ضد هند ادامه درگیری ها در زمان کشمیر برای 3 روز

سرینگر هند - ضد هند تظاهرات و درگیری ادامه داد: برای سومین روز در مورد مناقشه کشمیر در روز جمعه پس از کشته شدن

توسط MINERALNEWS در 19 اردیبهشت 1399

سرینگر هند - ضد هند تظاهرات و درگیری ادامه داد: برای سومین روز در مورد مناقشه کشمیر در روز جمعه پس از کشته شدن یک رهبر شورشی توسط نیروهای دولتی.

فرمانده شورشی Riyaz Naikoo و دستیار کشته در تیراندازی با نیروهای نظامی در روز چهارشنبه در جنوب Awantipora منطقه منجر به درگیری گسترده در مکان های مختلف.

درگیری ادامه داد: روز جمعه به عنوان ضد هند معترضان به سنگ پرانی به سوی نیروهای دولتی که شلیک گلوله تفنگ ساچمهای و گاز اشک آور به سرکوب فزاینده تظاهرات.

حداقل یک مرد کشته شد و 50 نفر دیگر مجروح شدند در سه روز درگیری ساکنان و پزشکان گفت. بسیاری از مجروح تحت درمان بودند به صورت محلی. اما حداقل ده نفر با گلوله و گلوله صدمات گرفته شد به یک بیمارستان در سرینگر منطقه اصلی شهر برای درمان یک دکتر گفت که خواست نامش فاش نشود چرا که پزشکان منع شده اند از جلسه, اخبار رسانه های. او گفت: بسیاری از زخمی شده بود اصابت گلوله در یک یا هر دو چشم.

اعلام کرد: نیروهای دولتی swooped به رهبر شورشی را در روستای مادری در روز پنج شنبه و متهم آنها را از خرابکاری در یک چادر که روستاییان راه اندازی کرده بود برای عزاداری مرگ او باعث بزرگ تظاهرات و درگیری در منطقه است.

مقامات نیست دست بر اجساد دو مقتول شورشیان به خانواده خود را تحت یک دولت جدید سیاست های طراحی شده برای خنثی کردن مقیاس بزرگ مجالس ترحیم که تبدیل به یک نقطه وحدت برای ضد هند شد. به جای پلیس دفن اجساد در مناطق کوهستانی قبرستان حدود 100 کیلومتر (60 مایل) از ایجاد کرد.

مقامات تعطیل تلفن همراه و اینترنت همراه خدمات پس از چهار شنبه مشترک هند تاکتیک در منطقه که از جمله صدها تن از. آنها همچنین اعمال نزدیکی مجموع اطلاعات خاموشی و حاضر به کوتاه رسانه ها در مورد وضعیت.

هندو-اکثریت هند تحمیل اقدامات مشابه در سال 2019 هنگامی که آن را لغو عمدتا مسلمان منطقه نیمه خودمختار وضعیت و استقلال و تحمیل مستقیم فدرال قانون است. در آن زمان راه اندازی monthslong کل ارتباطات خاموشی و بی سابقه نظامی سرکوب در نزاع-پاره منطقه است.

هندی مقامات امنیتی و برخی از اعضای حکم Bharatiya Janata Party به نام Naikoo مرگ یک پیروزی بزرگ در برابر شورشیان. Naikoo, 35, بود, رئیس عملیات منطقه بزرگترین بومی شورشی گروه Hizbul مجاهدین که رهبری یک شورش مسلحانه در برابر هند حکومت.

او این گروه را فرمانده بالا برای تقریبا هشت سال و برجسته در طول یک سال 2016 عمومی قیام پس از کشتن این گروه کاریزماتیک رهبر Burhan ونی. پس از ونی مرگ Naikoo کمک به زندگی جدید به مبارز جنبش است. مقامات امنیتی می گویند او بیشتر می خواستم شبه نظامی در کشمیر.

هند به شدت آن عملیات ضد شورشی در سراسر کشمیر در ماه های اخیر در طول یک coronavirus مستند. شبه نظامیان همچنین در ادامه حملات خود بر نیروهای دولتی و اتهام خبرچینان.

هند و پاکستان هر اداره بخشی از کشمیر اما هر دو ادعا می کنند این منطقه را در تمامیت آن. شورشیان مبارزه شده است کنترل هند از سال 1989 است. در مورد 70,000 نفر کشته شده اند و در قیام و متعاقب آن ارتش هند کشته و زخمی شدند.

اکثر کشمیری عمیقا خشمگین هندی قانون و حمایت از شورشیان تماس برای سرزمین ایران یا پاکستان حکومت و یا به عنوان یک کشور مستقل است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن