یکی دیگر از Coronavirus رکورد در فلوریدا

بزرگنمایی این تصویر یک افسر ایمنی سیگنال رانندگان به کجا بروید در یک coronavirus تست سایت در لی دیوی

توسط MINERALNEWS در 12 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک افسر ایمنی سیگنال رانندگان به کجا بروید در یک coronavirus تست سایت در لی دیویس جامعه مرکز منابع در تاریخ 25 ژوئن سال 2020 در تمپا, فلوریدا. اوکتاویو جونز/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اوکتاویو جونز/گتی ایماژ

فلوریدا افزایش COVID-19 موارد نشان می دهد هیچ نشانه ای از کم کردن سرعت. وزارت امور خارجه از هیت گزارش فلوریدا مجموعه دیگری ضبط روزانه پنج شنبه با 10,109 موارد بیش از شنبه ثبت 9,585 موارد است. که به ارمغان می آورد فلوریدا کل تایید coronavirus موارد به حدود 170,000 و مرگ و میر 3,617 (67 جدید مرگ و میر گزارش شده پنج شنبه).

رکورد جدید در ادامه مشخص ترقی در موارد آغاز شد که ماه گذشته هفته پس از فلوریدا شروع اجازه می دهد کسب و کار برای بازگشایی شده است. فرماندار ران DeSantis دفاع از این تصمیم گفت که برای بسیاری از آوریل و مه تعداد موارد جدید و درصد از کسانی که تست مثبت برای ویروس باقی مانده است کم است. اما پس از آن DeSantis می گوید او معتقد است فلوریدا راضی شد. "بعد از روز یادبود زمانی که آن سقوط کرد اخبار" او گفت: "مردم از نوع فقط فکر آن را بیش از."

DeSantis مقاومت کرده است خواستار ایالت سفارش نیاز به پوشش صورت برای افرادی که در مکان های عمومی. به عنوان تعداد COVID-19 مورد افزایش یافته است بسیاری از استان ها و شهرستانها به تصویب رسید قوانین ساخت پوشش صورت اجباری است. یکی از جدید ترین به انجام این کار است که جکسون که قرار است میزبان رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن سخنرانی از کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه در ماه اوت است.

در DeSantis' جهت فلوریدا نورد بخشی از آن بازگشایی هفته گذشته بسته شدن تمام بارها در دولت به همه اما takeout کسب و کار. فلوریدا زمان که اقدام به افزایش تعداد افراد جوان شد با این ویروس آلوده شده و چند میله بسته به طور داوطلبانه. برای جلوگیری از تشویق جمعیت زیادی های محلی در میامی-Dade, Broward و پالم بیچ شهرستان دستور داده اند سواحل بسته از طریق ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته

DeSantis معتقد است این اقدامات یادآوری ساکنان آنها نیاز به مراقب باشید. "در حال حاضر مردم درک این چیزی نیست فقط دور," او می گوید. "شما می توانید انجام بسیاری از چیزهایی که اگر شما را به برخی از اقدامات احتیاطی." افزایش تعداد موارد coronavirus را مطرح سوال در مورد DeSantis' رهبری و روابط نزدیک به رئیس جمهور تهمت کسی که با او مشورت قبل از اجازه می دهد کسب و کار برای شروع بازگشایی.

دموکرات کنگره دانا Shalala که نشان دهنده بخش هایی از میامی می گوید: "در عجله برای بازگشایی آنها قرار داده ایم سیاست جلوتر از سلامت عمومی است." Shalala می گوید DeSantis اشتباه نیست هر چه زودتر اقدام به بسته دولت پایین. "ما نیاز به در ابتدا به آمار خود ویروس با یک چکش به گرسنگی آن را تمام راه را به پایین" او می گوید. "ما نمی انجام کار درست در آغاز و در حال حاضر ما در حال تلاش برای به بازی گرفتن."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن