آنها جدا شده و تنها. ما باید اجازه دهید هر دو علم و انسانیت ما منجر به راه است.

آیا شما فکر می کنید علم را به چالش در پاسخ به coronavirus?

علم یک فرایند است. آن را در مورد حقایق اما آن را نیز مورد تردید است. این یک فرایند مشخص کردن چیزها در راه است که قوی و دقیق و مبتنی بر شواهد. اگر ما این کار را ما در شکل خوب است.

سوزان آستانه یک نویسنده مستقل است که تحت پوشش بهداشت و درمان و پزشکی است. او نویسنده سه ماهه چهارم و همکاری نویسنده از یک تغییر از قلب است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب